Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SRS - Defefecte și rezolvari homemade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SRS - Defefecte și rezolvari homemade

    Salutări colegi !
    Astăzi voi explica cum am rezolvat câteva probleme legate de SRS . Atrag atenția că executarea de lucrări de mentenanță la oricare dintre componente sau în întregime la ceea ce înseamnă sistemul SRS de către persoane fără pregătire tehnică de specialitate poate duce la pagube și accidente !!!

    Odată cu aprinderea lămpii SRS din bord, am căutat să aflu codurile de defect memorate de calculatorul aferent sistemului SRS și pentru aceasta am avut în acel moment la dispoziție un tester Delphi DS150E . În urma scanarii , am găsit următoarele
    DTC Description
    9223 - Driver side airbag; resistance high
    - Permanent
    9243 - Passenger side airbag squib circuit high resistance
    - Intermittent
    92A2 - Left front window airbag ignition squib; resistance too low
    - Permanent
    92C2 - Right front window airbag ignition squib; resistance too low
    - Intermittent
    90A6 - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or defective
    - Permanent
    9024 - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or short circuit
    - Permanent
    902C - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or defective
    - Intermittent
    902D - Front passenger seat occupied and child seat recognition; open circuit
    - Permanen

    Deci , am încercat să le grupez pe categorii , astfel
    a. 9223 - Driver side airbag; resistance high
    9243 - Passenger side airbag squib circuit high resistance ,
    însemnînd o rezistență electrică prea mare a conexiunii electrice (contactelor) la airbagurile laterale din scaunele șoferului și a pasagerului.Acest lucru se datorează corodării superficiale sau parțiale a contactelor , murdărirea acestora cu diferite substațe accidental sau la cosmetică auto de interior, etc.
    b. 92A2 - Left front window airbag ignition squib; resistance too low
    92C2 - Right front window airbag ignition squib; resistance too low
    însemnînd o rezistență electrică prea mică a conexiunii electrice (contactelor) la airbagurile laterale aflate în stilpii laterali de la parbriz .Acest lucru se datorează unui contact electric aproape inexistent .
    c.9024 - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or short circuit
    90A6 - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or defective
    902C - Front passenger seat occupied and child seat recognition; faulty or defective
    902D - Front passenger seat occupied and child seat recognition; open circuit
    însemnînd că senzorii de recunoaștere scaun copil și ocupare scaun pasager este nealimentat cu tensiune/în scurtcircuit /defect .

    Primul lucru după această diagnoză , am făcut un plan cu ce să încep.
    Am inceput cu PRIMUL PAS OBLIGATORIU !!!
    DECONECTARE BATERIE DIN PORTBAGAJUL MAȘINII !!!
    Orice acțiune la sistemul SRS fără a deconecta bateria , duce la accidente prin acționarea airbagurilor în mod neintenționat și la pagube nedorite !!!
    După deconectarea acesteia , am trecut la rezolvarea problemelor de la pct. b, fiind un acces mai ușor la mufele celor doua capsule pirotehnice .A necesitat demontarea tapițeriei de pe cei doi stîlpi.
    Surpriza nu s-a lasat așteptată mult,căci la stîlpul drept,siguranța de blocare a mufei era deschisă,iar la cel stîng lipsea din mufă . Am curățat contactele electrice cu un spray de contacte
    electrice și apoi am închis siguranța. La stîlpul drept nu am avut la acel moment o altă siguranță. După montarea și a celei din stînga , am montat definitiv și pe aceea parte tapițeria stîlpului.
    Acum am trecut la următoarea etapă,înarmat cu cafea,tutun și oarecare răbadare .
    Analizînd codul 92A2 și imaginile ce le-am avut la dipoziție , am concluzionat că există două rînduri de mufe , astfel poziționate
    - în spătarul scaunului ptr. a conecta capsa pirotehnică a airbagului ,
    - sub șezutul scaunului , unde defapt se găsesc mai multe mufe , așa că am trecut la ce părea mai simplu de făcut , curățarea tot cu spray de contacte electrice a mufelor de sub șezut .
    Treaba a mers ușor , dar poziția de lucru nu este plăcută .
    ATENȚIE !!!
    Înainte de a deconecta vreo mufă,faceți cîteva fotografii pot fi de folos . Firele ce vin din șezutul scaunului , ar fi bine să le imobilizați cu fașete de plastic subțiri , altfel pot fi smulse de
    încălțămintea pasagerului spate sau alte obiecte ajunse pe sub scaun accidental .Verificați și cordonul cu fire ce vine din podeaua mașinii . Dacă este necesar , reparați firele prin cositorire ,
    nu prin înădire !!!
    Minune! Am reconectat bateria, am refăcut diagnoza și au dispărut problemele de la pct. a , și codul 92A2 de la acest scaun .Am deconectat din nou bateria. Dacă era prezent codul , atunci cu răbdare , trebuia să desfac tapițeria spătarului âncepând cu cele 2 șuruburi aflate la capătul lui de jos. Urma apoi să ridic de tapițerie până ajungeam cu aceasta la mufa respectivă .
    La scaunul pasagerului am urmat aceeași pași ,dar am demontat scaunul din cele 4 șuruburi , lucru ce mi-a ușurat nespus de mult munca. Am refăcut izolația coordonului de fire ce vine din podeaua mașinii( separat comanda scaunului, separat firele subțiri) ,am prins tronsoanele de fire de șezut cu fașete .
    Rezultatul final este că am rezolvat aproape toate defectele apărute , senzorii ocupare scaun pasager și recunoașere scaun copil fiind defecți .
    Pentru a rezolva și această problemă, am comandat un emulator și după un timp ce parcă nu se mai termina,a sosit și acesta . Cu emoție ptr. chinezăria montată ,am legat bornele
    bateriei și am reconectat diagnoza. Surpriză a fost ca la momentul când am pus contactul , SRS a pâlpâit , a rămas aprins apoi. Am luat contactul și l-am pus din nou , dar SRS nu s-a mai aprins.
    Astfel s-au rezolvat problemele apărute la sistemul SRS . Atașez mai jos poze cu capsele pirotehnice si poziționarea lor, asta pentru cei care au nevoie.
    NU MĂSURAȚI CU OHM-METRU ( SAU ORICE APARAT DE MĂSURĂ ) SĂ VEDEȚI CE REZISTENȚĂ PREZINTĂ SAU CONTINUITATE ARE CAPSA PIROTEHNICĂ !!!
    ESTE INTERZIS CU DESĂVÎRȘIRE !!! ASTFEL VEȚI DETONA CAPSA !!!


    -
    Dacă ajută pe cineva postul meu , sper să fie cu folos . Drumuri bune !!!
    ​ ​​​ ​ ​ scaun sofer1.jpg pasager4.jpg scaun sofer.jpg pasager5.jpg pasager1.jpg airbag geam dr..jpg airbaggeam stg..jpg

  • #2
    N ai cum sa detonezi capsa cu un aparat de masura. E ca si cum ai vrea sa sudezi cu bricheta.

    Plasa din scaun se anuleaza din star apoi se taie firul.
    Din star intri in development, dai unlock la airbag (nu maj stiu cum e pe germană) faci modificare asa incat senzorul de prezenta sa nu fie activ, apoi dai iar lock.

    Sau mergi la un specialist si gata. Nu merita pus emulator.

    Firele la mine nu aveau probleme sa fie dezizolate sau rupte, nici macar obosite.
    Ma tem ca la tine s a umblat.

    Un sfat ca posesor de acelasi model, cauta sa ignori orice problema neesentiala. Airbag da, restu trage de masina cat poti.

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF