Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut! Am si eu un W163 ML270CDI Automat din 2003 si am o problema destul de enervanta, am fost la tester STAR si nu am nici o eroare, dar cand fac cate o depasire si o calc imi cade in nas, daca opresc si pornesc iar merge ok pana ce am de facut iar o depasire mai agresiva....Sa schimbat debitmetru cu unul Pierburg, regulator presiune din rampa, EGR nou...Ce ar putea fi? Ieri la un kick down a murit motorul si a pornit destul de greu dupa...Chiar nu stiu ce sa mai fac...Orice sfat m'ar ajuta mult...sa fie clapetele de la admisie? Multumesc mult!

    Comment


    • Regulatorul de presiune nu prea da eroare, desi un manuitor decent de STAR il poate mirosi.
      Testeaza si M55-ul (motoras galerie) pe STAR, vezi daca mai e tija clapetilor la locul ei.
      Curios, masina din 2003 fara erori pe STAR...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • Si eu ma asteptam sa am erori...

        Comment


        • Inca o treaba...de cateva zile porneste tot mai greu...fara sa aiba vreo influenta temperatura motor sau de afara...fie ca e prima cheie fie ca e a zecea...

          Comment


          • Va salut,
            Aveti mare dreptate ca apar din 3 in 3 ani si am facut si o mare greseala,dupa cum spunea cutaresku,"o fi la mine senzorul ala",am vrut sa ajut si sa spun despre senzorul diferential de presiune aflat in spatele filtrului de aer. Un senzor in care se mufeaza cele doua furtunase care vin din conductele dinaintea filtrului de particule si dupa acesta.
            Inca odata scuze pentru ce am scris.
            Va doresc km multi fara probleme

            Comment


            • Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
              (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
              Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
              Cu siguranta ve-ti reveni.
              Salut! Am si eu cred o problema cu vacuum! Am deschis topic dar nimeni nu ma poate ajuta! Un nr de telefon?

              Comment


              • In Bucuresti ai 2 colegi foarte buni:MasterMario si Popeye pmm.Serach sau intra la bursa si au anunt cu diagnoza iei nr de telefon de acolo.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Va salut! Nu stiu cum sa creez post nou, postez aici , scuze daca gresesc! Am o problema la e-ul 212, 200 cdi, de 2 zile mi s-a aprins becul de motor si a intrat masina in limitare. Am pus-o pe STAR si apare: SENZOR PRESIUNE DIFERENTIALA FILTRU PARTICULE IN SCURTCIRCUIT si CONTINUT MARE DE CALAMINA AL DPF, apare incarcare 400%, in conditiile in care l-am testat in urma cu 10 zile (400 km) si aparea DPF incarcat 110%.Mecanicul mi-a explicat ca nu are cum sa fie DPF incarcat la 400%, si este indus in eroare de senzor. Bun, am schimbat senzorul, am pus bosch, baiatul care facea test mi s-a parut ca nu prea stie(inlocuia un alt coleg care momentan este plecat), a sters eroarea si resetat DPF ca si cum ar fi nou, dupa 20 min de mers aparea dpf incarcat 45%, masina a iesit din limitare, dar dupa 5 km, a intrat din nou in limitare.Am cateva intrebari; Trebuia invatat, senzorul?(l-am schimbat eu inainte de a ajunge la mecanic cu 10 km, la ""recomandarea" lui). Nu a resetat bine sistemul? Exista probleme mecanice care limiteaza masina si nu apar pe STAR? Posibil sa fie o problema la alimentarea senzorului? Va multumesc!

                  Comment


                  • Buna seara! Nu am reusit sa mai ajung cu masina la test, sper sa o rezolv luni. Am o intrebare; daca merg 200 km cu masina in limitare, se intampla ceva?Va multumesc!

                    Comment


                    • Salutare. Tuturor
                      Dragi soferi am un E class w210 220cdi an 2002 si citind topicul sunt pus pe ganduri.
                      La mine deocamdata masina merge ok in afara de un mic zgomot care poate fi de la un injector dar nu sunt sigur desi zgomotul se aude mai clar din abitaclu decat din afara.
                      Totusi grija mea este dupa cum am citit despre aceste clapete si galerie.
                      La mine eu vad tija sarita la prima clapeta sau cel Putin asa cred eu ca mai mult nu pot sa vad totusi cum am zis masina merge ok
                      Dar as vrea sa fiu pregatit. Si anume daca ar trebui sa dau jos galeria? Trebuie sa dau jos si termostatul? Intreb asta daca trebuie sa am si garnitura la el in caz ca o îl pun la loc
                      Si care ar fi metoda sa anulez definitiv clapetele, daca asta ar fi o rezolvare? Multumesc

                      Sent from my E6533 using Tapatalk

                      Comment


                      • Salut mai revin cu intrebare
                        Cei care ati eliminat actuatorul la clapeta de evacuare. Cum ati procedat ce ati folosit sa astupati gaurile? Multumesc pentru orice sfat ca as cam avea nevoie de vreun sfat

                        Sent from my E6533 using Tapatalk

                        Comment


                        • Te referi la egr cumva?!?
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Nu egr. La acea lamela care misca cele patru capace

                            Sent from my E6533 using Tapatalk

                            Comment


                            • La mine sa desprins una. si ma astept la orice surpriza. si practic culeg informati sa fiu pregtit si planul meu ar fi sa suspendez definitiv. Pentru ca am vazut topicul. Ca se poate face desi nu stiu avantaje sau dezavantaje. Dar vreau sa incerc inainte sa dau bani pe galerie care nu e deloc ieftina

                              Sent from my E6533 using Tapatalk

                              Comment


                              • Salut, am un E200 2.2CDI an 2000 și eu am o problema asemãnãtoare, nu se tureaza peste 3000 ture și am observat ca când apãs pe butonul ESP OFF se tureaza 3200-3300 și prinde viteza mai repede când este apãsat acest buton, se simte foarte bine și când accelerez la maxim și apãs click-ul de sub accelerație îmi apare în computer EPC (Electric Power Control) aștept rãspunsuri. Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF