Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care motorizare e mai buna?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Inteleg ca pare cam mult,dar este adevarat,si nici mie nu mia cam venit sa cred cind am pus-o pe dinamometru.Este clar ca nu e nici pe departe un 320cdi,si nu ajunge sa fie asa de rapid nici ca 270cdi,dar masina trage foarte bine.
    Daca o sa probezi vreu-n 290td ai sa intelegi ce spun.
    Uite aici o proba pe dinamometru a unui 290td,care aici a dat 153cp.
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Singura problema este ca ie in Spaniola.
    Nu am nici o intentie rea in acest forum,credema.
    O zi faina sa ai.

    Comment


    • #17
      Salut lume,am gasit un MB E 250 turbodiesel,e full ,piele,scaune electrice,clima bizonica,din 98 cu cheia aia smekera,nasol k nu are incalzire in scaune,costa 3000 euro si probabil o voi baga la vecinii nostrii bulgari.Mie imi era frica sa nu am de furca cu ea,credeam k w202 ul meu e independent de calculator de kestii din astea,dar am gasit niste kestii la motor in partea dreapta+niste mufe,nu mai cred k e independent si m-am hotarat sa o skimb cu acest E 250 td,nu se compara la dotari una cu alta!!!ce ma sfatuiti???

      Comment


      • #18
        Dar nu inteleg ce depinde de electronica???are pompa mecanica,E 250 td-ul??sau e common rail???asta ar insemna inceputul CDI??alea le inteleg,dar astea clasice ce au???

        Comment


        • #19
          Nu mai pot dormi noaptea,vreau E 250turbodieselul,e foarte smekera,astept doar un imbold sa imi zica cineva ceva,k am si saltat-o!!!

          Comment


          • #20
            Originally posted by ediskan89 View Post
            Salut lume,am gasit un MB E 250 turbodiesel,e full ,piele,scaune electrice,clima bizonica,din 98 cu cheia aia smekera,nasol k nu are incalzire in scaune,costa 3000 euro si probabil o voi baga la vecinii nostrii bulgari.Mie imi era frica sa nu am de furca cu ea,credeam k w202 ul meu e independent de calculator de kestii din astea,dar am gasit niste kestii la motor in partea dreapta+niste mufe,nu mai cred k e independent si m-am hotarat sa o skimb cu acest E 250 td,nu se compara la dotari una cu alta!!!ce ma sfatuiti???
            Am urmarit topicul. Cred ca este ceea ce te 'satisface'. Adica mere cat de cat si cu 'motorina din sant'. Ai minima electronica fata de un w211.
            Daca o iei sa ii schimbi toate consumabilele obligatorii: ulei motor+filtru, ulei cutie+filtru ( automata ), lichide de frana, directie si racire, filtru de aer si motorina.
            La 250 TD ai cel mai bun compromis putere/cilindree/taxe imbecile.
            Merita inscrierea la vecini!!! Cat depre posibile viitoare probleme..., totul tine de tine, de cumparare, de cat de mult te pricepi la masini si nu in ultimul rand de noroc... ( s-a constatat ca se poate evapora apa dintr-o fiola, dapai uzura unui motor... ).
            Succes la ce vei face !!!

            Comment


            • #21
              Merci,maine ma duc sa vad ce rezolv!!!

              Comment


              • #22
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Dar nu inteleg ce depinde de electronica???are pompa mecanica,E 250 td-ul??sau e common rail???asta ar insemna inceputul CDI??alea le inteleg,dar astea clasice ce au???
                E 250td nu are multa electronica.
                Din modelele dinaintea restlingului e290td si e300td sun cele ce aveau mai multe calculatoare pe ele(pe e 290 la inlocuit e 270cdi,si pe e300td la inlocuit e320cdi).
                Daca tie iti place masina,cumparo.
                Modelul ala cred ca are 150cp.
                Salutari.

                Comment


                • #23
                  Dap,150 are,asa zice,nu siu cati o mai avea!!!)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ediskan89 View Post
                    Dap,150 are,asa zice,nu siu cati o mai avea!!!)
                    Tot atatia are stai linistit,daca nu ceva mai mult.

                    Comment


                    • #25
                      am vazuto azi,porneste la sfert,dar are keia aia cu infrarosu model nou cu parte metalica
                      si cand a pornito se auzea o bataie nu foarte rea,dar destul de tare,am accelerato un pic,imediat,motorul rece,disparea bataia,nu am apucat sa umblu cu ea,oare ce problema poate avea???ca mi se pare putin 3000,pt cat de full este,clima bizonica,memorii in scaune,scaune el,volan reglabil el,oglinzi retractabile,perdeluta el,pielea intretinuta,cik e din italia,masina e super,dar nuj ce poate avea,cu bataia aia!!!

                      Comment


                      • #26
                        Si se mai vedeau pe jos murdarie de ulei,adica pe sub ea,nu foarte mult

                        Comment


                        • #27
                          buna domnilor........
                          Eu am un w210 model 200 CDI din 2002 cred ca ultimul an in care s-a mai fabricat. O am de 6 ani si nu am avut probleme cu ea! motoarele sunt super si consum mic.eu spun ca si daca are electronica multa totusi merita , mai ales ca acum gasesti masini super ieftine. Era motoarelor disel simple a cam trecut..........

                          Comment


                          • #28
                            Uite ca zic si eu o parere sper sa nu fie cu suparare. Eu am w210 cu motorul de 2.5 clasic diesel si pana acum am avut o gramda de masini si mai noi si mai vechi. Pot sa-ti zic de asta ca este superba pentru o persoana care doreste cost de intretinere mic si consum mic dar o masina cu aspect elegant si fiabilitate. Eu nu o vand dar poate gasesti alta.
                            Eu nu am modelul cu turbo, nici nu l-am vrut pentru ca nu am nevoie. Daca esti calm la volan si te multumesti cu un demaraj mai lent nici nu vei simti lipsa turbo.
                            Mult succes in alegerea ta. Ce sa mai zic de w210 clasic , e motorul care face milionul de km si mai merge mult si bine daca il ingrijesti. Da e pentru oameni seriosi si calmi.

                            Am condus si model mai modern de mercedes, e mai silentios , mai confortabil nu mi s-a parut dar este mai nervos motorul . In schimb consuma ceva mai mult si cost de intretinere mai mare. Acuma mai e si aspectul ca in clipa in care esti proprietar de mercedes benz ai un anume statut si consumu e mai pe locu 2.

                            Consumul la a mea este de 6 % extern si 8 % oras. Tine cont ca eu conduc bland.
                            +40758148228 whats app active

                            Proud owner of Lady Blue W140.

                            Comment


                            • #29
                              Da. intradevar,e unul dintre cele mai bune motoare.Daca ii dai ce trebuie la timp ,faci la misto 7-800.000km,poate chiar mai mult,daca nu te plictisesti de ia.

                              Comment


                              • #30
                                Pai uitasem de topic ul asta,intre timp am achizitionat un E290 turbodiesel,motorul pare in regula,multumit de cum trage,am avut un furtun spart la admisie si se limita la 3000rpm,oricum masina nu e cine stie ce,ca am dat bani putini pe ea...sa mai treaca un timp si poate o schimbam

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF