Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot motor!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot motor!!!

    Salut!Sunt posesorul unui w211 fabr 2004 270CDI si vreau sa adug la cunostiinta cateva aspecte referitoare la zgomotul motorului meu cand merge la 'relanti';Am observat k la pornirea motorului pe langa zgomotul normal ,(rontzaitul de diesel) am ascultat atent si se aude un 'toc toc toc'(k o ciocanitoare batand in copac),dar dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul acel tocanit se 'aplatizeaza' si nu se mai aude asa strident...Ce imi recomandati sa fac? sa consult un service auto?Tre' sa fiu ingrijorat din privinta asta?Va rog frumos dati-mi o parere..Va multumesc!!

  • #2
    Originally posted by yanis1981 View Post
    Salut!Sunt posesorul unui w211 fabr 2004 270CDI si vreau sa adug la cunostiinta cateva aspecte referitoare la zgomotul motorului meu cand merge la 'relanti';Am observat k la pornirea motorului pe langa zgomotul normal ,(rontzaitul de diesel) am ascultat atent si se aude un 'toc toc toc'(k o ciocanitoare batand in copac),dar dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul acel tocanit se 'aplatizeaza' si nu se mai aude asa strident...Ce imi recomandati sa fac? sa consult un service auto?Tre' sa fiu ingrijorat din privinta asta?Va rog frumos dati-mi o parere..Va multumesc!!
    Cam cat dureaza zgomotul?Te intreb pentru ca timp de 30 sec-1 minut se poate auzi un sunet similar sunetului reprodus de tine atunci cand se incarca tachetii cu ulei.La inceputul pornirii acestia neavand ulei suficient se aude sunetul insa in 30 sec-1 min , de la presiunea uleiului , acestia se incarca si sunetul dispare.Din ce zona a motorului se aude sunetul?

    Comment


    • #3
      Exact aceleasi simtome le am si eu pe e270-ul din 2002, la rece se aude acea "ciocanitoare" ca o bataie ciudata si neregulata, dupa ce se incalzeste tot se mai aude dar mai in fundal...si nu iti dai seama de unde se aude.
      Se aude asa de cand am masina, de 3 ani, am schimbat uleiuri si uleiuri, tratamente si tratamente, si tot la fel se aude.

      Am gasit pe youtube, exact un caz ca al nostru:
      http://www.youtube.com/watch?v=uS7RjEcp1dA

      Se aude clar ca e o bataie aiurea in motor. Asa se aude si al meu.
      Last edited by flavius89; 02-19-2010, 09:14 AM.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #4
        Atunci cand pornesc motorul,il las la 'relanti' si chiar ascult cu urechea zgomotul produs de acesta;dar nu pot delimita o zona exacta de unde provine zgomotul(se aude zgomotul cand sunt in dreptul usii soferului);cred k se aude cam pe la capatul motorului,nu stiu exact sa va spun....dar dureaza cam 5 minute lasata la relanti,cam pana se ridica cam primele doua liniute la temperatura apei,iar apoi acest sunet se'divagheaza' si se unifica in 'armonia rontzaitului de diesel' dak pot spune asa...Va multumesc ptru ajutor si ma bucur k nu este vreo problema grava de care ash fi fost ingrijorat(credeam k ar fi vreo bataie in pistoane sau alte chestii din astea urate)...Dar oricum 'ciocanitoarea'este acolo si cum am vazut si la dvs chiar nu putem scapa de ea..

        Comment


        • #5
          Originally posted by yanis1981 View Post
          Atunci cand pornesc motorul,il las la 'relanti' si chiar ascult cu urechea zgomotul produs de acesta;dar nu pot delimita o zona exacta de unde provine zgomotul(se aude zgomotul cand sunt in dreptul usii soferului);cred k se aude cam pe la capatul motorului,nu stiu exact sa va spun....dar dureaza cam 5 minute lasata la relanti,cam pana se ridica cam primele doua liniute la temperatura apei,iar apoi acest sunet se'divagheaza' si se unifica in 'armonia rontzaitului de diesel' dak pot spune asa...Va multumesc ptru ajutor si ma bucur k nu este vreo problema grava de care ash fi fost ingrijorat(credeam k ar fi vreo bataie in pistoane sau alte chestii din astea urate)...Dar oricum 'ciocanitoarea'este acolo si cum am vazut si la dvs chiar nu putem scapa de ea..
          La tine se aude motorul ca la cel din clipul postat de mine?
          Daca gasesti o rezolvare, sau o idee posteaza aici, eu am incercat cu tratamente de ulei si nu s-a ameliorat...la mine nu pot zice zona din care se aude, dar intradevar daca stai pe laterala soferului se aude cam cel mai pronuntat acolo ( se observa si in clip asta).
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #6
            Se aude ,cam lafel k in videoclipul postat de dvstra,dar 'rontzaitul 'la mine park e mai ascutzit/Ma intreb dak la un service specializat sau chiar la reprezentanta nu se poate rezolva sau chiar sa 'omoram' definitiv 'ciocanitoarea'.Mai doresc sa mentionez k zgomotul se aude doar cand motorul e rece,si cand sta la 'relanti'/odata ce incepi sa-l accelerezi acesta dispare complet;dupa ce motorul e cald (apa la 80 grade),nu se mai aude nimic,chiar nimic...Vreau sa mai mentionez faptul k zgomotul NU se accentueaza odata cu acceleratia.../'ciocanitoarea ' este acolo doar la relanti....MAI DORESC SA VA INTREB ,DAK ZGOMOTUL ACESTA SE POATE ACCENTUA CU CRESTEREA KILOMETRILOR PARCURSI...SAU DAK AREA REPERCURSIUNI ASUPRA MOTORULUI PE TERMEN INDELUNGAT?!!!Va multumesc frumos ptru intelegere!!

            Comment


            • #7
              Exact la fel se aude si la W211 E270cdi-ul meu.Cand se incalzeste zgomotul devine insesizabil.
              CL 99 BAN W211 E270cdi

              Comment


              • #8
                S-ar putea sa fie bataie de injector care cu timpul sa nu se mai auda.

                Comment


                • #9
                  Te inteleg..;dar in cazul asta nu ai luat nicio masura de remediere sau nu ai fost pe la service-uri sa incerci s avezi 'cum si de ce'??Mie imi este friga de zgomotul asta urat pur si simplu bate in motor ceva...Am avut o experienta cu un prieten caruia in mers sau auzit zgomote similare ,cateva toc toc si ia iesit 'ceva 'nu ma pricep in domeniu sa zic ce,dar ia spart motorul avand un'crater de bagai pumnul pe acolo.Nu era Mercedes masina...

                  Comment


                  • #10
                    Eu am zgomotul asta de cand am luat masina, de 3 ani si 50.000KM, si ruleaza la fel...se pare ca nu afecteaza in timp. Si dau dreptate celui care a zis ca provine din injectoare ciocaneala aia....pentru ca asta vara am pus un aditiv agresiv de curatat injectia si tin minte ca pt. cateva zile nu il mai auzisem....
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment


                    • #11
                      Am spus ca se aude de la un injector ca asa mi s-a intamplat si mie, dar batea rau, chiar dadea motorina pe langa el. Am fost la un mecanic, a scos injectorul si i-a pus o garnitura de teflon. De atunci nu mai am nici o problema. asta se intampla anul trecut prin primavara.

                      Comment


                      • #12
                        Baieti sa nu va suparati...da ce de doctori bre'? Nu intrebati si voi cati km are tutu'u ala, ba e aia ba cealalta, de unde stiti voi, va dati asa cu presupusul si speriati si oamenii degeaba. Zici ca toata viata ati baut motorina si aveti numai pompe de injectie diesel in voi. 30 sec. - 1 min. sa urce uleiul in rampa, eu nu beau motorina zilnic si nici sandwich cu motoare nu halesc, dar dupa umila mea parere cred ca-i mult tare si ar insemna o problema de presiune de ulei...care tot dupa umila mea parere ar avea multe cauze...care dupa alta umila parere , fara detalii o zbenguiti in gol...asa cum o faceti de obicei si o ardeti cu pareri nepertinente si puneti oamenii pe jar degeaba.

                        Ba! ori stiti si-i dati un sfat omului, ori vedeti-va de treaba voastra cititi si scrieti pe o hartie doar pt voi. Cat despre problema, omule, sunt doar cativa baieti care o pot rezolva sau da un sfat pertinent nu ineptii, ii gasesti p'aci. Succes!
                        Last edited by deniro290td; 02-28-2010, 23:33 PM.

                        Comment


                        • #13
                          asa e deniro.... in mare parte ai dreptate....
                          Acuma daca nu ma criticati prea tare eu o sa mi expun si eu puntul meu de vedere... Te-as sfatui sa mergi la un service si sa faci verificari amanuntite,,, cred ca ar putea fi din tacheti sau ijectoare pe duca,,, acuma u stii ce e mai bine... fa un diagnostic la o reprezentanta si zine si noua ce au zis aia(o sa ti ia cel mult o ora de manopera 10 ron tva inclus)..Asta daca zici ca zgomotul proviine de la motor,,,,un Zgomot similar il ptoduc si filtrele de aer care au rupte garnituri si tubulaturile de admisie... Verifica atent tot si tine ne la curent...

                          Cu Stima,
                          un umil mecanic mb

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by deniro290td View Post
                            Baieti sa nu va suparati...da ce de doctori bre'? Nu intrebati si voi cati km are tutu'u ala, ba e aia ba cealalta, de unde stiti voi, va dati asa cu presupusul si speriati si oamenii degeaba. Zici ca toata viata ati baut motorina si aveti numai pompe de injectie diesel in voi. 30 sec. - 1 min. sa urce uleiul in rampa, eu nu beau motorina zilnic si nici sandwich cu motoare nu halesc, dar dupa umila mea parere cred ca-i mult tare si ar insemna o problema de presiune de ulei...care tot dupa umila mea parere ar avea multe cauze...care dupa alta umila parere , fara detalii o zbenguiti in gol...asa cum o faceti de obicei si o ardeti cu pareri nepertinente si puneti oamenii pe jar degeaba.

                            Ba! ori stiti si-i dati un sfat omului, ori vedeti-va de treaba voastra cititi si scrieti pe o hartie doar pt voi. Cat despre problema, omule, sunt doar cativa baieti care o pot rezolva sau da un sfat pertinent nu ineptii, ii gasesti p'aci. Succes!
                            Sti foarte bine ca multe din raspunsurile primite de pe forum au scutit multi bani si evitarea achizitionarii multor piese care de multe ori le schimbi in zadar,nu are rost sa faci astfel de afirmatii ca sunt'' presupuneri'',cei care au raspuns au raspuns exact cu efectuarea problemei in cazul lor si care ar putea fi de ajutor celor in cauza care au deschis topicul respectiv,ce ar fi sa nu mai raspundem niciunul si sa stea topicurile cu zero raspunsuri sa vedem cum ar fi,multi ati spune ca si altii de altfel''haideti nu v-ati loviit niciunul de problema asta''sau alte prostii de genu,deci,decat sa zici ceva prost mai bine taci.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by deniro290td View Post
                              Baieti sa nu va suparati...da ce de doctori bre'? Nu intrebati si voi cati km are tutu'u ala, ba e aia ba cealalta, de unde stiti voi, va dati asa cu presupusul si speriati si oamenii degeaba. Zici ca toata viata ati baut motorina si aveti numai pompe de injectie diesel in voi. 30 sec. - 1 min. sa urce uleiul in rampa, eu nu beau motorina zilnic si nici sandwich cu motoare nu halesc, dar dupa umila mea parere cred ca-i mult tare si ar insemna o problema de presiune de ulei...care tot dupa umila mea parere ar avea multe cauze...care dupa alta umila parere , fara detalii o zbenguiti in gol...asa cum o faceti de obicei si o ardeti cu pareri nepertinente si puneti oamenii pe jar degeaba.

                              Ba! ori stiti si-i dati un sfat omului, ori vedeti-va de treaba voastra cititi si scrieti pe o hartie doar pt voi. Cat despre problema, omule, sunt doar cativa baieti care o pot rezolva sau da un sfat pertinent nu ineptii, ii gasesti p'aci. Succes!
                              Sunt de acord cu Paul1983. Deniro te cam pripesti cu comentariile. Daca tot esti asa de bun spune-ne si de cine sa ascultam de pe forumul asta sau de cine asculti tu mai precis. Ideea acestui forum este tocmai aceea expusa de paul1983. Poate noi ne-am lovit de oparte din probleme si vrem sa ajutam. Oricum explicatia ta e vaga si nu cred ca cel care a deschis topicul a inteles ceva de la tine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF