Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum E420 W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum E420 W210

    Ma puteti ajuta si pe mine cu o parere??Se merita sa imi iau un e430 w210 din 2000?Ma refer in primul rand la consum.Eu fac cam 200 de km in oras si 100 in afara in fiecare zi, cel putin.Dar un 320?tot benzinar.Ca mam plictisit de motorina!

  • #2
    Pai cel mai bine te uiti in propriul buzunar...si vezi si tu daca se merita sau nu...

    Vezi ca e un topic cu un E55 AMG la care consumurile se invarteau in jurul lui 17-20l/100km.

    Comment


    • #3
      Originally posted by sandu View Post
      Ma puteti ajuta si pe mine cu o parere??Se merita sa imi iau un e430 w210 din 2000?Ma refer in primul rand la consum.Eu fac cam 200 de km in oras si 100 in afara in fiecare zi, cel putin.Dar un 320?tot benzinar.Ca mam plictisit de motorina!
      pai la rulajul asta zilnic...un w140 cu motorizarea V12 e alegerea ideala

      acum daca tu ai postat in spirit de gluma,si banuiesc ca da.....sau ai cumva relatii pe la rafinarii cred ca se renteaza.....

      sa aloci in fiecare zi in jur de 45-48L la pretul actual al benzinei......

      Comment


      • #4
        Nu lam pus in spirit de gluma.Chiar ma intereseaza.Mam gandit la un e55 amg da parca e prea mult.Daca imi ia cam 15 in oras ( maxim ) e bun.Eu am vazut un consum la 320 benzina de 14 in oras si la 420 de 15-16.Eu ma gandeam la inceput la un 320 da daca e dif mica intre ele mai bine as lua un 420.Mam gandit si la un w140.

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          pai la rulajul asta zilnic...un w140 cu motorizarea V12 e alegerea ideala
          Am ras cu pofta.Lasand gluma la o parte,consumul benzinarelor nu este direct proportional cu capacitatea cilindrica ci mai degraba cu numarul de cilindri.Motoarele in 4 consuma cel mai putin apoi cele in 6 si tot asa.Ca exemplu,diferenta de consum dintre 230 benzina,care e 4 in linie, si 240,care e 6 in V este marisoara,in timp ce diferenta de consum dintre 240 si 320,ambele fiind in V6 este mult mai mica.In aceeasi ideea trecerea de la 320 la 430 va fi cam mare la consum deoarece motorul 430(sau 420 pana in 1998) este in 8 cilindri.Deci tinand cont ca motoarele in v6 iau cam 14-15 in oras,ma astept ca 420-430 sa ia cel putin vreo 19-20,acum tu iti calculezi cum crezi de cuviinta.
          P.S.Il inteleg perfect pe om,si eu sunt un mare fan benzina,de abia astept sa scap de actualul meu cobran diesel si apoi doar benzina imi voi lua indiferent cat de mult va consuma.Nu suntem noi in masura sa judecam cat e fiecare dispus sa plateasca pt comfortul sau.Benzina rullz!
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Am ras cu pofta.Lasand gluma la o parte,consumul benzinarelor nu este direct proportional cu capacitatea cilindrica ci mai degraba cu numarul de cilindri.Motoarele in 4 consuma cel mai putin apoi cele in 6 si tot asa.Ca exemplu,diferenta de consum dintre 230 benzina,care e 4 in linie, si 240,care e 6 in V este marisoara,in timp ce diferenta de consum dintre 240 si 320,ambele fiind in V6 este mult mai mica.In aceeasi ideea trecerea de la 320 la 430 va fi cam mare la consum deoarece motorul 430(sau 420 pana in 1998) este in 8 cilindri.Deci tinand cont ca motoarele in v6 iau cam 14-15 in oras,ma astept ca 420-430 sa ia cel putin vreo 19-20
            sincer sa fiu postul asta chiar m-a uimit. sincer ,vad o mare diferenta intre felul cum gandeai inainte si cum o faci acum in legatura cu unele subiecte tehnice.se vede ca ai capatat ceva experienta in acest domeniu.felicitari

            sunt perfect de acord cu tine. acum depinde si de stilul de sofat al fiecaruia in alegerea unei motorizari.daca ai un stil mai sportiv,nu o sa faci economie de combustibil niciodata daca alegi o motorizare mai economica. intr-un stil de sofat mai sportiv va consuma la fel sau chiar mai mult decat o motorizare mai puternica fara insa sa ofere aceleasi performante

            intr-un oras aglomerat,motorizarea ideala cred ca ar fi 230Kompresor ce ofera compromisul perfect intre sportivitate si economie,fara insa sa ofere stilul si eleganta unui propulsor in 6 cilindri

