Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie E55 AMG

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Cred ca am zis de SL63, si nu de SL65. Pt ca nu le gasesti inmatriculate......si in plus....ma gandeam si la M6 cabrio

    Si in plus, 55AMG are un potential mult mai mare decat orice aspirat produs. Vad ca masina e de noua in Romania. Chiar nu mai sunt la curent cu taxa. Trebuie platita taxa?
    Hai sate contrazic putin in legatura cu produse aspirate un prieten al-meu are noul SLS AMG si masina are motor v-8 de 6300 cmc aspirat cu 571 de cai ce zici ?
    masina nu e buna pentru ca e aspirata ? vreau sa te intreb de ce mercedes a bagat in masina lor de varf un motor aspirat si nu motor turbo ? am si conduso si e puternica rau de tot nu poti sa o conduci ca daca o calci arunca spatele si cu toate sistemele de esp si de stabilire

    Comment


    • #17
      Mai asteapta un pic ca e vorba sa schimbe iar taxa asta ,,celebra,,. Poate ai noroc si iti poti lua pana la urma masina mult dorita. Din poze e criminala, tre sa te uiti sa nu fi fost avariata; la caii astia e cam inevitabil ....

      Comment


      • #18
        Originally posted by OmBun View Post
        Hai sate contrazic putin in legatura cu produse aspirate un prieten al-meu are noul SLS AMG si masina are motor v-8 de 6300 cmc aspirat cu 571 de cai ce zici ?
        masina nu e buna pentru ca e aspirata ? vreau sa te intreb de ce mercedes a bagat in masina lor de varf un motor aspirat si nu motor turbo ? am si conduso si e puternica rau de tot nu poti sa o conduci ca daca o calci arunca spatele si cu toate sistemele de esp si de stabilire
        Cartoful ala de SLS, a iesit mereu ultimul in toate teste efectuate cu modele similare de la alte firme. Mercedes a folosit acel motor, pt ca nu avea DECAT acel motor. Daca observi, e folosit la toate gamele sale, de la C-class, la E-class si S-class. Pt ca nu au decat acelmotor. Nu au fost in stare sa conceapa un motor pt fiecare gama. Nu au optimizat curba cuplului, fiind foarte violenta de la turatii joase. Din aceasta cauza, nu putea pune puterea pe asfalt. Au folosit si la SLS acel motor, pt ca NU aveau nici un motor TURBO la aceea vreme. Daca te uiti la modele actuale, au trecut si ei la turbo.

        Vreau 55AMG,pt ca are un avantaj foarte mare....kompressor-ul. Altfel , ma aruncam direct pe M5. 55amg Kompressor, e foarte usor tunabil, si cu potential mare datorita supralimentarii cu compresor.Pt ca fara, e o petarda de motor. BMW M5, aspirat are capacitatea cilindrica mai mica, e mai puternic, mai rafinat decat acesta. Dar e aspirat. Sa adaptezi pe el compresor, e posibil. Dar asta implica costuri mari. Asa ca e mult mai simplu sa iau direct un motor compresat.

        Daca te uiti, toti marii constructori au cam trecut de la aspirate la turbo sau compresor. Oare de ce?




        Originally posted by spike2002 View Post
        Mai asteapta un pic ca e vorba sa schimbe iar taxa asta ,,celebra,,. Poate ai noroc si iti poti lua pana la urma masina mult dorita. Din poze e criminala, tre sa te uiti sa nu fi fost avariata; la caii astia e cam inevitabil ....
        Mersi mult de informatii. Mai astept un pic, ca oricum e de ceva timpla vanzare.

        Comment


        • #19
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Cartoful ala de SLS, a iesit mereu ultimul in toate teste efectuate cu modele similare de la alte firme. Mercedes a folosit acel motor, pt ca nu avea DECAT acel motor. Daca observi, e folosit la toate gamele sale, de la C-class, la E-class si S-class. Pt ca nu au decat acelmotor. Nu au fost in stare sa conceapa un motor pt fiecare gama. Nu au optimizat curba cuplului, fiind foarte violenta de la turatii joase. Din aceasta cauza, nu putea pune puterea pe asfalt. Au folosit si la SLS acel motor, pt ca NU aveau nici un motor TURBO la aceea vreme. Daca te uiti la modele actuale, au trecut si ei la turbo.

          Vreau 55AMG,pt ca are un avantaj foarte mare....kompressor-ul. Altfel , ma aruncam direct pe M5. 55amg Kompressor, e foarte usor tunabil, si cu potential mare datorita supralimentarii cu compresor.Pt ca fara, e o petarda de motor. BMW M5, aspirat are capacitatea cilindrica mai mica, e mai puternic, mai rafinat decat acesta. Dar e aspirat. Sa adaptezi pe el compresor, e posibil. Dar asta implica costuri mari. Asa ca e mult mai simplu sa iau direct un motor compresat.

          Daca te uiti, toti marii constructori au cam trecut de la aspirate la turbo sau compresor. Oare de ce?






          Mersi mult de informatii. Mai astept un pic, ca oricum e de ceva timpla vanzare.

          Apropo MAN vezi ca s-a scos taxa pt masinile din tara ... S-a suspendat pt un an , asa ca sari pe ea.

          Comment


          • #20
            Asteptam poze de prezentare in cazul ca iti ei.

            Comment


            • #21
              Salut, eu am vazut masina la weltauto, acolo unde este si acum, la inceputul lui decembrie cand am fost cu masina la revizie. Vroiam sa ma interesez de ea, dar era sambata pe la pranz si nu era nimeni pe acolo. Oricum, arata bine.

              Comment


              • #22
                Cred ca pe joi ma duc sa vad masina. Chiar sunt curios de ce poate masina dupa mici adjustari la evacuare si fulia motorului.

                Comment


                • #23
                  Frumoasa BESTIA

                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Cred ca pe joi ma duc sa vad masina. Chiar sunt curios de ce poate masina dupa mici adjustari la evacuare si fulia motorului.
                  Super tare masina,arata foarte bine si banuiesc ca si senzatiile sunt pe masura ei.Mult succes.

                  Comment


                  • #24
                    In acest moment, din cateva surse am aflat ca nu prea se pot face transcrieri la masini ce intra sub incidenta legii taxei auto revizuite. Trebuie asteptat pana se definitiveaza. Referitor la 55 , vezi ca are probleme cu racirea la intercooler (cauta pe google E55 heat soak) dar se poate rezolva destul de usor, pompa : http://www.renntechmercedes.com/www/node/488 , sau chiar tot kit-ul : http://www.renntechmercedes.com/www/node/534 . Ca si upgrade, cel mai ok ca si pret de pe piata este urmatorul : http://shop.kleemann.dk/shop/55-k4-kit-for-287p.html
                    '90 G300 TD - W460
                    '01 C220 CDI - W203
                    '08 SLK 350 - R171
                    '06 S320 CDI - W221
                    '08 ML320 CDI - W164

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bogdanc View Post
                      In acest moment, din cateva surse am aflat ca nu prea se pot face transcrieri la masini ce intra sub incidenta legii taxei auto revizuite. Trebuie asteptat pana se definitiveaza. Referitor la 55 , vezi ca are probleme cu racirea la intercooler (cauta pe google E55 heat soak) dar se poate rezolva destul de usor, pompa : http://www.renntechmercedes.com/www/node/488 , sau chiar tot kit-ul : http://www.renntechmercedes.com/www/node/534 . Ca si upgrade, cel mai ok ca si pret de pe piata este urmatorul : http://shop.kleemann.dk/shop/55-k4-kit-for-287p.html
                      Mersi mult pt sfaturi. Mai astept un pic sa vad ce o sa iasa cu noua taxa, si apoi iau o decizie. Dar, oricum....dupa ce isi mai revine vremea, o sa dau o fuga sa vad masina. Sper sa nu fiu debusolat.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Cartoful ala de SLS, a iesit mereu ultimul in toate teste efectuate cu modele similare de la alte firme. Mercedes a folosit acel motor, pt ca nu avea DECAT acel motor. Daca observi, e folosit la toate gamele sale, de la C-class, la E-class si S-class. Pt ca nu au decat acelmotor. Nu au fost in stare sa conceapa un motor pt fiecare gama. Nu au optimizat curba cuplului, fiind foarte violenta de la turatii joase. Din aceasta cauza, nu putea pune puterea pe asfalt. Au folosit si la SLS acel motor, pt ca NU aveau nici un motor TURBO la aceea vreme. Daca te uiti la modele actuale, au trecut si ei la turbo.

                        Vreau 55AMG,pt ca are un avantaj foarte mare....kompressor-ul. Altfel , ma aruncam direct pe M5. 55amg Kompressor, e foarte usor tunabil, si cu potential mare datorita supralimentarii cu compresor.Pt ca fara, e o petarda de motor. BMW M5, aspirat are capacitatea cilindrica mai mica, e mai puternic, mai rafinat decat acesta. Dar e aspirat. Sa adaptezi pe el compresor, e posibil. Dar asta implica costuri mari. Asa ca e mult mai simplu sa iau direct un motor compresat.

                        Daca te uiti, toti marii constructori au cam trecut de la aspirate la turbo sau compresor. Oare de ce?






                        Mersi mult de informatii. Mai astept un pic, ca oricum e de ceva timpla vanzare.
                        Hai sa te mai contrazic o data am crezut ca intelegi iar daca tu indraznesti sa zici cartof la noul sls nu intelegi nimic la masini nu stiam ca esti director general la daimler banz din germania sau poate esti cineva care face acolo decizii deci mercedes au motorul v12 biturbo care a venit pe sl65 amg daca ai uitat si chiar nu stiu ce tii asa de mult cu bmw m5 deci te invit la mine sa-ti dau o tura cu e55-ul aspirat al meu si apoi te lamuresti deci masina mea e din 1999 si sunt dispus sa fac RACE cu orice m5 din acelasi an care e stock si nu e tunat si daca vrei o si facem pe bani ce zici ? si daca nu esti informat citeste un pic mai multe si o sa gasesti ca la anul 1999 cand erai adolescent si nici nu aveai permis si inainte sa apara la mercedes motoare de capacitate mare cu compresor si cu turbo e55 amg a fost ales ca cel mai rapid sedan din lume oare de ce nu a fost ales m5 ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by OmBun View Post
                          deci masina mea e din 1999 si sunt dispus sa fac RACE cu orice m5 din acelasi an care e stock si nu e tunat si daca vrei o si facem pe bani ce zici
                          Glumesti,nu?

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by OmBun View Post
                            Hai sa te mai contrazic o data am crezut ca intelegi iar daca tu indraznesti sa zici cartof la noul sls nu intelegi nimic la masini nu stiam ca esti director general la daimler banz din germania sau poate esti cineva care face acolo decizii deci mercedes au motorul v12 biturbo care a venit pe sl65 amg daca ai uitat?
                            Sincer chiar nu-ti inteleg logica sau mai ai de lucrat la ea. Ce legatura are V12 cu ce-am vb pana acum? Sau ce lagatura are SL65 cu cartoful ala sau cu E-classe? Si nu ‘’fac decizii’’ acolo, iar pt curiozitatea ta nici director la ‘’banz’’ nu sunt. Contrazice-ma, dar vino cu argumente, nu ca asa zici tu.

                            Nu-ti mai zic nimic, vad ca te pricepi tare. Si chiar sunt curios unde ai vazut tu ca E55AMG w210 a fost declarat cel mai rapid sedan cand era mereu dupa M5.

                            Iar restul afirmatilor tale, denota clar ce experiente ai cu motoare puternice. Mai incearca, poate vei reusi.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by mircea600sel View Post
                              Glumesti,nu?
                              Sa vedem ce zici acum !



                              Originally posted by 300zxtt View Post
                              Sincer chiar nu-ti inteleg logica sau mai ai de lucrat la ea. Ce legatura are V12 cu ce-am vb pana acum? Sau ce lagatura are SL65 cu cartoful ala sau cu E-classe? Si nu ‘’fac decizii’’ acolo, iar pt curiozitatea ta nici director la ‘’banz’’ nu sunt. Contrazice-ma, dar vino cu argumente, nu ca asa zici tu.

                              Nu-ti mai zic nimic, vad ca te pricepi tare. Si chiar sunt curios unde ai vazut tu ca E55AMG w210 a fost declarat cel mai rapid sedan cand era mereu dupa M5.

                              Iar restul afirmatilor tale, denota clar ce experiente ai cu motoare puternice. Mai incearca, poate vei reusi.
                              Si tu la fel sa vedem ce zici acum !



                              Originally posted by OmBun
                              Si tu la fel sa vedem ce zici acum !

                              http://www.youtube.com/watch?v=Qb1DsV3NhgA
                              Sper ca nu ai nevoie de un traducator !!!!!

                              Mercedes E55 AMG W210 in FantasyCars. The most complete guide to Mercedes E55 AMG W210 with Mercedes E55 AMG W210 reviews, Mercedes E55 AMG W210 photos & Mercedes E55 AMG W210 technical data in FantasyCars.
                              Last edited by Luxian; 03-06-2012, 01:55 AM. Reason: 3 in 1

                              Comment


                              • #30
                                Chiar nu sunt domeniul meu super-sportivele dar:

                                BMW M5 E39 in FantasyCars. The most complete guide to BMW M5 E39 with BMW M5 E39 reviews, BMW M5 E39 photos & BMW M5 E39 technical data in FantasyCars.


                                Mercedes E55 AMG W210 in FantasyCars. The most complete guide to Mercedes E55 AMG W210 with Mercedes E55 AMG W210 reviews, Mercedes E55 AMG W210 photos & Mercedes E55 AMG W210 technical data in FantasyCars.


                                M5-ul pe acelasi site apare mai rapid de la 0-60mile.

                                Ca sa ii dau dreptate si celuilalt si eu tin minte dintr-un AMS (Auto Motor si Sport) ca E55 AMG a fost declarat cel mai rapid sedan la lansare. Probabil n-a ramas mult timp asa

                                Oricum discutiile sunt offtopic si neproductive.

                                300zx, mai esti interesat de acel W211 AMG? Sau ai inceput sa cauti alte variante?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF