Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

2,9 turbodiesel de pe w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2,9 turbodiesel de pe w210

    Ce stiti de motorul asta ? Ca eu am vazut unul pe un ochios si mi s-a parut bizar.. e singurul MB pe care l-am vazut cu motorul asta.
    Mai a fost pus pe vreo masina ?

  • #2
    E superputuros,e injectie directa,parca pus si pe o duba

    Comment


    • #3
      Din cate stiu eu are undeva la 129 cp!

      Comment


      • #4
        Da, pe celebrele microbusele MB210D, MB310D, MB410D, motor typ OM 602 LA de 5 cilindri 2874cmc, 75 kW/102ps la 3.400 rpm, cuplu 250 Nm la 200 rpm, si care sant urmasele microbuselor MB209D, MB309D, MB409D
        Acelasi motor este si pe prima generatie de Sprinter.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Multumesc de lamuriri.. imi inchipuiam ca e ceva mai "destept" dar vad ca e cu totul pe dos fata de ce am crezut.. probabil asta este si explicatia raritatii.

          Comment


          • #6
            w210 sunt ieftine echipate cu el,dupa ce pricepe omul ca masina e putoare

            Comment


            • #7
              Pentru microbuse la acea vreme a fost mana cereasca.(diesel simplu)
              Microbus_MB 209_Diesel, 5 cilindri, 2.998 cm³, 65 kW/88ps, 172Nm la 2400rpm (1976–1988) 80ps pina in 9/1979
              MB 210 Diesel si Sprinter,5 cilindri, 2.874cmc, 75 kW/102ps, 250Nm la 2000rpm (1989-1995 / 1996-1999)

              Autoturisme
              W210_E 290 Turbodiesel, 5 cilindri, 2.874 cm³, 95 kW/129ps (1996-1999)
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                nu imi place 2.9 td, este slab si nu este demn de un motor MB, diferenta de la cer la pamant fata de 3000td =177 cai
                Mercedes w211 E220CDI
                Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei190d View Post
                  nu imi place 2.9 td, este slab si nu este demn de un motor MB, diferenta de la cer la pamant fata de 3000td =177 cai
                  Da, numai ca tipul de motor OM602LA de 2.9L_5cilindri a aparut montat pentru prima data in 1989 pe microbusul MB_T1_210D/310D/410D, iar tipul de motor OM606D30LA de 3.0L_6cilindri de 177ps a aparut abia in 1996, adica dupa 8 ani, alta generatie.
                  "The 2.9L capacity unit uses a Bosch VE style rotary distributor injection pump with electronic control. This larger capacity version uses direct injection."
                  Motorul de 2.9L a mai fost montat si pe Ssangyong Musso si Korando.
                  Last edited by orca; 01-29-2008, 01:22 AM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    da,ai dreptate,dar nu da bine pe un ochios comparativ cu diesel-urile de pe bmw de exemlu, parerea mea: 250 td, 300 td, cred ca ofera performanta..variante care imi plac...
                    Mercedes w211 E220CDI
                    Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                    Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                    Comment


                    • #11
                      Departe de mine gandul sa fac lobii motoarelor diesel pe autoturisme, dupa cum se poate vedea cred ca motorul de 2.9L a fost un motor conceput si destinat microbuselor, autoutilitarelor si autovehiculelor de teren.
                      Last edited by orca; 01-29-2008, 01:47 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        eu am avut acest motor pe mercedesul meu si nu era chiar asa puturos,passaturile 1.9 tdi de 131 de cai nu se tineau dupa mine.Ca sa nu mai spun cati Km avea acel motor si mergea perfect.un motor foarte foarte bun ca rezistenta.

                        Comment


                        • #13
                          Acest tip de motor am avut eu pe cobra si tragea de rupea pamantul. a fost super ca putere. am avut dupa el o cutie automata in 4 trepte si am renuntat la el din cauza ca nu fugea masina cu el nu stiu de unde era problema.. cutia,grupul, motorul, dar nu fugea mai mult de 120 si imi consuma constant 10% dar umblam foarte turat cu el din cauza ca si la 70-80 incepea sa fie turat si probabil asta e cauza consumului. O alta problema era distanta dintre paleta de la vascocupla si radiator de sub un cm. Cred ca am gresit suportii. Am motorul la vanzari. 1000 ron complet.

                          Comment


                          • #14
                            al meu mergea 220 km/h cat scria in bord.

                            Foloseste majuscula !
                            Daca mai scrii ca pe mirc ramai spectator !
                            Last edited by VLADD; 12-22-2009, 19:40 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Acest tip de motor am avut eu pe cobra si tragea de rupea pamantul. a fost super ca putere. am avut dupa el o cutie automata in 4 trepte si am renuntat la el din cauza ca nu fugea masina cu el nu stiu de unde era problema.. cutia,grupul, motorul, dar nu fugea mai mult de 120 si imi consuma constant 10% dar umblam foarte turat cu el din cauza ca si la 70-80 incepea sa fie turat si probabil asta e cauza consumului. O alta problema era distanta dintre paleta de la vascocupla si radiator de sub un cm. Cred ca am gresit suportii. Am motorul la vanzari. 1000 ron complet.
                              Eu as paria ca ai adaptat un motor diesel la o cutie de benzinar!Si ai facut-o in Romania.
                              Last edited by ionutz_ng; 12-25-2009, 02:55 AM.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF