Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru Mercedes-Benz E 200 CDI BlueEfficiency

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru Mercedes-Benz E 200 CDI BlueEfficiency

    Buna sera,
    Am încercat sa gasesc câteva mici sfaturi insa nu am reușit sa gasesc nimic similar cu problema mea.
    Am cumpărat din Germania un Mercedes-Benz E-Klasse E 200 CDI BlueEfficiency din 2010 cu 317.000km iar problema care am descoperit-o acasă este faptul ca are toba afumata (lucru inadmisibil la un euro 5). Ajutati ma va rog cu câteva sfaturi de unde sa încep cu verificările, precizez ca mașina funcționează bine trage normal insa la o turatie maxima gen ITP scoate puțin fum insa suficient sa facă toba negru păcura.
    Initial m am dus cu gândul către un dpf anulat insa după o constatatare vizuala a dpf ului nu am observat nici un fel de intervenție asupra lui (gen sudura).
    Ajutati ma va rog cu ceva sfaturi întrucât nu prea am baza in mecanicii din zona mea mai ales la capitolul identificare problema.
    Atașez poze cu erorile salvate.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

  • #2
    Salutare...schimba prima data senzorul de presiune diferentiala...nu e nici scump și nici greu de înlocuit...de preferat ia piesa originala, nu after...sau un cel mai rău caz un Bosch...
    Apoi, mai vedem ce mai găsești la o noua scanare...
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Am comandat senzorul de presiune mâine va ajunge, intre timp am demontat senzorul de presiune diferențială am demontant furtunul de admisie aer la turbina am verificat posibilul joc in axul turbinei si este perfecta in schimb am constatat ca furtunul din dreapta ce pleca spre intercooler este destul de bine imuiat in ulei așa ca am comandat cele doua garnituri ale acestuia plus cea de la turbo spre tava de legătura intre furtun si turbo. Ce mi-a mai atras puțin atenția și as dori o părere este faptul ca era puțini vapori de ulei pe tubul ce pleacă de la filtru de aer spre turbo încă nu ajunsese la filtru de aer dar era destul de aproape este normal ? Sau este o problema pe epurator ceva?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Înlocuit senzor presiune diferențială(bosch) Garnituri furtun intercooler , filtru aer, ulei, filtru de ulei. S a regenerat filtrul de particule insa eroarea pe senzorul presiune diferențială reapare la puțin timp după ștergerea, mai nou apare și P0133 Lambda senzor 1 BANK ocazie in cu, care se aprinde și check ul insa fără modificare de putere. Pe evacuare persista o ușoară afumare mic praf negru. Soluții și păreri va rog.

        Comment


        • #5
          Orice filtrul de particule,incepand de la Euro 4 in sus,nu are voie sa afume toba finala ....posibil filtrul de particule fisurat si scapa fumul pe langa....si automat iti poate da si eroare pe senzorul diferential
          Eu am am avut aceasta problema la un Euro 4 si asta a fost problema,DPF fisurat...schimbat si sa curatat toba singur!

          Comment


          • #6
            Și eu am ajuns la concluzia ca e o problema a dpf ului gen fisura, având in vedere ca am schimbat senzorul de presiune diferențială de pomana, încă afuma evacuarea, dpf ul exista pe mașina întrucât l am verificat vizual pe mașina cu o camere prin orificiul sondei Lambda. Eroarea pe senzor presiune diferențială exista și chiar pe senzor de oxigen, aleatoriu aprinde și check ul erorile acestea, alteori nu il aprinde rămân gen intermitente. Regenerare își face cel puțin in mers forțată , insa văd eu ca presiunea diferențială nu creste mai mult de 0,01-0,02.
            In plus dimineața cu motorul rece scoate ca un abur alb exagerat.

            Comment


            • #7
              Salutare...aburul alb dimineața are legătură clar cu dpf-ul dar, poate fi legat și de o problema la injectoare!
              Dacă acestea ard o cantitate mult prea mare de motorina, datorita faptului ca sunt duse, mai ales la prima pornire la rece, aceasta poate fi o cauza ptr apariția acelui abur.
              De preferat sa verifici cu un tester valorile injectoarele la prima pornire și în cazul în care sunt probleme sa le demontezi și sa le verifici la o firma specializata. Testerul te ajuta sa vezi diferențele, dar cea mai buna verificare e doar pe bancul de injectoare!!
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Corecțiile sunt foarte bune la injectoare, iar cineva îmi mai spunea următorul lucru de-altfel logic, chiar dacă ai probleme cu injectoarele sau alte defecțiuni de natura sa îți scoată fum un dpf Ok oprește/filtrează dar in schimb se și blochează/înfunda imediat.

                Comment


                • #9
                  Eu unul, as demonta Dpf-ul de pe masina ptr a vedea fizic starea în care se prezintă și dacă e fisurat sau zornaie ceva prin el...Asa cum spune și colegul mai sus e posibil sa fie fisurat. Plus ca un alt coleg , Alin , pe o masina similara a pățit ceva asemănător și a găsit filtrul spart!
                  Apoi, as da jos și cele 4 injectoare sa le verific pe banc , ocazie cu care as rezolva și problema saibelor de foc de la injector! La acei km, dacă se arde o saiba și sunt mari șanse sa se întâmple ai mai multe batai de cap nedorite.Asa ca o faci preventiv și scapi de o problema..
                  Cu astea 2 probleme rezolvate și montate pe masina e mult mai ușor de rezolvat toată ecuația!
                  La km pe care-i are masina, nu te mai poți astepta ca dpf-ul actual sa fie întreg și sa lucreze ca in prima zi .
                  Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Cauti in dezmembrari un Dpf bun,inspectat vizual sa nu fie fisurat si partea de evacuare sa fie curata curata,sa nu fie neagra!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF