Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E270 cdi 177 cp cu probleme, caut solutii.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E270 cdi 177 cp cu probleme, caut solutii.

    Se da urmatoarea problema:
    Un E270 cdi 177 cp.
    I-am schimbat garnitura de chiuloasa acum cateva zile. Chiuloasa planata, totul ok.
    Pompa de apa noua, termostat nou, buson vas de expansiune nou.
    Cand e pe loc (turata la 2-3500 de ture si tinuta acolo sau la relanti) nu face presiune deloc pe furtunul de apa e totul normal. Am tinut o mai bine de jumatate de ora.
    Insa am plecat si am facut 100 de km ieri si am vazut ca in situatia asta face presiune (cred ca e acceptabila adica poti sa strangi furtunul pana la 2/3 din diametru) dar problema e ca face doar in mers nu si cand sta pe loc.
    De suflat nu sufla in vas.
    Daca era garnitura ciupita .. sigur nu mai ajungeam cu ea la Bucuresti pentru ca i-am dat cateva sprinturi destul de dure.
    Ce ar putea sa fie?
    Pe mine ma duce gandul la racitorul de gaze (mai ales ca se simte un miros dubios in masina dupa ce o alerg putin care parca ar fi gaze nearse dar parca nu . nu stiu cu ce sa il compar)
    Voi ce parere aveti?
    E normal sa fie presiune pe futunul de apa? Care ar fi "normalul" ?
    Care ar fi motivul pentru care apare mirosul ala? Pare a fi plastic ars... dar nu e chiar plastic. NU stiu sa il identific.
    Care ar putea fi cauza pentru care apare presiune in furtunul de apa?

  • #2
    Presiune e normal sa faca din moment ce lichidul se încălzește. Schimba si busonul de la vas ca sa fii sigur ca presiunea mentiunuta e cea corecta.
    eu cred ca daca racitorul de gaze, in caz ca exista, ar scapa presiune ar disparea apa.
    Iar o defwctiune la termoflot ar aparea ulei in antigel.

    Comment


    • #3
      Salutare ...zi-ne în primul rand din ce motive a fost făcută toată acea lucrare!!!
      Apoi, racitorul de gaze, din câte știu eu nu are treaba cu circuitul de apa!! Dacă vb de racitorul de ulei, sau mai exact termoflotul, acesta , da e răcit cu apa dar nu influențează presiunea,nu are treaba cu presiunea!!! Probleme diferite!!!
      Acel motor, da ,face o anumita presiune pe furtune, dar destul de normala!!! Dacă știi motorul, nu te sperii!!
      Mirosul, poate proveni de la orice dar nu cred ca are treaba cu nimic din cele expuse!!!
      După mine, pana aici, nimic anormal,nici o problema!!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF