Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor.

    Buna!Am un E-klasse w211 200cdi si de un timp nu mai trage cand o turez si las acceleratia se aude un sunet ciudat parca ar ineca ceva motoru...turometru nu trece peste 3000 rpm indiferent dak e in liber sau viteza,si ii aprins pe bord cu galben semnul de la motor.Am schibat debitmetru dar nu sa schimbat nimic.Am demontat egr-ul supapa era blocata,l-am curatat dar tot acesi problema,am observat faptul k dak misc supapa in timp ce merge motoru in pozitia de deschis se ineaca motoru...O fii turbo-ul de vina?De unde imi dau seama?Astept sfaturi dak ma poate ajuta cineva...Va multumesc!

  • #2
    Am facut un test cu un tester bosch si mi-a aratat urmatorele erori:
    P2111 Reglare presiune de supraalimentare
    P2024 Senzor temperatura aer admisiune
    Tensiune prea mare
    P2025 Senzor presiune conducta de admisie
    Tensiune prea mare
    P2243 Mesaj CAN de la ZGW
    P2514 Element de incalzire pentru aerisire carter mtor
    Temperatura prea mare
    P2120 Recirculare gaze esapament
    p2130 Intrerupere canal admisiune

    Dava cineva ma poate ajuta astept sfaturi.Va multumesc mult!

    Comment


    • #3
      Cati km are masina ?? Aceeasi prob o am si eu ... i-am schimbat turbina si EGR dar pe degeaba, se pare ca este filtru de particule de vina. Incearca sa ii faci o regenerare daca se mai poate, sa stii ca este destul de scump unul nou , eu am gasit la 300 euro sh. Am fost la MasterTuner si am vb cu cineva de acolo, se poate scoate filtrul de pe evacuare si se pune un soft ca sa nu mai iti dea eroare si sa iti traga motoru. Iti da si unpic mai multi caluti ... Ai grija ca daca ai scos filtru o sa fie euro 3 in loc de 4. Costul ar fi de 330 euro.

      Comment


      • #4
        In jur de 200000 km.Multumesc pentru sfat,am fost la un service si mi-o spus sa comand un egr nou,dar nu prea am incredere fiindca asa am patit si cu debitmetru,am luat altul si nu asta era problema,numa bani dati aiurea....Cum pot incerca sa fac regenerarea dak se mai poate?

        Comment


        • #5
          Daca masina asta ar fi fost la mine, in 2 saptamini era reparata. Bine inteles cu inlocuirea pieselor defecte.
          Originally posted by doncostelo View Post
          Am facut un test cu un tester bosch si mi-a aratat urmatorele erori:
          P2111 Reglare presiune de supraalimentare
          P2024 Senzor temperatura aer admisiune
          Tensiune prea mare
          P2025 Senzor presiune conducta de admisie
          Tensiune prea mare
          P2243 Mesaj CAN de la ZGW
          P2514 Element de incalzire pentru aerisire carter mtor
          Temperatura prea mare
          P2120 Recirculare gaze esapament
          p2130 Intrerupere canal admisiune

          Dava cineva ma poate ajuta astept sfaturi.Va multumesc mult!

          Comment


          • #6
            Pacat ca nu stai mai aproape....mersi oricum

            Comment


            • #7
              Crede-ma ca eu am luat si turbina(noua) si Egr(sh) si tot degeaba ,, m-a costat cam 1100 euro afacerea asta. Acum am vb sa imi scot filtrul de particule si sa pun un soft sa nu mai imi vada erorile. Zi-mi te rog , a ta este euro 3 sau 4 ? Pt ca daca este euro 3 atunci nu ai filtru de particule si problema este EGR, daca este euro 4 atunci ai filtru de particule. Incearca si tu sa montezi un Egr de la cineva sa il testezi pe masina!

              Comment


              • #8
                Ii din 2003 masina,acuma nu stiu dak ii euro 3 sau 4...Mersi oricum si tinem a la curent cu ce-ai rezovat cu masina ta!

                Comment


                • #9
                  DA.............

                  Mi-ai dat dat o idee. Ar merge resoftata in caz ca nu vrei sa mai apara filtru de particule.
                  Originally posted by Carasu View Post
                  Crede-ma ca eu am luat si turbina(noua) si Egr(sh) si tot degeaba ,, m-a costat cam 1100 euro afacerea asta. Acum am vb sa imi scot filtrul de particule si sa pun un soft sa nu mai imi vada erorile. Zi-mi te rog , a ta este euro 3 sau 4 ? Pt ca daca este euro 3 atunci nu ai filtru de particule si problema este EGR, daca este euro 4 atunci ai filtru de particule. Incearca si tu sa montezi un Egr de la cineva sa il testezi pe masina!

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara, o parere, incearca sa schimbi prekatul si katalizatorul sa nu fie infundate , sau macar incearca se le speli cu un jet cu presiune la spalatorie auto.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • #11
                      Mersi mult de sfaturi,va tin la curent cu ce am rezolvat!

                      Comment


                      • #12
                        Azi am demontat galeria de admisie,mi-o luat ceva timp,casa-l pot scoate o trebuit sa demotez vasul pt lichid servo,filtru motorina tot cu suport si ink o gramada de lucruri,destul de laborioasa treaba,dar a meritat era foarte murdar plina cu fumigene,clapetele abia functionau din cauza depunerilor,ink n-am apuct sa-l curat da maine cu astao sa ma ocup..sper sa fie asta problema dar oricum era binevenita o curatare Stie cumva cineva de unde imi dau seama dak functioneaza motorasu de pe galeria de admise care are rolul de-a misca paleti?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doncostelo View Post
                          Azi am demontat galeria de admisie,mi-o luat ceva timp,casa-l pot scoate o trebuit sa demotez vasul pt lichid servo,filtru motorina tot cu suport si ink o gramada de lucruri,destul de laborioasa treaba,dar a meritat era foarte murdar plina cu fumigene,clapetele abia functionau din cauza depunerilor,ink n-am apuct sa-l curat da maine cu astao sa ma ocup..sper sa fie asta problema dar oricum era binevenita o curatare Stie cumva cineva de unde imi dau seama dak functioneaza motorasu de pe galeria de admise care are rolul de-a misca paleti?
                          Am avut aceiasi problema si am schimbat galeria de admisie cu tot cu motoras si degeaba. NU e problema de acolo.

                          Comment


                          • #14
                            Ai avut dreptate am schombat-o si eu dar tot asa merge....Nu mai stiu ce sa fac egr-ul ii schimbat la fel si debitmetru,filtru de particule nu am...siguru lucru ce ar putea fii ramane turbina dupa parerea mea......Astept pareri!Va multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Am demontat turbina si aveam o garnitura rupta,am schimbat-o dar tot asa merge pana la 3000 rpm... Va rog dak stie cineva care ii problema sa-ma ajute!Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF