Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot motor!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by deniro290td View Post
    Baieti sa nu va suparati...da ce de doctori bre'? Nu intrebati si voi cati km are tutu'u ala, ba e aia ba cealalta, de unde stiti voi, va dati asa cu presupusul si speriati si oamenii degeaba. Zici ca toata viata ati baut motorina si aveti numai pompe de injectie diesel in voi. 30 sec. - 1 min. sa urce uleiul in rampa, eu nu beau motorina zilnic si nici sandwich cu motoare nu halesc, dar dupa umila mea parere cred ca-i mult tare si ar insemna o problema de presiune de ulei...care tot dupa umila mea parere ar avea multe cauze...care dupa alta umila parere , fara detalii o zbenguiti in gol...asa cum o faceti de obicei si o ardeti cu pareri nepertinente si puneti oamenii pe jar degeaba.

    Ba! ori stiti si-i dati un sfat omului, ori vedeti-va de treaba voastra cititi si scrieti pe o hartie doar pt voi. Cat despre problema, omule, sunt doar cativa baieti care o pot rezolva sau da un sfat pertinent nu ineptii, ii gasesti p'aci. Succes!
    Fiecare scrie unde vrea daca nu este off-topic.Chiar asa se strica si tachetii sau pompa de motorina la Mercedes de 2004?Nici la 500 000 km nu are de umblat la tacheti de asta nu am intrebat de km.Si apropo de presiune la ulei , daca e motorul rece si e frig afara , uleiul gros , sa fii realist e de ajuns pentru a-ti da seama ca nu exista ungere completa in motor dupa 2 secunde.Daca avem in vedere faptul ca la tachetii ajunge ceva mai greu ulei deoarece e unul din punctele cele mai inalt situate din motor nu cred ca e chiar ceva de groaza.Si inca ceva : am vazut motor de volvo la care la 80 000 km se auzeau tachetii un pic la pornire , dupa un schimb de ulei in care s-a introdus si un flacon de Metabond a disparut zgomotul.

    Comment


    • #17
      Originally posted by grigorean View Post
      Fiecare scrie unde vrea daca nu este off-topic.Chiar asa se strica si tachetii sau pompa de motorina la Mercedes de 2004?Nici la 500 000 km nu are de umblat la tacheti de asta nu am intrebat de km.Si apropo de presiune la ulei , daca e motorul rece si e frig afara , uleiul gros , sa fii realist e de ajuns pentru a-ti da seama ca nu exista ungere completa in motor dupa 2 secunde.Daca avem in vedere faptul ca la tachetii ajunge ceva mai greu ulei deoarece e unul din punctele cele mai inalt situate din motor nu cred ca e chiar ceva de groaza.Si inca ceva : am vazut motor de volvo la care la 80 000 km se auzeau tachetii un pic la pornire , dupa un schimb de ulei in care s-a introdus si un flacon de Metabond a disparut zgomotul.
      Am bagat si eu tot felul de tratamente, si nu au avut efect, am ajuns la concluzia ca pocneala aia e din injectoare....care nu au fost reusite ce-i drept pe motorul asta.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #18
        Originally posted by flavius89 View Post
        Am bagat si eu tot felul de tratamente, si nu au avut efect, am ajuns la concluzia ca pocneala aia e din injectoare....care nu au fost reusite ce-i drept pe motorul asta.
        Posibil sa fie din injectoare.Eu m-am exprimat in legatura cu varianta in care se aud tachetii.

        Comment


        • #19
          Cati km are?Si ca sa ma bag si eu, nu cred ca e din injectoare (parerea mea)mai plauzibila pare treaba cu tachetii,insa cel mai bine fa o diagnosticare la un service autorizat sau si mai bine la o reprezentanta.

          Comment


          • #20
            Originally posted by robby View Post
            Cati km are?Si ca sa ma bag si eu, nu cred ca e din injectoare (parerea mea)mai plauzibila pare treaba cu tachetii,insa cel mai bine fa o diagnosticare la un service autorizat sau si mai bine la o reprezentanta.
            Tachetii oricum nu ii vede la tester , iar la reprezentanta nu prea e indicat sa mergem.Asta daca ne luam dupa spusele colegilor care au fost acolo.Eu personal o singura data am fost si nu mai calc acolo.

            Comment


            • #21
              Salut baieti. Acelasi zgomot il am si eu. Ma dispera. La rece un tacanit mai pronuntat si dupa ce se incalzesce se mai domoleste. Am cheltuit 4000 de lei pe 4 injectoare si tot se aude. Mai am de schimbat un injector ca sa fie tot setul complet. Nu stiu ce sa mai fac.

              Comment


              • #22
                Pompa baga presiune nominal. Motorina Evo. Absolut nicio eroare pe motor. Ulei + metabond gold schimbat de curand. Ce ...... poate sa mai aiba?

                Azi imi vine si ultimul injector. O sa postez rezultatul.

                LE Daca ascult cu stetoscopul zgomotul injectoarelor se aude mai tare pe cilindrul 2 ...numarand de la distributie catre parbriz

                POATE SUNT OAMENI PE AICI CARE SE PRICEP...CA EU II DAU FOC
                Last edited by mike75; 04-15-2015, 09:39 AM.

                Comment


                • #23
                  "metabond gold" ala ce cauta in motor ? Chiar crezi ca ajuta la ceva?

                  Comment


                  • #24
                    Metabond ul cred ca a fost mai mult placebo. Dar sa revenim la subiect. Am schimbat si ultimul injector acum 30 min. Tacanitul s a atenuat. Nu stiu inca corectiile dar banuiesc ca pe pistonul 2 corectia este inca mare. Este o problema cu pistonul 2. Daca ar fi de la lant sa se fi modificat avansul datorita unei eventuale intinderi....ar face pe tote pistoanele nu numai pe 2. Mai raman cateva variante
                    1. Segmenti dusi pe piston 2
                    2. Tacheti dusi pe piston 2
                    3. Axa cu came uzata
                    4. Clapeta galerie admisie la pistonul 2 blocata

                    Daca mai avet idei...astep cu nerabdare opiniile voastre.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mike75 View Post
                      Metabond ul cred ca a fost mai mult placebo. Dar sa revenim la subiect. Am schimbat si ultimul injector acum 30 min. Tacanitul s a atenuat. Nu stiu inca corectiile dar banuiesc ca pe pistonul 2 corectia este inca mare. Este o problema cu pistonul 2. Daca ar fi de la lant sa se fi modificat avansul datorita unei eventuale intinderi....ar face pe tote pistoanele nu numai pe 2. Mai raman cateva variante
                      1. Segmenti dusi pe piston 2
                      2. Tacheti dusi pe piston 2
                      3. Axa cu came uzata
                      4. Clapeta galerie admisie la pistonul 2 blocata

                      Daca mai avet idei...astep cu nerabdare opiniile voastre.
                      Multumesc
                      Salut !
                      Injectoarele refacute produc acest zgomot,daca vrei sa dispara pune injectoare noi nu refacute

                      Comment


                      • #26
                        Tocanitul e de la injectoare.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF