Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cutaresku View Post
    Buba e P1470: http://www.clubmercedes.ro/p1470-016...ighlight=p1470
    P1482 este fie o bujie, fie releu bujii.
    P1189 iarasi e buba (legata, de obicei de motorasul M55 al galeriei).
    In concluzie, daca pui testerul si faci testul la M55, observi tija galeriei miscandu-se. Nu se misca - fie tija sarita din motoras, fie motorasul dus (~100 euro Pierburg).
    La P1470, citesti si te lamuresti care ar putea fi cauzele... Succes!
    Merci de informatii, astazi m'am uitat putin la pompele acelea de vacuum de pe aripi, mai aveam una in portbagaj dar nu mi se pare ca lucreaza, la ele am masurat vine curent dar nu fac vacuum, daca trag cu gura merge tija de la turbo dar cand pun furtunul nu merge pt ca nu mi se par ca fac vacuum.Era si un furtunas de vacuum spart, l'am schimbat dar tot degeaba. Acum am blocat tija de la turbo sa bage cat de cat turbina dar am observat ca e spart si furtunul de intra in intercooler ca fasaie destul de tare. Pana sa blochez tija nu se auzea deloc furtunul spart semn ca turbina nu functiona dar are ceva daca merg cu tija blocata o perioada ca trage mai bine si cu furtunul spart sau... ?

    Comment


    • Furtun spart=pierdere presiune=LIMP mode. Probabil ai descoperit deja cauza.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • Am avut furtunele de vacuum blocate cu mizerie ,le'am suflat acum vine vacuum, cand pornesc motorul se trage tija putin in jos dar pe acceleratie nu se misca deloc tija (poate sa nu fie electrovalva actionata de ecu pt ca e in safe mode??). Am schimbat electrovalva cu cea de la egr,face la fel, am blocat cu limba la turbo tine vacuumul. Furtunul de la intercooler l'am rezolvat dar masina tot nu trece de 3000 si acuma scoate si fum negru inainte nu scotea. Daca pun vacuumul de la bazinul de vacuum la turbo trage mai bine la plecarea de pe loc dar la fel la 3000blocheaza. Am miscat cu surubelnita tija de la motorasul ala de la galerie admisie merge usor pare ca inchide si deschide. Ce sa mai fac ca mecanici priceputi la mercedes si tester star nu prea exista in Resita?

        Comment


        • La w211 tija de la turbina din cate stiu functioneaza cu masina in mers, cu fumul negru este ardere incompleta prea multa motorina prea putin aer, parerea mea ceva la galerie ii buba ori este infundata ori cum spunea colegu fa un test pe M55 ca deageaba misti tija usor daca nu o duce motorasul si o mica patanie cu limp mode am avut si eu ca am mers asa cu masina si cand am scapat de problema la o saptamana mi s-a blocat tija de la egr de la cata mizerie so adunat nu strica sa verifici si egr.

          Comment


          • Originally posted by papi View Post
            La w211 tija de la turbina din cate stiu functioneaza cu masina in mers, cu fumul negru este ardere incompleta prea multa motorina prea putin aer, parerea mea ceva la galerie ii buba ori este infundata ori cum spunea colegu fa un test pe M55 ca deageaba misti tija usor daca nu o duce motorasul si o mica patanie cu limp mode am avut si eu ca am mers asa cu masina si cand am scapat de problema la o saptamana mi s-a blocat tija de la egr de la cata mizerie so adunat nu strica sa verifici si egr.
            Esti sigur ca tija de la turbo functioneza doar cu masina in mers? La A6 de 2.5tdi se tragea in jos la pornire ca la mertzan dar si pe acceleratie se misca cu masina stand pe loc

            Comment


            • La mine dupa ce a fost reparata defectiunea cu limp mode mam uitat si la accelerare pe loc sacadeaza un pic tija dar nu are cursa completa oricat de turata o fost.

              Comment


              • Originally posted by papi View Post
                La mine dupa ce a fost reparata defectiunea cu limp mode mam uitat si la accelerare pe loc sacadeaza un pic tija dar nu are cursa completa oricat de turata o fost.
                La mine la pornire se trage putin in jos tija dar dupaia ne se mai misca oricat o accelerez

                Comment


                • Asa stiu ca ii normal numai cu ea in mers inchide geometria si da ma mult aer.

                  Comment


                  • Buna ziua din pacate si eu am avut aceeasi problema nu trecea de 3000 turatii E220 CDI 2000 143cp fost taxi ,deci in primul rand am facut o diagnoza Star si nu mia dat acele coduri de galeria de admisie sau turbo ci mia dat cod la sensorul MAP ce este pe tubulatura ce intra in Egr in dreapta motorului cum te uiti din fata ,si mia mai dat ceva dar nu mai stiu exact....deci am schimbat senzorul acela si a inceput sa mearga ,dupa ce am plecat iam dat putin talpa si dupa ce a iesit un nor mare de fum negru sia revenit,toate bune dupa ceva km iarasi aceeasi treaba de fapt acum nu mai trece de 2000 rotatii ,ma opresc si ma uit putin la senzor la motor in general ,misc putin de mufa la sensor si vad ca se misca destul de bine (nu sta fixa)o prind cu un arici din plastic si o scot pe centura cutia schimba bine merge pana in 4000 ture deci surpriza merge perfect nu mai scoate nici fum negru ,sper ca ce am scris eu aici sa va ajute intr-un fel sau altul ,toate bune .Salutare.
                    Last edited by cutaresku; 03-25-2013, 20:25 PM. Reason: mai atent la pian.

                    Comment


                    • Cauzele LIMP MODE sunt multiple, rezolvarea unuia n-are nici in clin nici in maneca cu buba altuia. De aceea, cel mai bun sfetnic, sau cel putin punct de plecare, este STAR-ul.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Originally posted by andrei_csmre View Post
                        La mine la pornire se trage putin in jos tija dar dupaia ne se mai misca oricat o accelerez
                        Iti mai ia LIMP sau nu? Tija turbinei trebuie sa miste la accelerat chiar si in gol (cel putin la actuator vacuumatic, la cel electronic nu cunosc cum sta treaba).
                        Last edited by cutaresku; 03-25-2013, 20:30 PM.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • Eu am electronic in gol o misca putin atat nu ii face cursa completa.

                          Comment


                          • salut baieti.....am un mercedes v class din 2000 si eu am acea problema cu turatia.inainte sa o las la mecanic am fos si am pus masina pe tester in 2locuri la mercedes la tester mia dat 4 sau 5 erori dupa ce a resetat erorile am mers la un alt tester si ramasese problema la turbina.baieti au controlat toate tuburile de aer sa nu fie ceva ce pierde sau nu este la locul ei dupa ce au controlat au gasit un furtun ce pierdea ulei am schimbat furtunul.dupa au gasit ceva fire intrerupte langa pompa de vacum aia de jos din partea dreapta au facut si firele ale au probat masina si mergea la fel.azi cand am mers la ei era aceasi problema pe tester turbina,le-am spus sa schimbe vacumurile intre ele si imi dadea problema la EGR am facut o tura si a mers pentru putin dar la fel acuma am comandat o pompa sa vedem daca aia ii problema,azi schimba pompa fi o sa vedem daca ii aia trebuie sa mearga o sa va anunt.

                            Citeste si aplica regulamentul de postare. Ai WARN!
                            Last edited by Zeus; 04-19-2013, 10:37 AM.

                            Comment


                            • La pompa de vacuum nu prea are ce sa se strice. Ieseai mai ieftin cu un test de vacuum (vacuumetru au cam toate serviceurile decente).
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • Hop si eu cu aceleasi simtome <motorul functioneaza in limp mode (se tureaza numai pana la 3000), nu are vlaga, nu-mi apare nici o eroare in bord, daca il opresc in mers si dupa ce ii dau cheie o ia normal pana ce las acceleratia, cand accelerez din nou, iar nu se tureaza peste 3000>.
                                La diagnoza (am uitat sa-mi notez codurile pentru erori), mi-a spus mecanicul ca ii apare eroare pentu motorasul de la galeria de admisie sau galeria de admisie. Masina nu scoate fum, e posibil sa fie de vina doar motorasul de pe galerie?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF