Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sugestii pentru E class ???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sugestii pentru E class ???

    Salutare la toata lumea.Sunt nou pe forum,si as dori va rog sa imi dati niste sugestii daca se poate.
    Vreau sa imi aduc din Germania un E 200 sau E 220 din 2004 - 2005,diesel si vreau sa stiu la ce sa ma astept de la el pe viitor,adica ce probleme pot apare ?

  • #2
    Cele mai importante lucruri sunt exploatarea si bineinteles,intretinerea.
    Daca iei masina in stare foarte buna si o exploatezi si intretii corect,n-are ce sa se intample.
    Numai bine!
    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

    Comment


    • #3
      Sa mor io daca inteleg de ce toata lumea prefera motoare diesel in 4 pistoane.Vrei masina de lux,pe care dai o carutza de bani,si o iei cu un motor care nu are cum altfel decat sa-ti faca vibromasaj cand stai la stop.Se stie ca orice motor diesel in 4 oricat de nou ar fi si cat de bune ar fi tamponeale lui tot isi face simtita prezenta in habitaclu,prin vibratii la ralanti.Pt mine o masina de lux trebuie sa fie super-smooth,fie benzina fie diesel in 6 sau mai multe pistoane,cand porneste masina sa nu iti dai seama.
      Dar ce ma mai mir,atata timp cat 75% din passaturile care se vand sunt 2,0 TDI.
      Eu mi-am luat un diesel in 4 dar ca si compromis pt ca am gasit o masina ieftina si am nevoie de bani in alte scopuri.Pe viitor cand voi detine mai multi bani pt asa ceva si voi vrea o masina "serioasa" aia va fi clar benzina sau diesel 6 pistoane in V.Sa se simta ca e masina de lux nu panarama.
      Last edited by ionutz_ng; 03-10-2008, 22:49 PM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Da.. 220 , 270 si 320 cdi... sunt niste panarame ordinare nu ?

        Comment


        • #5
          Ia-ti frate ce vrei, gusturile nu se discuta ,eu am un E 200 cdi si sincer chiar imi place chiar daca nu este cu 6 pistoane in v sau... e diesel si nu ma deranjeaza daca era benzina si tremura cum se spune atunci nu mai imi convenea dar oricum si E 200 si E 220 sunt la fel doar softul este diferit una are 122 cp alta 150 ,parerea mea E220 ca sa nu mai dai bani sa ii schimbi softul ,sa fie avantgarde cu dvd si plafon panoramic,probleme eu nu am avut decat cu un bec H7 de faza scurta ,atat.Sa ne zici si noua dc ti-ai luat-o.Succes si mult noroc
          Last edited by vlad; 03-11-2008, 00:48 AM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Sa mor io daca inteleg de ce toata lumea prefera motoare diesel in 4 pistoane.
            Pt mine o masina de lux trebuie sa fie super-smooth,fie benzina fie diesel in 6 sau mai multe pistoane...
            ...o masina "serioasa" aia va fi clar benzina sau diesel 6 pistoane in V.
            Originally posted by Danny_bb View Post
            Da.. 220 , 270 si 320 cdi... sunt niste panarame ordinare nu ?
            Panarama deja este exagerat ,220 cdi nu este nici pe departe panarama,dar ,parerea mea este ca nu se ridica la cerintele comfortului de lux care se vrea la banii astia.Totusi intr-un logan benzina nu simti nimik cand pornesti motorul iar intr-un 220cdi simti mici vibratii.Ce sa ne ascundem dupa deget,220 cdi este clar inferior unui benzinar ca finete,ca feeling.Gasesc normal sa optezi pt diesel in 4 cand iti iei vw golf sau opel astra nu cand vrei ultimul tip de E class.
            Dieselurile de la 270 in sus au mai multe pistoane si nu isi mai fac simtita prezenta in habitaclu iar ca zgomot seamana cu benzinarele.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Benzina e benzina, dizelu e dizel, orice i-ai face. Omul vrea 4 cilindri dizel. Care are sugestii constructive in acest sens, bagare. Care nu, se abtzine. Nu continuatzi discutzii deja purtate pe alte topicuri. Fiecare are motivele lui in achizitzionarea unei mashini cu un tip de motor, nu-i cazul s-o frecam aiurea. Scurt.

              Comment


              • #8
                Multumesc toturor

                Dupa cum am spus va multumesc tuturor indiferent de parerile pro sau contra.
                Cred ca mai bine formulam altfel intrebarea mea,asa ca reformulez:
                Am o firma de inchirieri auto cu sofer si ma intereseaza ce model E class credeti ca ar fi cel mai indicat tinand cont de faptul ca voi avea grija de masina si ma intereseaza sa fie cel mai bun raport calitate pret.Ma intereseaza sa fie nu foarte scumpa la intretinere,sa fie fiabila,si sa aiba un consum acceptabil iar costul total al achizitiei sa nu depaseasca 17-18000.
                Oricum raspunsurile anterioare ma fac sa ma gandesc ori la un E220,ori la un E270.
                Inca o data va multumesc tuturor pentru raspunsuri si mai astept sugestii,iar daca va pot fi de folos cu ceva nu ezitati sa ma contactati.

                Comment


                • #9
                  Asta e cu totul alta poveste.Eu unul cred ca de departe cea mai buna solutie pt tine ar fi un w211 ex taxi 200 cdi cutie automata(asa cum sunt marea majoritate a taxiurilor)..Din 2003-2004 il gasesti la 10500 euro,sunt destul pe mobile,cu 200 000 pana in 300 000 km ceea ce mie mi se pare excelent,tinand cont ca am mers cu un w210 ex taxi care avea 580 000 de km si era boboc.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    W210,E220CDI,cu motorul de 143cai,cutie manuala deoarece in RO din nestiintza sunt prejudecatzi privind cutia automata......sa aiba cit mai multe optziuni,dar sa nu fie avantgarde...cu xenon,ca becurile normale se scutura in RO..parerea mea,in functzie de criteriile tale

                    Comment


                    • #11
                      Nu te arunca la 270. Nu are rost dc o sa fie masina cu sofer pt inchirieri. Diferenta intre 200 si 270 va fi placerea soferului intre clienti(Scuze pt sofer dc citeste pe aici).
                      Banuiesc ca atunci cand un om inchiriaza o masina cu sofer nu o sa ii ceara acestuia sa faca suta in X sec. Un 200 te poate duce mai mult decat decent si in plus are avantajul consumului.
                      http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Iata concluzia la care am ajuns.Daca gresesc va rog sa ma corectati - Cea mai buna achizitie pentru ce am nevoie este sa cumpar un E200 taxi.,sau cel putin la aceasta concluzie am ajuns dupa ce am citit tot.Sincer sa fiu,cam la acelasi lucru ma gandeam ,dar cred ca mai multe pareri conteaza cel mai mult.Oricum va multumesc mult de tot tuturor si PROMIT ca dupa ce voi achizitiona si un program pentru resetat codurile,toi cei care m-au ajutat vor fi bineveniti sa ii ajut la randul meu,consider ca asa este normal.Va pup pe toti si va doresc viata lunga la masini.

                        Comment


                        • #13
                          Sa ne zici ce tziai luat.

                          Comment


                          • #14
                            Cu siguranta ca o sa va spun ce am luat si mai multe detalii,dupa.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ionutz_ng View Post
                              ... ca am mers cu un w210 ex taxi care avea 580 000 de km si era boboc.


                              Observ ca nu s-a mai dat un feedback.
                              Totusi, si eu pot confirma cele spuse de ionutz_ng. Un prieten de-al meu a adus in total 3 bucati E 200 CDI ex-taxi, automate, anii 2004-2005, ce aveau destul peste 200.000 km. E drept, a ales pana a cules, dar starea tehnica in care se prezinta toate trei este uimitoare. Una din ele a pastrat-o pentru taxi la noi in tara, si de 4-5 luni a schimbat decat un brat de la suspensia frontala si un furtun de la intercooler. Mai prezinta ceva uzura la tapiserie, plastice prin interior.
                              Nu zic, acea culoare crem-ou de rata rapeste o mare parte din farmecul si distinctia unui Merc, dar la asa calitate/durabilitate nici ca mai conteaza.

                              Numai bine !

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF