Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes w210 negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes w210 negru

    a vazut cineva in realitate masina asta ?

    http://www.autovit.ro/mercedes-benz-e-270-C19562***.html

    mi se pare interesanta. Am discutat cu proprietarul si a spus ca portierele sunt revopsite din cauza zgarieturilor. Trapa nu functioneaza in parametrii normali.

    A fost al unui roman stabilit in Germania. Si povestea continua.. Ca echipare mi se pare super ok.. si din poze arata forte bine.

    Pretul in schimb mi se pare foarte mare.
    Last edited by Luxian; 10-02-2011, 09:46 AM. Reason: am pus linkul prescurtat, cel original era cenzurat de către sistem

  • #2
    Cand vei pune linkul corect atunci vei avea posibile reactii.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Am modificat eu linkul, sper să fie aia mașina. Dacă nu, posesorul e rugat să dea linkul corect, însă să-l scurteze înainte (poți să scurtezi linkuri pe unul din următoarele site-uri: goo.gl, is.gd, etc).

      Dacă mașina e aia din linkul modificat de mine, atunci întradevăr arată bine. Îi lipsesc chestii, deci nu poate fi full (senzori de parcare, perdeluțe electrice, ventilație în scaune, oglinzi pliabile electric, scaune cu memorii, etc). Jantele nu-s ale ei. Butonul de volum de la navigație e ros (se vede alb în poze). Cai putere are cu vreo 7 mai puțini când iese din fabrică (întreabă cum i-a câștigat el chiptuning sau... ?).

      Dacă mașina e cu totul în regulă (motor și ce ține de direcție / suspensie), eu zic că-și merită banii (adică vreo 6000).
      Last edited by Luxian; 10-04-2011, 10:20 AM.
      ...

      Comment


      • #4
        Asa mi se pare si mie ca arata bine masina. Nu am ajuns la ea sa o controlez la suspensie sau directie.

        Ar mai fi pe piata o oferta foarte buna si-anume cea a lui mircea.. w210 din 2002 .. albastru ..

        Sincer sa fiu intotdeauna am fugit de culoarea albastra la masina.. Negru e mai elegant.. mai frumos dar si foarte greu de intretinut.

        Diferente sunt foarte mari intre ele.. anul .. banii .. obtiunile.. culoarea.

        Mai stau pe ganduri poate intre timp dau si passatul. ...

        Comment


        • #5
          masina de pe autovit arata foarte bine. nu prea vezi la noi asa ceva... si e mai bine sa dai 1000-1500eur in plus decat sa iei un taxi

          Comment


          • #6
            Masina pare super ok.Prin primavara am fost si eu interesat de ea dar atunci i-am oferit 6500 si nu a vrut sa auda(cerea 7500)asa ca am lasat-o balta.Mi se pare mie sau pielea de pe volan nu e cea originala?

            Comment


            • #7
              La fata locului se vede cel mai bine. Nici nu ma mir ca din primavara tot incearca sa o vanda. Are motorul mare si romanii se cam feresc. Impozit 1900 RON.

              Intr-adevar e cel mai frumos si echipat w210 de pe piata.

              As prefera intre timp sa ma informez mai bine despre: costuri de intretinere .. consum , puncte slabe, puncte forte. Poate ma ajuta cineva care are deja acest model.

              Incalzirea auxiliara tine loc de sirocou? L-am intrebat si pe proprietar daca are asa ceva si n-a stiut sa-mi raspunda. Stiiu ca exista un buton separat langa scrumiera.

              Comment


              • #8
                Butonul langa scrumiera este Heater Booster (search si vezi ce e...).
                Jantele sunt de W210 (Sador, 17"), poate cel mai frumos model pe 210.
                Volanul, intr-adevar, este imbracat in piele. Alarma vad ca n-are.
                Km sunt ok, daca-s reali. Anul de fabricatie nu-l vad.
                Cum spunea si Luxian, optiuni ar mai fi de pus (nu e, totusi, cel mai echipat). Commandul este, de fapt, un radio 2DIN, n-am vazut harti de RO pe w210.
                Pretul, zic eu, e foarte bun. Daca avea motorul de 220, putea cere cel putin 6500.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Masina este in 2000 fabricata.
                  am mai gasit un E270 CDI avantgarde in Suceava.. nu este publicata pe internet.

                  Ar vrea 7000 euro cu toate ca se aprinde un bec la SRS in bord. Are inlocuit parbrizul pe original, urme superficiale de uzura pe vopsea. ( 2 sau 3 infundaturi care abia se vad) Nu are incalzire in scaune. Culoare albastru verzui .(o nuanta frumoasa de albastru inchis care pare negru la intuneric ) Piele, intretinut, cutie manuala.

                  Cat ar costa reparatia la SRS ?
                  Last edited by mircea600sel; 10-05-2011, 17:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by raom View Post
                    Masina este in 2000 fabricata.
                    am mai gasit un c270 CDI avantgarde in Suceava.. nu este publicata pe internet.

                    Ar vrea 7000 euro cu toate ca se aprinde un bec la SRS in bord. Are inlocuit parbrizul pe original, urme superficiale de uzura pe vopsea. ( 2 sau 3 infundaturi care abia se vad) Nu are incalzire in scaune. Culoare albastru verzui .(o nuanta frumoasa de albastru inchis care pare negru la intuneric ) Piele, intretinut, cutie manuala.

                    Cat ar costa reparatia la SRS ?
                    Pune niste poze cu masina si seria VIN sa vedem ce dotari are.Cati km are?Pretul mi se pare cam mare.
                    Last edited by mircea600sel; 10-05-2011, 17:03 PM.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #11
                      am aici seria WDB 2100161B181811 poate o decodeaza cineva

                      E270 CDI suceava provenienta italia .. intrat in 2009 primul proprietar..

                      Comment


                      • #12
                        Daca tot predomina posturile mele in acest topic nu ma deranjeaza daca ordonez putin gandurile poate cineva mai experimentat imi ofera o parere obiectiva.

                        In momentul de fata oscilez intre 2 masini. Ca orice masina veche are plusuri si minusuri.

                        1 MB E270 CDI AVANTGARDE - SUCEAVA (albastru-verzui)

                        Provine din Italia si a intrat in tara in 2009. Proprietarul a cumparat-o de la un prieten.

                        La prima vedere pare a fi revopsita, insa nu cred ca in Romania. Nu pot fi sigur de asta dar culoarea arata foarte bine ( cu zgarieturile de rigoare de la carpe, praf ... ) Ca defecte la tabla ar avea cateva infundaturi aproape invizibile pe portbagaj si pe portiera.
                        La soare am sesizat o pata inestetica.. intre cupola si stalpul din spate. (s-ar putea sa fie de la soare decolorat nu imi pot da seama) Fara semne de rugina.. spoilerele arata foarte bine.

                        Interiorul este foarte ingrijit, volanul nu prezita semne de uzura in shchimb observ o diferenta de culoare intre volan si bord, iar plasticul de la comenzile volanului par foarte uzate cu toate ca functioneaza pe computer.. ( cu alte cuvinte daca e schimbat volanul a legat firele)

                        In bord ramane aprins martorul la SRS. Afisajul de la ceas si temperatura nu functioneaza in prametrii normali. (se vad doar cateva liniute restul sunt sterse)

                        Schimbatorul arata ok, insa majonul din spatele schimbatorului spre cotiera este fisurat.

                        Scaunele din piele arata bine nu par a fi obosite .. locurile din spate par a fi nefolosite.

                        Masina de fumator , pe plafon mai apar semne de uzura insa insesizabile. Per total este ingrijit interiorul.
                        Jante ciobite pe 16 luate de la w211. Parbriz inlocuit (pe original tenta albastruie)
                        doua chei

                        2 MB E270 CDI AVANTGARDE - OLT (negru)

                        Masina nu am vazut-o personal sa ma pot exprima la fel de complet ca in exemplul de mai sus. Din ce am vb cu proprietarul reformulez si retransmit.

                        Au fost revopsite portierele din cauza zgarieturilor.

                        Trapa electrica nu functioneaza in parametrii normali.
                        o singura cheie.

                        Ca puncte forte ar fi ca nu se aprind becuri in bord si ar avea mai multe obtiuni ca cea precedenta. ( navigatie, incalzire in scaune, parbriz incalzit )
                        Volan imbracat in piele fara diferente de nuanta.

                        Este si normal acum sa intre in discutie si banii.

                        Prima masina o pot schimba cu Passatul meu ( an 2002, motor 1.6 euro 4 cu nr rosii proaspat adus) + diferenta de 1500 - 1700 euro din partea mea. Oferta mea a fost sa-i mai dau 1000 euro peste passat. Nu a ramas nimic batut in cuie. A ramas loc de gandire. Pretul pleaca de la 7000 pt MB si de la 5000 pt passat.

                        A 2-a masina o pot cumpara cash cu 6000. Atat a lasat din prima conversatie telefonica proprietarul din olt. Banuiesc ca se mai poate negocia insa nu prea mult. undeva intre 5500 - 6000 euro, depinde de impresia si defectele vizibile in momentul intalnirii.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raom View Post
                          Daca tot predomina posturile mele in acest topic nu ma deranjeaza daca ordonez putin gandurile poate cineva mai experimentat imi ofera o parere obiectiva.

                          In momentul de fata oscilez intre 2 masini. Ca orice masina veche are plusuri si minusuri.

                          1 MB E270 CDI AVANTGARDE - SUCEAVA (albastru-verzui)

                          Provine din Italia si a intrat in tara in 2009. Proprietarul a cumparat-o de la un prieten.

                          La prima vedere pare a fi revopsita, insa nu cred ca in Romania. Nu pot fi sigur de asta dar culoarea arata foarte bine ( cu zgarieturile de rigoare de la carpe, praf ... ) Ca defecte la tabla ar avea cateva infundaturi aproape invizibile pe portbagaj si pe portiera.
                          La soare am sesizat o pata inestetica.. intre cupola si stalpul din spate. (s-ar putea sa fie de la soare decolorat nu imi pot da seama) Fara semne de rugina.. spoilerele arata foarte bine.

                          Interiorul este foarte ingrijit, volanul nu prezita semne de uzura in shchimb observ o diferenta de culoare intre volan si bord, iar plasticul de la comenzile volanului par foarte uzate cu toate ca functioneaza pe computer.. ( cu alte cuvinte daca e schimbat volanul a legat firele)

                          In bord ramane aprins martorul la SRS. Afisajul de la ceas si temperatura nu functioneaza in prametrii normali. (se vad doar cateva liniute restul sunt sterse)

                          Schimbatorul arata ok, insa majonul din spatele schimbatorului spre cotiera este fisurat.

                          Scaunele din piele arata bine nu par a fi obosite .. locurile din spate par a fi nefolosite.

                          Masina de fumator , pe plafon mai apar semne de uzura insa insesizabile. Per total este ingrijit interiorul.
                          Jante ciobite pe 16 luate de la w211. Parbriz inlocuit (pe original tenta albastruie)
                          doua chei

                          2 MB E270 CDI AVANTGARDE - OLT (negru)

                          Masina nu am vazut-o personal sa ma pot exprima la fel de complet ca in exemplul de mai sus. Din ce am vb cu proprietarul reformulez si retransmit.

                          Au fost revopsite portierele din cauza zgarieturilor.

                          Trapa electrica nu functioneaza in parametrii normali.
                          o singura cheie.

                          Ca puncte forte ar fi ca nu se aprind becuri in bord si ar avea mai multe obtiuni ca cea precedenta. ( navigatie, incalzire in scaune, parbriz incalzit )
                          Volan imbracat in piele fara diferente de nuanta.

                          Este si normal acum sa intre in discutie si banii.

                          Prima masina o pot schimba cu Passatul meu ( an 2002, motor 1.6 euro 4 cu nr rosii proaspat adus) + diferenta de 1500 - 1700 euro din partea mea. Oferta mea a fost sa-i mai dau 1000 euro peste passat. Nu a ramas nimic batut in cuie. A ramas loc de gandire. Pretul pleaca de la 7000 pt MB si de la 5000 pt passat.

                          A 2-a masina o pot cumpara cash cu 6000. Atat a lasat din prima conversatie telefonica proprietarul din olt. Banuiesc ca se mai poate negocia insa nu prea mult. undeva intre 5500 - 6000 euro, depinde de impresia si defectele vizibile in momentul intalnirii.


                          Amandoua masini de mai sus sunt sub nivelul masinii mele.Si a mea are "bube" dar nu ca a celor doua.Sa nu amintesc de diferenta de pret si de km.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #14
                            Asta vroiam sa spun si eu: mai bine te uiti la cea a lui Mircea, cel putin are pret mai bun si km reali... Insa-s banii tai si tu decizi.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Nu aș cumpăra mașina cu becul de SRS aprins. Mai ales dacă volanul e în stare mult mai bună decât plasticul de lângă.

                              La a doua mașină, mi se pare cam ciudată opțiunea cu parbriz încălziit (cum funcționează? nu e dumă?). Faza cu trapa e destul de nașpa de rezolvat din câte știu eu.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF