Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ma puteti ajuta???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jry_062000 View Post
    Eu am cam aceiasi problema ! Trepideaza la relanti din cand in cand ! Am schimbat si eu intinzatorul si cureaua dar la fel face ! Dupa sarbatori ma duc sa-mi curat injectorarele ca nu se mai poate ! Bafta si LA MULTI ANI!
    Cand am mers atunci cu tine era super.S-a intamplat ceva intre timp sau era si atunci si nu sunt eu destul de sensibil sa apreciez?Sper sa o rezolvi,oricum masina ta nu are motive sa aiba probleme e ca si noua.La multi ani tuturor!
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #17
      Am remarcat ca modelele pe benzina e200 kompresor sunt mai scumpe in medie cu 2000 de euro decat 220 cdi,la acelasi an de fabricatie si km(de ex pt un w211 din 2003).Poate ca nu este intamplatoare aceasta diferenta de pret,desi benzinarele consuma mai mult.Sa fie oare 220 cdi o masina mai putin fiabila si e200 kompresor o super masina?Daca ar fi asa nu ar mai ajunge atatea taxiuri diesel pe la 6-700 000 km.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #18
        Pai si de nou benzinarul e mai scump cu 1.500 euro decit dieselul.
        W211_E200CDI (Diesel)_Limuzina_38.263 euro pret de baza.
        W211_E200 Kompressor_Limuzina_39.632 euro pret de baza.

        In Germania si SH pretul unui benzinar este mai mare decit a unui diesel, in primul rind diesel-ul are impozit foarte mare comparativ cu benzinarul.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          Originally posted by jry_062000 View Post
          Eu am cam aceiasi problema ! Trepideaza la relanti din cand in cand ! Am schimbat si eu intinzatorul si cureaua dar la fel face ! Dupa sarbatori ma duc sa-mi curat injectorarele ca nu se mai poate ! Bafta si LA MULTI ANI!
          Schimba rola de la alternator,sunt convins ca este asta pt ca aceeasi problema am avut si eu si s-a rezolvat,dupa ce am schimbat de 2 ori cureaua si rola de cu intinzator.Rola de la alternator este cu clichet si la un anumit nr de km se gripeaza,nu se mai invarte normal si din acest motiv trepideaza.Ca sa iti dau un exemplu eu am dat jos cureaua,am verificat motorul si functiona normal fara trepidatii,iar cand am pus inapoi cureaua a inceput iar sa trepideze.Am schimbat si rola de alternator si functioneaza perfect.succes la reparatii...incearca sa verifici si u trepidatiile fara curea pt. ca nu se intampla nimic

          Comment


          • #20
            Originally posted by jry_062000 View Post
            Masina mai fuge ? A mea fuge de rupe, numai din cand in cand la relanti mai face pe nebuna ! Daca ar fi de la aer ar mai fugi ? Nu stiu ce sa mai zic , am vorbit cu unu care repara injectii disel si mi-a spus ca de la injectoare ar fi !
            Merge de rupe

            Comment


            • #21
              Originally posted by Alin Gavrila View Post
              Sunt de acord cu ce spune colegul florineasca...in sensul ca e inecata. Si eu cred ca s-ar putea sa fie din flitre. Zici ca a crescut si consumul. Eu am un C200 dar am avut ceva similar. La relanti avea o trepidatie. In special cand era motorul rece. Am schimbat rola cu intinzatorul si rola la alternator si acum nu mai face figuri. Tu zici ca ai facut schimbul asta si degeaba. Verifica si filtrele. Cine stie...poate poate. Bafta.
              Ai dreptate asta era problema(rola de alternator dadea trepidatiile).5 mecanici nici macar nu s-au gandit ca ar putea fi asta...

              Comment


              • #22
                Poate sa-mi dea cineva un sfat despre rola de la alternator? Pret, firma, vre-o poza, la cati km trebuie schimbata?! Am un MB W211 E220 CDi 2002 diesel automat.

                Comment


                • #23
                  De la Gates made in Belgium calitate de fabrica ar fi 284 lei la Unix este ambreaj alternator.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    De la Gates made in Belgium calitate de fabrica ar fi 284 lei la Unix este ambreaj alternator.
                    Ca idee, am scimbat anul trecut set curea cu rola, dar dupa ce am fost la un alt service mi sa spus ca rola este de tip vechi si nu prea se mai practica. Poti sa ma informezi pe aceasta tema? Acum am un zgomot foarte urat mai ales dimineata (scartait urat). Cum sa fac sa dau peste o rola buna, eu nefiind expert in piesele acestea?! Mersi anticipat!

                    Comment


                    • #25
                      Rola/ambreaj alternator la Unixauto (Gates) costa 375 ron, la autoklass ploiesti costa 110 ron (banuiesc ca e originala). Cine stie dece exista acest paradox? In aceste conditii care o fi mai bun? Va multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Eu am contract cu Unix si am 33% reducere daca umbli prin Cluj il pot comanda si vine intr-o ora eventual trimite-mi un mesaj pe privat. Ar fi bine sa iti pui locatia corecta altfel putem ghici ca esti din Tg Mures Tg Frumos Tg Jiu Tg Neamt etc.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by alex10 View Post
                          Rola/ambreaj alternator la Unixauto (Gates) costa 375 ron, la autoklass ploiesti costa 110 ron (banuiesc ca e originala). Cine stie dece exista acest paradox? In aceste conditii care o fi mai bun? Va multumesc!
                          Si totusi cine stie din ce cauza e paradoxul acesta?

                          Comment


                          • #28
                            Au mai fost paradoxuri multe legate de piese la reprezentanta vs magazine.
                            Era chiar acum de cateva saptamani ceva caz cu releul de incarcare de la alternator ca a venit mult mai ieftin la reprezentanta decat la magazin...
                            Inclusiv eu am cumparat tampoane motor, arcuri, conducte pt cutia de viteze automata la radiator, cablu deschidere capota s.a..m.d. la pret mai bun la reprezentanta decat preturile la marcile premium de la magazin.
                            Trebuie pusa oricand o intrebare si la reprezentante, ca nu se stie niciodata.

                            Comment


                            • #29
                              Acelasi paradox l-am intalnit si eu la schimbarea furtunului de la intercooler,peste tot la magazine auto pretul era de la 230 ron in sus iar la AUTOSCHUNN Deva pretul a fost 180 ron.

                              Comment


                              • #30
                                Dar pretul nu influenteaza calitatea? Logic ar fi ca o piesa originala sa fie mai buna decat al altui brand.

                                Originally posted by Dj Sky View Post
                                Trebuie pusa oricand o intrebare si la reprezentante, ca nu se stie niciodata.
                                Foarte corect si bun sfat. Cu atat mai mult ca nimic nu te costa sa intrebi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF