Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Miros de ars interior w210!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miros de ars interior w210!

    Salutare!

    Am inceput sa am asa multe probleme cu masina(E220-cdi 1999) ca nu stiu cu ce sa incep,cred totusi ca problema cea mai mare este cea legata de mirosul de fir topit care a aparut dupa ce am dat o cheie mai lunga la automat,moment dupa care mi-a blocat si contactul,initial am crezut ca mirosul ar veni de undeva de sub scaunul dreapta fata unde am o navigatie mai veche si ceva mataraie ce intra intr-o consola.In seara asta mi-a venit cineva cu o diagnoza insa nu a putut sa imi dea prea multe informatii desi banii mi i-a luat.In fine mi-a zis doar ca de la calculatorul cutiei automate nu are erori insa la calculatorul motorului nu se conecteaza da eroare de conexiune al portului can,si ca dupa parerea lui e posibil ca firul ce alimenteaza si calculatorul sa fie cel topit.Concluzia sa ii duc masina lui ca tre sa ia la mana toate firele sa vada care e cu problema si daca s-a ars ceva.Dupa ce a plecat colegu am dat si eu bordul jos ca in bord nu ma uitasem si am descoperit ca mirosul de fir topit venea de fapt de acolo,mai exact dupa ce am deconectat cele doua mufe ce vin in ceasuri am vazut ca una din ele mirosea puternic a ars.Intrebarea mea este acu daca se poate sa imi fi afectat calculatorul si daca pot eu sa dibui ce fir este cel cu problema cu un aparat de masura ca am ceava cunostinte in domeniul electric,si de unde ar trebui sa ma apuc.

  • #2
    Salutare!

    Stie cineva pe unde mai are sigurante w210 in afara de cele de sub capota?

    Comment


    • #3
      Sub bancheta din spate langa baterie, in compartimentul calculatoarelor si in stanga bordului (acolo unde se inchide usa)
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        La cele din stanga bordului ce trebuie dat jos sa am acces la ele?

        Comment


        • #5
          La w210 mai sunt sigurante sub bancheta din spate, langa baterie si in bord - parte sofer pe lateral e un capac ce se poate deschide!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Da ms,sunt toate bune.Asta e de naspa ma apuc sa dau jos bordul ca de acolo e beleaua,stie cineva cum pot da jos doar partea de pe mijloc cu ,clima,cd auto ,guri aerisire.

            Comment


            • #7
              Salutare!

              Am dat jos capacul de sub volan ,ceasurile din bord,si clima,cd,bricheta dar nu am gasit nici un fir topit sau ceva suspect,are cineva vreo idee pe unde as mai putea verifica?

              Comment


              • #8
                Sal...la tine salceanu...eu zic sa verifici cu ''nasul'' fara gluma!...incearca sa ''mirosi'' pe unde crezi ca miroase a ars daca,chiar miroase asa de tare a ars,n-are rost sa desfaci toate asa numai sa fie desfacute si sa lucrezi degeaba,ia borna plus de la baterie jos,reverifica toate sigurantele sa fie exact cat trebuiesc la amperi,dupa aia conecteaza bateria la loc si verifica daca functioneaza toate becuriile la masina sa nu aibe ceva scurt,porneste motorul fara nimic pornit (ventilatoul,cd-ul,etc.) si da pe pozitia inchis ...vezi ce se intampla daca tot asa miroase vezi acolo la comp. de cutie dupa ce opresti motorul daca e fierbinte si pune mana pe fir vezi daca e fierbinte si el ... nu stiu exact cu e la diesel ...eu am benzinar am tot asa automat ...
                Allways on the move...
                http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                Comment


                • #9
                  Mai sunt sigurante si in portbagaj . Am inteles ca doar masinile care au iesit din fabrica destinate taximetriei au asa ceva . Ele se gasesc in portbagaj ,in partea dreapta ,deasupra spatiului de depozitare din spatele rotii . Sper ca m-am exprimat bine.
                  Mercedes Benz C207 E250 CDI

                  Comment


                  • #10
                    Salutare!

                    Mihai, asa am facut am incercat sa identific de unde vine dupa miros insa inca nu am putut sa imi dau seama,sigurantele sunt toate ok(n-am gasit nici una arsa),in schimb nu am verificat amperajul.Am dat jos capacul de sub volan si ceasurile insa nimic suspect nici un fir topit la fel si in spate la clima,cd ,aerisisre nici un fir ars sau topit acum nu stiu ce sa fac as da jos bordu cu totul ca nu imi dau seama de unde vine.Nu am verificat faruri ,semnalizari si altele dar martorii din bord se aprind toti mai putin cel cu ARCUL de la bujie care dupa ce am dat la utomat si mi-a mirosit a ars nu s-a mai aprins cand puneam contactul asa cum se aprinde de obicei inainte de pornire.Cat despre ce zici tu Mihai sa incerc sa pornesc am scris la inceput cu nu pot porni e blocat contactul,pun contactul mi se aprind martorii din bord dar mai departe nu pot invarti cheia.
                    Sigurante in portbagaj nu am.

                    Comment


                    • #11
                      Eu propun sa demontezi toata masina, pana la ultimul surub si sa le montezi la loc tu cu mana ta, ca daca ie foc o sa iti para rau, asa mai bine stai 1 luna sa o demontezi si sa o montezi la loc, decat sa arda ca o torta si sa devii vedeta pe la PROTV (scuze ptr reclama, o sa trec pe la caserie).Nu te mai lua dupa nas ca poate e infundat si iti trebuie picaturi, demonteaza tot, inclusiv motorul sa ramana sasiul gol,ca poate e bagat vreun fir prin stalp si il ratezi si te faci vedeta singur.Ai mare grija ca vedem in fiecare zi la stiri masini care iau foc,asa ca apucate de azi si demonteaza.

                      P.s:Sa ne pui poze daca poti cand o demontezi, poate te putem ajuta cu sfaturi in caz ca nu iti iese ceva.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by salceanu View Post
                        Salutare!

                        Mihai, asa am facut am incercat sa identific de unde vine dupa miros insa inca nu am putut sa imi dau seama,sigurantele sunt toate ok(n-am gasit nici una arsa),in schimb nu am verificat amperajul.Am dat jos capacul de sub volan si ceasurile insa nimic suspect nici un fir topit la fel si in spate la clima,cd ,aerisisre nici un fir ars sau topit acum nu stiu ce sa fac as da jos bordu cu totul ca nu imi dau seama de unde vine.Nu am verificat faruri ,semnalizari si altele dar martorii din bord se aprind toti mai putin cel cu ARCUL de la bujie care dupa ce am dat la utomat si mi-a mirosit a ars nu s-a mai aprins cand puneam contactul asa cum se aprinde de obicei inainte de pornire.Cat despre ce zici tu Mihai sa incerc sa pornesc am scris la inceput cu nu pot porni e blocat contactul,pun contactul mi se aprind martorii din bord dar mai departe nu pot invarti cheia.
                        Sigurante in portbagaj nu am.
                        Tu sigur cand ai verificat ce ai spus ,nu aveai contactul pus, asa ca sincer nu ai verificat nimik ca nu aveau curent.Data viitoare pune contactul cand scoti bordul ca sa ajunga curent si pe acolo si sa vezi ce se intampla.

                        P.S:Ai scos airbagul din volan?? Daca nu pune contactul si da-l afara sa nu fie de acolo.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,

                          Am mai pus contactul de multe ori de cand mi s-a blocat si a mirosit a fir topi dar nu s-a mai simtit nimic.Cand am facut diagnoza am stat chiar mult cu, contactul pus si nimic.Asa ca nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi,singurul lucru de care am zis ca m-as putea lega e ca martorul de la bujie pe care il astepti sa se stinga dupa ce pui contactul inainte sa pornesti motorul,la mine nu se mai aprinde deloc cand pun contactul.Oricum inainte sa duc masina la cineva si sa o ia la verificat vreau sa ma asigur ca nu am putut eu sa rezolv problema ,ca la ce meseriasi sunt pe aici prin zona....

                          Comment


                          • #14
                            Salutare!

                            Astazi am gasit de la ce mirosea a fir topit,desi imi doream sa nu descopar daca stiam ca e asa naspa treaba.Dupa ce m-am mai uitat pe la bord si nu am gasit nika,am zis sa pun pe direct la electromotor sa vad daca are curent si avea.Am mai cascat ochii pe acolo si am zis sa desfac putin si capacul la calculator si cand l-am dat jos mi-am dat seama ca de acolo venea mirosul.Am masurat sigurantele,sunt cateva si acolo,nici una din ele nu este arsa apoi am scos mufele si am dat afara modulele(o sa pun poze nu stiu exact pentru ce este fiecare)ideea e ca am desfacut unu din ele cel de la care mi se pare ca mirosea mai tare si placa din interior e pe jumatate parlita,un condensator era sarit de pe ea o sa pun poze sa se vada.Acu stau si ma intreb de la ce draqu a putut sa se parleasca in halu asta si de ce nu e nici o siguranta arsa.Daca are cineva vreo explicatie o astept cu mare drag.

                            Comment


                            • #15
                              Ai avut poate ceva siguranta cu amperajul mai mare scris pe ea decat trebuia ex.30A in loc de 5A...asta poate fii doar un motiv...bine ca ai gasit problema si cum ai zis pune ceva poze cu placa sa putem da ceva info referitor la ce sa poti face ...toate buna!
                              Allways on the move...
                              http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF