Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 sau W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by vladic View Post
    Nu cred ca e bine sa intervin, dar tot aud replicile astea pe acest forum si nu ma mai pot abtine. Domnilor, eu zic ca deja ar fi timpul sa incetam cu aceste afrmatii "ca daca vrem mercedes nu ne mai utam la impozit, consum sau alte cheltuieli"

    In primul rand, suntem la a nu stiu cata generatie de masini mai la toti producatorii. Pe facturi vorbind pot face dovada oricarui membru acestui forum, ca te poate duce intretinerea unui Audi sau VW mai scump decat intretinerea unui MB. Din proprie exeprienta am fost proprietar de A4 Proprietar de Passat Proprietar de MB 202, MB 210, MB 211. NU cred ca mai are rost sa intru in detalii a oricum controverse se vor isca multe, insa ca si experienta personala (pentru ca imi place sa am masinile "parfum") am inlocuit toata mecanica fata spate la MB 202 cu bani mai putini decat la A4 - din 96. (deci vorbesc de masini cam de aceeasi varsta). Am schimbat senzori la MB. Stie cineva cat este un debitmetru de aer la un MB si cat este la un Citroen?

    Consum: am avut consum de 9-10% cu passatul de 1.9TDI si am avut consum de 10% (constant) cu MB-ul
    Am avut consum de 14%(urban) cu A4 (1.8 benzina) si am cosnum de 12% cu W211.

    Iar daca ajungem la taxa de prima imatriculare: Am un feeling profund ca nu ne-ar da afara din casa pe nici unul diferenta dintre taxa unui MB 2.2CDI si dintre un PASSAT sau SKODA 2.0TDI.
    Haideti sa nu tratam MB pentru "colimator" (sigla de pe capota), ci pentru avantajele sau dezavantajele pe care le ofera.
    Si daca vreti sa discutam despre impozit... Care este diferenta dintre impozitul unei Toyota 2.2D4D sau a unui FORD 2.0 benzina.

    Un 2.2 are un impozit in jur de 800 de lei nu stiu cat are un 2.0. Dar exista si MB cu motoare de 1.8 sau 2.0 Si sa zicem ca are un impozit de 600 de lei.
    daca impart diferenta de 200 de lei la 12 luni Ajung la o diferenta la 17 lei pe luna. Haideti sa fim seriosi. Ca pana la urma multi dintre noi de aici avem MB pentru ca asta avem implemnentat deja in creer. Multi dintre noi poate facem eforturi, dar vrem sa fie neaparat MB. Pentru ca stim noi ce stim utilizand o astfel de masina zi de zi.

    Deci maxima "Daca ai MB nu te mai gandesti la impozit sau consum" nu are nici o relevanta.

    Care circulati prin orase aglomerate intrebati-va colegii, prietenii, rudele cat le consuma motoarele de 1.6 - 2.0 benzina si va veti convinge ca poate dau mai multi bani pe combustibil ca voi, desi din prejudecati ar trebui sa platim mai mult consumul unui MB. IN fine. Nu vreau sa condamn sau sa judec pe cineva..... si mai mult de atat
    VA IMPLOR sa-mi scuzati rabufnirea. Iar comparatiile de mai sus va rog sa le vizualizati strict intre masini cu motorizari si dotari asemantoare. Sa nu comparati Focusul diesel, manual cu W203 benzina automat.

    Si tot ce am scris mai sus nu am scris din incapatinare, ca este asa si nu accept alte convingeri, nu. Este o relatare bazata pe exeprientele avute cu masinile folosite. Niciodata noi, dar si niciodata achizitionate cu preturi mai jos de media pietei. Iar fiecare masina folosita si intretinuta de mine se vindea la pretul cu care o cumpram raportat la vechimea ei nici intr-un caz la uzura, pentru ca nu suportam nici un fel de improvizatii sau uzuri pe care sa le ignori. So... am multe puncte pentru a face o comparatie.
    Salut!
    Am ceva experienta de service (in special MB dar si multimarca).
    Intr-un cuvant:-subscriu!!!!
    Cu respect Cristian C.

    Comment


    • #32
      Raman atunci la 220 CDI 143 cai automat sunt oarecum in tratative cu colegul BOGDY dupa forum

      Comment


      • #33
        Bravo, este o alegere excelenta, am un 220 cdi/2001 de 143 cp cutie automata si sunt multumit din toate punctele de vedere: comfort, consum, putere, demaraj, costuri intretinere. Satisfactia depinde de starea masinii la cumparare, BAFTA !!!

        Comment


        • #34
          Va salut din nou. La cumpararea unui CDI ce se verifica de regula in afara faptului ca nu tre sa dea fum si tre sa traga cum trebuie? Cam cat ar costa o testare intr-un service autorizat si este recomandata o testare din asta pentru o masina de 4000 5000€?

          Multumesc anticipat.
          Last edited by Luxian; 06-14-2012, 00:43 AM.

          Comment


          • #35
            Originally posted by sorinvuta View Post
            Va salut din nou la cumpararea unui CDI ce se verifica de regula la cumparare in afara faptului ca nu tre sa dea fum si tre sa traga cum trebuie?Cam cat ar costa o testare intr-un service autorizat si este recomandata o testare din asta pentru o masina de 4000 5000€?

            Multumesc anticipat
            In Timisoara am dat vreo 100 lei pentru o testare cu Star Diag.A fost o testare generala{nu a intrat in detaliu} plus ca a fost la cel mai bun om in materie de Mercedes{diagnosticare} in zona de vest.

            Merita 100% sa faci testul.Nu cumpara masina pana nu o pui pe tester.

            Cu respect.

            P.S. Si inca o parere,daca nu e cu suparare,incerca sa gasesti un W210 E270cdi.Chiar daca impozitul e mai mare,MERITA 100%.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #36
              Originally posted by sorinvuta View Post
              Va salut din nou. La cumpararea unui CDI ce se verifica de regula in afara faptului ca nu tre sa dea fum si tre sa traga cum trebuie? Cam cat ar costa o testare intr-un service autorizat si este recomandata o testare din asta pentru o masina de 4000 5000€?

              Multumesc anticipat.
              Se meritã și la mașini mai ieftine. Dacã ai rãbdare, poți cãuta pe forum diverse topicuri unde s-a mai explicat la ce te poți uita. Eu am primit câteva sfaturi atunci când am cãutat mașina. Dacã ai rãbdare poți rãsfoi topicul meu de acum doi ani: http://www.clubmercedes.ro/vreau-sa-...0.html?p=98827

              Diagnoza costã de la 100 lei în sus cred, depinde de oraș. Dacã e sub 100 lei cel mai probabil nu e Star. Dacã nu mã înșel la reprezentanțã era vreo 80 lei acum 2 ani, dar am înțeles cã acum ajunge la 150lei.

              Legat de testare:
              • motor:
                • nu are curgeri de ulei/motorinã urâte (mai "transpirã" pe la pompa de înaltã presiune, dar nu ar trebui sã fie jegul foarte mare sau sã vezi "bãltind" sau ud)
                • merge rotund
                • trage liniar (mai ales dacã are cutie automatã)
                • nu se plafoneazã la 3000rpm dupã ce îi dai talpã de câteva ori (încearcã și kickdown-ul dacã e automatã)
                • pornește ușor
                • nu scoate fum

              • caroseria:
                • cât mai puținã ruginã
                • sã nu fie vopsitã recent, preferabil cu vopseaua originalã
                • verificã sã se potriveascã cheia mecanicã la toate yalele (s-a putea sã nu meargã la uși sau la portbagaj dacã a fost lovit și schimbat)
                • verificã ornamentele de la barã/scut. dacã e lovitã fațã lumea uitã sã mai montez tot ce trebuie (scut, ornamente, apãrãtori aripã etc)

              • opționale:
                • verificã absolut toate butoanele și vezi sã funcționeze absolut tot (manetã faruri, pilot automat, scaune, geamuri, etc). Dacã te sui în mașinã vezi sã apeși toate butoanele. Mulți vânzãtori uitã sã menționeze "defecte mãrunte" gen nu merge ștegãrul/stropitoarele de parbriz, faza lungã sau alte chestii de bun simț
                • nu crede ce zice când descoperi chestii defecte:
                  • dacã era cinstit zicea din prima (fãrã sã descoperi)
                  • dacã ar fi simplu de rezolvat o rezolva el
                  • abandoneazã totul dacã vine cu faze gen "nu știu ce are, ieri mergea..." și cel mai probabil nu e doar "butonul" de vinã și nici nu "e siguranța arsã"
                  • "un buton" la dezmembrãri nu e niciodatã câțiva zeci de lei, ci vine de cele mai multe ori cu tot asamblu la preț mai mare


              ...

              Comment


              • #37
                Pentru Mircea intradevar 270CDI e ideal la nival de putere dar impozitul mare lasa de dorit mai ales cand statul nu face nimic bun cu banii aia.....in fine ramane de vazut

                Luxian Merci de sfaturi si asa voi face voi verifica cam tot sa nu fie vicii ascunse,si daca stii sau stie cineva un teter bun in arad astept cu nerabdare o adresa un nr de telefon ceva.Va tin la curent cu evolutia lucrurilor

                Comment


                • #38
                  Originally posted by sorinvuta View Post
                  ...statul nu face nimic bun cu banii aia...
                  Daca mi se permite un mic joc de cuvinte legat de remarca de mai sus:

                  "statul" se face exact pe banii aia (adica banii nostri).
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #39
                    Va salut inca o data urmeaza maine sa vin in tara si am tintit un E220CDI din 2000 varianta cu 116 cai automat pe net ideea e cum se comporta la puterea asta motorul pe caroseria respectiva si cam care ar fi consumurile la cutia automata tot pentru varianta 116 cai.Multumesc anticipat si astept daca e posibil doar parerile celor care au avut aceasta versiune pe W 210.

                    Treaba e destul de urgenta,inca o data multumiri

                    Comment


                    • #40
                      probleme cu turatia peste 3000

                      Ajutatima, am un mercedes E200 w211 din 2005, si in momentul in ncare incerc sa accelerez nu pot face acest lucru decat pana la 3000 ture. Am fost la tester si mi-a aparut supspa de langa pompa de inalte, motiv pentru care am curatat-o la ultrasunete.Dupa ce am montat-o la loc am intmpinat aceeasi problema motiv pentru care am mers din nou la tester si mi-au aparut doua coduri P0088 si P2033, care sunt reprezentate de senzorul de pe furtunul de la intercoler si sonda Landa. Cum pot remedia aceasta defectiune si care au fost cauzele. Va rog cu toata stima sa ma ajutati daca ati intampinat astfel de probleme.

                      Comment


                      • #41
                        W210 E200cdi este o masina mai lenta. Lenesa e mult spus, dar eu personal pot sa spun ca sunt multumit de masina mea. Nu o sa castige nici un concurs de sprint dar nu te lasa in drum, e destul de sprintena sa nu fie deranjant. Nu am simtit inca lipsa de putere intr-o depasire, chiar daca a fost mai riscanta; am bagat piciorul in kickdown si ma scos dintr-o posibila incurcatura inainte ca sa devina prea riscant. Plus ca am softul de 143 de cai original de E220cdi si alt soft de 150 de cai facut pentru consum, care o transforma in racheta. Dar eu ma multumesc cu cei 116 cai care ii am.
                        Consumul real la E200cdi tiptronic 116 cai e de 5,5-6 extern si 7,5-8 pe oras. Normal ca poate face si mai mare consumul de la stilul de condus dar si mai mic. Eu cam atata fac. Pentru colegul sorin, si masina mea e de vanzare aci :



                        Cred ca nu are nimic de pierdut daca arunca un ochi si asupra variantei mele.
                        Bafta!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by movila View Post
                          Ajutatima, am un mercedes E200 w211 din 2005, si in momentul in ncare incerc sa accelerez nu pot face acest lucru decat pana la 3000 ture. Am fost la tester si mi-a aparut supspa de langa pompa de inalte, motiv pentru care am curatat-o la ultrasunete.Dupa ce am montat-o la loc am intmpinat aceeasi problema motiv pentru care am mers din nou la tester si mi-au aparut doua coduri P0088 si P2033, care sunt reprezentate de senzorul de pe furtunul de la intercoler si sonda Landa. Cum pot remedia aceasta defectiune si care au fost cauzele. Va rog cu toata stima sa ma ajutati daca ati intampinat astfel de probleme.
                          Autodata zice:
                          P2033 exhaust gas temperature EGT senzor 2, bank 1
                          P0088 fuel rail/system presure too high -Fuel pomp, fuel pressure regulator, fuel return pipe blockage, mechanical fault

                          Cine stie exact despre ce e vorba, sa vina cu explicatii. La P0088 spune ca presiunea e prea mare si e o problema mecanica. Probabil e ceva infundat p-acolo si trebuie sa aflii exact ce. Probabil nu ai bagat motorina de la piata???
                          La 2033 presupun ca e vorba de vreo sonda lambda care vede ceva temperatura prea mare pe evacuare. Bafta in rezolvare.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by SirDeadline View Post
                            W210 E200cdi este o masina mai lenta. Lenesa e mult spus, dar eu personal pot sa spun ca sunt multumit de masina mea. Nu o sa castige nici un concurs de sprint dar nu te lasa in drum, e destul de sprintena sa nu fie deranjant. Nu am simtit inca lipsa de putere intr-o depasire, chiar daca a fost mai riscanta; am bagat piciorul in kickdown si ma scos dintr-o posibila incurcatura inainte ca sa devina prea riscant. Plus ca am softul de 143 de cai original de E220cdi si alt soft de 150 de cai facut pentru consum, care o transforma in racheta. Dar eu ma multumesc cu cei 116 cai care ii am.
                            Consumul real la E200cdi tiptronic 116 cai e de 5,5-6 extern si 7,5-8 pe oras. Normal ca poate face si mai mare consumul de la stilul de condus dar si mai mic. Eu cam atata fac. Pentru colegul sorin, si masina mea e de vanzare aci :



                            Cred ca nu are nimic de pierdut daca arunca un ochi si asupra variantei mele.
                            Bafta!
                            Intentia ta de a-ti gasi client te distrage: citind cu atentie vei fi realizat faptul ca "sorinvuta" a achizitionat deja un W210, pe care l-a si prezentat, de altfel.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Da, se pare ca e asa cum a zis colegul Cutaresku. Intre timp am vb si cu colegul sorinvuta, si mi-a confirmat ca a achizitionat un E220cdi. Ii dorest noroc la achizitie si multa bafta. Cer scuze moderatorilor pentru neatentia de care am dat dovada. Multumesc inca odata.

                              Comment


                              • #45
                                Care sa fie ? W210 sau W211 ?
                                Vreau sa-mi iau un E220 CDI. Am cautat dupa un W210 220 CDI break si printre rezultate mi-au aparut si cateva W211. Ca pret si numar de km sunt apropiate , la fel si anul de fabricatie. Diferenta de pret, care nu e mare, nu ma incurca dar imi ridica niste intrebari. Sa fie ceva probleme la primele exemplare din seria W211 sau chiar astea sa fie valoarea lor ?
                                Pun si linkuri cu doua dintre variante





                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF