Va salut.
Vin cu prima mea postare, si totodata o problema.
Masina in cauza este un w212 e200 136 cp om651.925.
Problema consta in faptul ca masina nu are putere, iar check engine se aprinde la mers cu viteza constanta sau cu pilot automat.
Masina nu da fum deloc si porneste foarte bine,dar cateodata consumul instant o ia razna.
La diagnoza am urmatoarele coduri de eroare:
u0120 00(permanent)
P2263 00(doar cand se aprinde check engine).
Pentru diagnoza folosesc un launch x431.
Ce am schimbat pana acum: distributie completa, capac distributie,alternator, electromotor, bujii incandescente, supape, garnitura chiulasa, galerie admisie, ulei+filtre motor, ulei + filtru cutie automata.
Ce am verificat:EGR(pus din dezmembrari,adaptat;nici o schimbare);am pus inapoi originalul
Debitmetru aer(adaptat,pus de proba de pe alta masina ;nici o schimbare)
Presurizat traseu admisie( de la intrarea in turbina)tine presiunea.
Turbina (nu are joc axial sau radial,nu scapa ulei intern sau extern)
Actuator turbo(lucreaza;cu diagnoza il misc de la 5% pana la 95% si il vad cum se misca)
Conexiuni electrice (tot ce tine de management motor din comapartimentul motor)
Distributia (verificata a doua oara).
Poate mai imi scapa ceva ,daca imi amintesc,voi posta.
Atasez si cateva poze cu parametric motor la diferite turatii cu masina stationata.
Momentan sunt in pana de idei,e una din masinile care mi.a dat sah mat;lucre in domeniu de 17 ani.
Orice idee sau sugestie este binevenita.
Va multumesc
Vin cu prima mea postare, si totodata o problema.
Masina in cauza este un w212 e200 136 cp om651.925.
Problema consta in faptul ca masina nu are putere, iar check engine se aprinde la mers cu viteza constanta sau cu pilot automat.
Masina nu da fum deloc si porneste foarte bine,dar cateodata consumul instant o ia razna.
La diagnoza am urmatoarele coduri de eroare:
u0120 00(permanent)
P2263 00(doar cand se aprinde check engine).
Pentru diagnoza folosesc un launch x431.
Ce am schimbat pana acum: distributie completa, capac distributie,alternator, electromotor, bujii incandescente, supape, garnitura chiulasa, galerie admisie, ulei+filtre motor, ulei + filtru cutie automata.
Ce am verificat:EGR(pus din dezmembrari,adaptat;nici o schimbare);am pus inapoi originalul
Debitmetru aer(adaptat,pus de proba de pe alta masina ;nici o schimbare)
Presurizat traseu admisie( de la intrarea in turbina)tine presiunea.
Turbina (nu are joc axial sau radial,nu scapa ulei intern sau extern)
Actuator turbo(lucreaza;cu diagnoza il misc de la 5% pana la 95% si il vad cum se misca)
Conexiuni electrice (tot ce tine de management motor din comapartimentul motor)
Distributia (verificata a doua oara).
Poate mai imi scapa ceva ,daca imi amintesc,voi posta.
Atasez si cateva poze cu parametric motor la diferite turatii cu masina stationata.
Momentan sunt in pana de idei,e una din masinile care mi.a dat sah mat;lucre in domeniu de 17 ani.
Orice idee sau sugestie este binevenita.
Va multumesc
Comment