            Comment


            • #7
              Personal,astept cu interes alegerea facuta de catre tine.320 sau 430?
              Cred ca e normal ca fan al motoarelor mari pe benzina sa ai o mica reticenta cand iti alegi masina,gandindu-te ca intr-o buna zi vei vrea sa o vinzi,de orice masina te plictisesti odata si odata,dar,Orca are o vb mare: "fiecare masina isi are cumparatorul ei".Eu unul as cumpara o astfel de masina,un 430,cu conditia sa fie tipla,si sunt convins ca s-or mai gasi cativa nebuni ca mine in tara asta plina de fani opel corsa 1,3 diesel si matiz(daca s-ar fi putut pune si aluia vreun motor de 0,6litri diesel cred ca multi ar fi fost in extaz).
              Eu am cumparat 2,2 diesel tocmai de frica ca nu voi putea apoi vinde o benzinara si acum regret amarnic,a fost ultimul compromis pe care l-am facut cand a fost vb de o masina.Asa ca sfatul meu este: urmeaza-ti inima!
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Eu am avut e430 4 matic din 2000 , sincer consumul mediu este pe undeva pe la 14-15 litri la mers normal , si oras si afara dar daca mergi incet cu grija pe tiptronic ( eram deja de vreo 10 km cu becul aprins la benzina ) am scos si 13 litri in oras dar n-am depasit 2000 de ture . Eu am renuntat la el din cauza impozitului ...chiar nu mai vreau sa dau 100 de euro pe luna la stat . Am comandat deja un e280 4 matic din 2006 , care are 230 CP , e vreo diferenta de 50 de cai intre ele dar impozitul e numai 5 milioane fata de 38 cat era celalalt.....

                Comment


                • #9
                  Merci mult.Tiar isi sunt recunoscator

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by AR78KXD View Post
                    ...am avut e430 4 matic din 2000...Am comandat deja un e280 4 matic din 2006 , care are 230 CP , e vreo diferenta de 50 de cai intre ele dar impozitul e numai 5 milioane fata de 38 cat era celalalt.....
                    Impozit :
                    E430 = 4.266 cm³ = 2.640 RON/an impozit (26.400.000 Lei vechi)
                    E280 = 2.799 cm³ = 840 RON/an impozit (8.400.000 Lei vechi)
                    Last edited by orca; 07-27-2008, 21:45 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Nici macar,Orca.Incepand cu 2005,atat bmw cat si mercedes construiesc multe motoare de 3 litri(299x cmc),pe care le denumesc apoi functie de cati cai putere le proiecteaza sa aiba din ECU.280cdi si 320 cdi din 2006,au ambele 2996cmc,singura diferenta dintre ele fiind setarea ECU care determina 320cdi sa dea mai multi cai.La fel si in cazul 530d si 535d,si in cazul 525i si 530i.Toate aceste motoare au 3 litri.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Nici macar,Orca.Incepand cu 2005,atat bmw cat si mercedes construiesc multe motoare de 3 litri(299x cmc),pe care le denumesc apoi functie de cati cai putere le proiecteaza sa aiba din ECU.280cdi si 320 cdi din 2006,au ambele 2996cmc,singura diferenta dintre ele fiind setarea ECU care determina 320cdi sa dea mai multi cai.La fel si in cazul 530d si 535d,si in cazul 525i si 530i.Toate aceste motoare au 3 litri.
                        Eu nu am zis nimic de CDI (Diesel), iar pentru un motor de la W211_E280_2.996 cm³_170 kW/231ps impozitul este 900 RON/an (9.000.000 Lei vechi)
                        Last edited by orca; 07-27-2008, 20:54 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Merci mult.Se poate inchide

                          Comment


                          • #14
                            si eu doresc achizitionarea unui e430 din 2000 2001 .dar nu prea stiu nimica despre el
                            fiabilitate costuri intretinere consum.Daca sunt ep forum ex posesori de e430 rog sa imi dea mesaje cu detalii despre model

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF