Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi E290

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi E290

    Ma bate gandul sa-mi iau un E 290 si as vrea sa stiu si eu cate ceva despre modelul asta. Am ales motorizarea asta pt ca este cea mai ieftina variant la un E diesel. Daca aveti informatii, orice este binevenit( consum, fiabilitate, defecte, pe unde trebe uitat cu atentie la cumparare). Multumesc anticipat.

  • #2
    ma repet,e un model ieftin de MB,ieftin ptr ca are putini cai si cilindree mare,a fost un experiment MB de motor diesel cu injectie directa...altceva nu cunosc...

    Comment


    • #3
      Daca e cu injectie directa ''bate'' mai rau decat un utilaj agricol,mai ales cand e rece si daca mai are si uzuri pronuntate.
      Nu confirm sau infirm daca are injectie directa pentru ca nu stiu,insa daca are ... e ''pericol''.
      Mercedes-Benz.The technology of seduction.

      Comment


      • #4
        Uite aici.. m-a lovit pe mine o curiozitate http://www.clubmercedes.ro/2-9-turbo...210-t1103.html

        Comment


        • #5
          Am uitat sa mentionez ca este turbodiesel. Si 130 de caluti nu mi se par chiar asa de colo...
          Last edited by cobreti; 01-28-2008, 23:34 PM.

          Comment


          • #6
            Cele trei generatii de motoare Diesel de pe W210

            Diesel
            * E 220 Diesel (4L, 2.155 cm³, 70 kW/95 PS, 150 Nm) 1995-1998
            * E 300 Diesel (6L, 2.996 cm³, 100 kW/136 PS, 210 Nm) 1995-1997
            * E 300 Turbodiesel (6L, 2.996 cm³, 130 kW/177 PS, 330 Nm) 1997-1999
            export pentru Sud-Europa
            * E 200 Diesel (4L, 1.997 cm³, 65 kW/88 PS, 130 Nm) 1996
            * E 250 Diesel (5L, 2.497 cm³, 83 kW/113 PS, 173 Nm) 1996
            * E 250 Turbodiesel (5L, 2.497 cm³, 110 kW/150 PS, 280 Nm) 1997

            Diesel Injectie Directa
            * E 290 Turbodiesel (5L, 2.874 cm³, 95 kW/129 PS, 300 Nm) 1996-1999 + tipul asta de motor a fost montat si pe, G-klasse, microbusul MB-T1 si pe Sprinter.

            Diesel Common Rail Injectie Directa
            * E 200 CDI (4L, 2.151 cm³, 75 kW/102 PS) 1998-1999
            * E 200 CDI (4L, 2.148 cm³, 85 kW/116 PS) 1999-2002
            * E 220 CDI (4L, 2.151 cm³, 92 kW/125 PS) 1998-1999
            * E 220 CDI (4L, 2.148 cm³, 105 kW/143 PS) 1999-2002
            * E 270 CDI (5L, 2.696 cm³, 125 kW/170 PS) 1999-2002
            * E 320 CDI (6L, 3.226 cm³, 145 kW/197 PS) 1999-2002
            export pentru Belgia
            * E 220 CDI (4L, 2.148 cm³, 100 kW/136 PS) 1999-2002
            Last edited by orca; 01-28-2008, 23:26 PM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              E290 Td

              Sunt super multumit de masina, e lux, e mare, super stabila, consum 8-10 la suta, insa as vrea sa-mi spuna cineva unde pot sa gasesc piese SH, faruri, stopuri, bare fata spate!!!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF