Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

SBC S/H activare?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SBC S/H activare?!?!

    Salut!Am intampinat o problema atunci cand am vrut sa activez sistemul SBC S si SBC H ..Stiu k SBC S se activeaza dak ai o viteza f mica si ridici de parghia pilotului automat,mai stiu k SBC H se activeaza dak atunci cand stationezi actionezi mai ferm ptru cateva secunde frana de picior...La mine de fiecare data cand incerc sa activez SBC S/H imi apare mesaj in bord'k nu sunt disponibile si sa citesc manualul utilizatorului'..Nu cred k ar fi vreo defectiune ptru k mi le recunoaste cand vreau sa le activez..(deci imi apar pe bord respectiv S/H dar spun k nu sunt 'available'??)Ce pot face??..MASINA ESTE UN W211 DIN 2004..INca ceva;am citit pe forumurile din uk si usa si o explicatie a unora ar fi fost k mercedes a 'dezactivat' optiunea de sbc/s la modelele de dupa 2004 ...

  • #2
    Nu ai precizat dar probabil ca masina ta are cutie automata. Daca e asa, e logic ca daca vrei sa mergi cu viteza mica nu trebuie activat SBC/S fiindca ea merge oricum cu 5km/h cand eliberezi frana. Si in cazul SBC/H la fel in panta oricat de inclinata ar fi ea, masina nu se duce la vale. In functie de unghiul pantei masina ori iti sta pe loc ori iti inainteaza usor. Tin minte ca mi-au aparut si mie in bord afisate chestiile astea dar n-am dat importanta. A mea e tiptronik si banuiesc ca pentru cutii automate nu functioneaza cele doua setari.

    Comment


    • #3
      Ba trebe sa te 'contrazic': tocmai pt automate functioneaza in special.
      La al meu E 220cdi, 2003 , automat, functioneaza SBC H si SBC C.
      Precizez ca o cutie automata 'pleaca inapoi' in rampa daca e setata pe "S", iar pe "W" sta locului sau tinde a plece inainte la un anumit unghi ( mic ).
      De fapt sunt niste corelarari ( setari ) intre convertizor-turatie-treapta de viteza.
      Daca masina lui Yanis e automata si nu functioneaza aceste 'gadget-uri', posibil sa aiba o problema cu SBC-ul.
      Dar nu trebuie sa va 'impiedicati' in asa ceva. Sunt Passat-uri de 1-2 ani vechime ce tot schimba ori injectoare, ori pompa de joasa presiune din rezervor......................

      Comment


      • #4
        Eu iti spun sigur ca nu a existat vreodata in panta sa se duca inapoi fie ca era pe S sau C. Indiferent de unghiul pantei, ori sta pe loc pe cele abrupte ori inainteaza pe cele mai line. Nu are logica ce spui avand in vedere ca odata ce esti in Drive, este cuplata treapta intai( sau treapta doi daca esti pe C/W). Cum sa alunece inapoi daca este cuplata pe mers inainte?!
        Iar de SBC nu stiu ce sa spun exact fiindca eu nu am folosit acele doua functii. Nu am avut nevoie. In postul publicat mai sus numai am presupus. Probabil ca am gresit...

        Comment


        • #5
          Si eu sustin ideea ca la automata de pe w211 , cel putin pe 2.7cdi, masina nu se duce la vale indiferente de Modul S/W/C, si indiferent de unghi. In 3 ani de zile nu am experimentat nici macar o data "plecarea la vale". Iar mie nu imi merge nici un mod aditional al SBC-ului, probabil ca nu erau puse pe masina cand iesise din fabrica (05.2002). Dar am prieteni care le functioneaza ( pe automata only).
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #6
            Eu o am de 4 ani si de asta mi-am permis sa afirm ce am scris mai sus. Nu exista sa se duca la vale in panta daca esti in Drive! A mea este 2.2 CDI. Mie mi-a aparut ceva scris in bord legat de SBC cand era pilotul automat activat dar nu am dat importanta.

            Comment


            • #7
              Atunci e posibil sa am eu problema la convertizor...
              Totusi am incercat la mai multe modele, chiar si Toyota: daca ai cutia in S ( adica treapta 1 ) si pui masina intr-o panta mai mare de 15 grade se duce inapoi la ralanti. In schimb daca o pui in W sau 2nd (treapta 2) va sta in rampa la ralanti.
              Deasemenea afirm acestea pt ca am testat la multe modele de masini, dar repet - in panta zdravana. Va rog mai testati odata, de curiozitate - in conditiile date mai sus.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zang View Post
                Atunci e posibil sa am eu problema la convertizor...
                Totusi am incercat la mai multe modele, chiar si Toyota: daca ai cutia in S ( adica treapta 1 ) si pui masina intr-o panta mai mare de 15 grade se duce inapoi la ralanti. In schimb daca o pui in W sau 2nd (treapta 2) va sta in rampa la ralanti.
                Deasemenea afirm acestea pt ca am testat la multe modele de masini, dar repet - in panta zdravana. Va rog mai testati odata, de curiozitate - in conditiile date mai sus.
                Eu am la bunici o panta zdravana cand intru in curte, are undeva pe la 20 grade, poate chiar mai bine...si nu am experimentat fenomenul asta. Personal am testat pe un peugeot 307 hidramat, si "pleca la vale" in pante pe masura....
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Exact asta zic si va rog pe amandoi sa verificati.
                  Flavius poti incerca in panta din portul Tomis ce urca pe langa Comandamentul Marinei Militare.
                  Cristi si tu ai o asa straduta ce urca din faleza, dupa elice, spre port si prima la stanga.
                  Multumesc !!!

                  Comment


                  • #10
                    Eu merg des pe strada de la faleza spre turnul de televiziune unde cred ca e mai abrupta decat aia care spui tu si n-am patit niciodata sa alunece la vale cand stau pe loc. Si acolo opririle sunt dese fiindca e mereu aglomerata strada. Intr-adevar, nici nu pleaca inainte dar de dus inapoi nu categoric. Nici nu tin frana apasata cateodata. Sta pe loc pur si simplu fiindca panta este abrupta. Nu stiu ce sa zic de alte marci sau alte modele. Nu am experimentat pante de 40-50 de grade si nici nu stiu unde as putea gasi asa ceva......

                    Comment


                    • #11
                      Daca imi dai un DTC. Stiu ce ai de facut, eventual cit te costa, sau cit nu te costa piesele. Mergi la un tester, intra pe SBC si noteaza ce DTC scrie acolo sa stiu cei de facut.
                      Originally posted by yanis1981 View Post
                      Salut!Am intampinat o problema atunci cand am vrut sa activez sistemul SBC S si SBC H ..Stiu k SBC S se activeaza dak ai o viteza f mica si ridici de parghia pilotului automat,mai stiu k SBC H se activeaza dak atunci cand stationezi actionezi mai ferm ptru cateva secunde frana de picior...La mine de fiecare data cand incerc sa activez SBC S/H imi apare mesaj in bord'k nu sunt disponibile si sa citesc manualul utilizatorului'..Nu cred k ar fi vreo defectiune ptru k mi le recunoaste cand vreau sa le activez..(deci imi apar pe bord respectiv S/H dar spun k nu sunt 'available'??)Ce pot face??..MASINA ESTE UN W211 DIN 2004..INca ceva;am citit pe forumurile din uk si usa si o explicatie a unora ar fi fost k mercedes a 'dezactivat' optiunea de sbc/s la modelele de dupa 2004 ...

                      Comment


                      • #12
                        Daca tot s-a adus vorba despre acest sistem, imi poate spune si mie cineva exact cum functioneaza in cazul cutiilor automate? Ce reprezinta S/H ? Va multumesc pentru ajutor!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF