Va salut si in primul rand felicitari pentru forum.
Dupa cum spune si titlul, sunt destul de hotarat sa achizitionez un w211, care din pacate sau din fericire o sa fie inmatriculat in Germania(le multumesc guvernantilor pt taxa si impozitele de 5 ori mai mari ca si in germania).
Marturisesc ca nu am avut niciodata un diesel dar sunt deschis si acestei obtiuni.
In mare, am redus cautarea la urmatoarele modele:
E270, 280 CDI - mai mare nu, caci germania este cam anti diesel, impozitul fiind cu 75% mai mare decat la benzina
E280, E320 sau chiar E350, daca le gasesc la un pret decent.
Va spun sincer, eu fac cca 10000 km cu o masina pe an, poate mai putin dat fiind faptul ca detin mai multe, deci consumul este putin relevant atata timp cat nu este exorbitant(>17l/100-oras si >9l/100-extraurban)
Neaparat sa fie automatic, caci unei limuzine luxoase zic eu nu i se potriveste mestecatul in oala.
Doresc un motor rafinat, cultivat care sa nu zdrangane sa nu mi vibreze volanu, stiu suna stupid dar chiar vreau o oaza de relaxare. O sa urlati la mine sa imi spuneti sa mi iau S, dar nu, raman la E.
E320 pare a fi o generatie mai invechita de motoare, asa ca ma uit mai mult la 280 si 350.
cam care sunt parerile legate de aceste motoare? care este diferenta fata de diesel si catre ce obtiuni sa ma orientez?
Ceea ce stiu ca este o mare tema pe la nemti este sistemul de franare care are ceva hibe.
Cum pot verifica KM, daca sunt reali, in afara urmelor de uzura, caci vecinii nostrii vestici au inceput sa practice "manipularea" instrumentelor.
Sper ca nu v am umplut capul si astept raspunsurile, eventual indrumarile voastre.
Dupa cum spune si titlul, sunt destul de hotarat sa achizitionez un w211, care din pacate sau din fericire o sa fie inmatriculat in Germania(le multumesc guvernantilor pt taxa si impozitele de 5 ori mai mari ca si in germania).
Marturisesc ca nu am avut niciodata un diesel dar sunt deschis si acestei obtiuni.
In mare, am redus cautarea la urmatoarele modele:
E270, 280 CDI - mai mare nu, caci germania este cam anti diesel, impozitul fiind cu 75% mai mare decat la benzina
E280, E320 sau chiar E350, daca le gasesc la un pret decent.
Va spun sincer, eu fac cca 10000 km cu o masina pe an, poate mai putin dat fiind faptul ca detin mai multe, deci consumul este putin relevant atata timp cat nu este exorbitant(>17l/100-oras si >9l/100-extraurban)
Neaparat sa fie automatic, caci unei limuzine luxoase zic eu nu i se potriveste mestecatul in oala.
Doresc un motor rafinat, cultivat care sa nu zdrangane sa nu mi vibreze volanu, stiu suna stupid dar chiar vreau o oaza de relaxare. O sa urlati la mine sa imi spuneti sa mi iau S, dar nu, raman la E.
E320 pare a fi o generatie mai invechita de motoare, asa ca ma uit mai mult la 280 si 350.
cam care sunt parerile legate de aceste motoare? care este diferenta fata de diesel si catre ce obtiuni sa ma orientez?
Ceea ce stiu ca este o mare tema pe la nemti este sistemul de franare care are ceva hibe.
Cum pot verifica KM, daca sunt reali, in afara urmelor de uzura, caci vecinii nostrii vestici au inceput sa practice "manipularea" instrumentelor.
Sper ca nu v am umplut capul si astept raspunsurile, eventual indrumarile voastre.

Comment