If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Sfat achizitie w211 2.2cdi (Taxi)
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
Salut vreau achizitionez un e220cdi din Germania.
Va rog sa va uitati la link-ul de mai jos Mercede E200
Si sa imi spuneti daca merita aceasta masina de o achizitionat.
Rog un ajutor, si poate mai stie cineva site cu masini din EU.
Merci)
Masina arata chiar bine pentru km care ii prezinta la bord, oricum din ce stiu eu taxi-urile in germania sunt obligate sa mearga la itp la fiecare 6 luni si acolo nu te joci cu ei.
Da dar totusi 500 000 km sunt cam multi si ma tem ca cind o aduci in RO pe gropoaiele noastre il scuturi bine apoi o sa iti cada senzori pe rind. Macar neamtu e cinstit si obligat sa iti spuna citi km are.La banii astia poti cumpara un W210 foarte bun cu km putini. Mai este un site Gaspedal nl.
Sincer, daca iti place masina, eu zic sa o iei, pentru ca daca era o masina rea nu mergea 500k de km. Intradevar, taxiurile in Germanik fac ITP-ul la 6 luni/40k km deci din punctul asta de vedere, nu cred ca o sa ai probleme decat cu electronica, desi, s-ar putea sa faca milionul fara nici o problema.
Oricum, priveste asa...daca era sa cada vreun senzor, atunci deja a cazut si e schimbat, la fel cu alte consumabile gen intinzatoare lant distributie, tampoane motor, furtune cauciuc etc etc ( ca mai sunt multe). Oricum, daca vrei sa o cumperi, fii atent la rugina,turbina si cutia de viteza (nu am bagat de seama daca e automata sau nu). Restul ar trebui sa fie ok! Bafta !
Motorul, daca masina a fost intretinuta (si nu vad de ce nu ar fi fost intretinuta), duce fara probleme inca 200.000 km, dar nu se stie cu ce cheltuieli de intretinere, pentru ca exista un risc major la injectoare, turbina, cutie de viteze, etc. Componentele suspensiei la fel, gandeste-te ca la rulajul asta au un grad de imbatranire si aducand-o in Romania, practic mediul de rulaj nu mai este acelasi, este mult mai prost calitativ si suspensiile nefiind ca noi, s-ar putea sa ai surprize. Cum zicea un coleg mai sus, riscuri mai sunt si la senzori. Aceeasi treaba. Datorita uzurii nu se stie ce pica si cand pica. Strict parere personala, avand in vedere pretul de achizitie, cred ca e OK, dar iti sugerez sa te astepti sa suplimentezi pretul asta cu eventuale reparatii in orice moment.
PS: am ramas masca vazand cum arata cotiera, scaunul soferului, etc avand in vedere rulajul asta.
http://www.leboncoin.fr/voitures/420118114.htm?ca=12_s asta zic eu ca e bine de cumparat, am vb cu propietaru si masina se afla in stare perfecta de functionare putin frecata in fata, are carte service, km originali, se vinde doar pt export
nu va lasati pacaliti de alergatele alea duse de samsari de pe aici cu cate juma milion de km si puse toate la 100k de km
Ceva e neinregula cu masina aia...e prea ieftina... Parerea mea e ca are o problema foarte grava, de care proprietarul stie si nu vrea sa o zica...Ori e terminat motorul, ori cutia, ori a fost dauna totala... Cel mai probabil de aia se vinde doar la export, pentru ca daca ar vinde-o acolo in Franta, ar fi dat in judecata si ar fi pasibil de puscarie pentru inselaciune. Oricum, eu zic sa nu dai cu bata in balta, trebuie testata si retestata, si daca e in regula (sper sa fie) atunci intradevar merita cumparata. Bara fata +vopsit = maxim 300 de euro.
Nu stiu exact cum sta treaba cu transferul masinilor pe italia, dar am auzit ca sunt niste preturi de cazi pe spate la taxe, poate gresesc, singura varianta ar fii s-o aduci pe platforma, dar adaugand la pretul masinii celelalte cheltuieli poate iti iese mai bine tot in germania sau chiar pe romania, succes la cautare.
Din punctul meu de vedere masina ca a fost taxi in Germania nu are nici o problema.
Revizia se face doar la Mercedes + sunt comandate ca flota.(Echipate special din fabrica pentru taxi.("Pachet drumuri grele",materialele folosite pentru interior sunt mai rezistente,inclusiv in bord sunt ceva modificari facute.))
Eu personal detin un w211 fost taxi in Austria din 2004.Sincer masina s-a comportat excelent.(Habar nu am unde sunt injectoarele sau pompa de motorina sau turbina.)Anul acesta am facut un test motor si totul este in regula.
Mentionez ca masina este folosita normal.(Nu raliu,liniute si te miri ce aberatii)
Intradevar anul trecut am schimbat toata directia + amortizoare si arcuri noi dar avand in vedere ca avea deja ceva ani nu mi s-a parut ceva special.La toate astea se adauga filtre si ulei,inclusiv pentru cutie,discuri + placute de frana,diverse becuri si placutele din stopurile de frana+ pompa SBC.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment