Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w211 Hotarare grea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w211 Hotarare grea

    Va salut si in primul rand felicitari pentru forum.
    Dupa cum spune si titlul, sunt destul de hotarat sa achizitionez un w211, care din pacate sau din fericire o sa fie inmatriculat in Germania(le multumesc guvernantilor pt taxa si impozitele de 5 ori mai mari ca si in germania).
    Marturisesc ca nu am avut niciodata un diesel dar sunt deschis si acestei obtiuni.
    In mare, am redus cautarea la urmatoarele modele:
    E270, 280 CDI - mai mare nu, caci germania este cam anti diesel, impozitul fiind cu 75% mai mare decat la benzina
    E280, E320 sau chiar E350, daca le gasesc la un pret decent.

    Va spun sincer, eu fac cca 10000 km cu o masina pe an, poate mai putin dat fiind faptul ca detin mai multe, deci consumul este putin relevant atata timp cat nu este exorbitant(>17l/100-oras si >9l/100-extraurban)
    Neaparat sa fie automatic, caci unei limuzine luxoase zic eu nu i se potriveste mestecatul in oala.
    Doresc un motor rafinat, cultivat care sa nu zdrangane sa nu mi vibreze volanu, stiu suna stupid dar chiar vreau o oaza de relaxare. O sa urlati la mine sa imi spuneti sa mi iau S, dar nu, raman la E.
    E320 pare a fi o generatie mai invechita de motoare, asa ca ma uit mai mult la 280 si 350.
    cam care sunt parerile legate de aceste motoare? care este diferenta fata de diesel si catre ce obtiuni sa ma orientez?
    Ceea ce stiu ca este o mare tema pe la nemti este sistemul de franare care are ceva hibe.
    Cum pot verifica KM, daca sunt reali, in afara urmelor de uzura, caci vecinii nostrii vestici au inceput sa practice "manipularea" instrumentelor.
    Sper ca nu v am umplut capul si astept raspunsurile, eventual indrumarile voastre.

  • #2
    Un singur lucru ai omis sa treci in topic:de ce suma de bani dispui pentru masina?

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Sa spunem ca pana in 16000 euro, inclusiv
      Si sa aiba pana in 130-135.000 km, am eu un prag psihologic
      Last edited by mircea600sel; 03-03-2011, 11:23 AM.

      Comment


      • #4
        Eu as alege un motor pe benzina.Preturi la achizitie mai mici,mult mai fiabil ca un diesel...etc
        In conditiile in care faci ~10.000km/an ,in cat timp amortizezi diferenta de pret(motor diesel/benzina).Iti zic eu:cam mare!Pentru 2-3-4litrii/100km in minus(cel diesel) nu se merita diferenta de cateva mii de euro.
        E200 kompresor este chiar ok...
        Asta ar fi hotararea mea..
        Last edited by mezzo; 03-03-2011, 15:38 PM.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Am eu un E 270 cdi din 2005, cu 144.000 km, cumparata de noua din Romania, doar ca este manuala. Daca vrei poze sau vrei sa ne vedem cu cea mai mare placere. Cu stima

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru oferta dar trebuie neparat sa fie automatic.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF