Am un mercedes benz e220 cdi din 2000,a mers pana acum super bine,dar la un moment dat la relantiu a inceput sa trepideze din senin,m-am uitat la motor atent si parerea mea a fost ca, cauza ar fi cureaua de(alternator,apa),intinzatorul si rolele curelei.Am schimbat intinzatorul de 2 ori,rolele si cureaua tot de 2 ori(curea gates).Dupa ce le-am pus mers perfect dupa care a inceput din nou sa trepideze la relantiu.Am pus masina pe tester si a dat eroare la senzorul de aer.Ma gandesc ca ar fi posibil ca amestecul de aer-motorina sa nu fie in "parametri" normali.Culmea este ca pana la aceasta defectiune masina a avut un consum constant de 5.5 la suta la drum lung,iar acum pe o distanta de aprox 350 km a avut un consum de 8 la suta intr-un regim de viteza normala(100-120 km/h).Important este ca atunci cand pun frana si masina ramane la relantiu trepideaza.Sper ca ma puteti ajuta in aceste probleme cu niste sfaturi.
Multumesc anticipat!
Multumesc anticipat!
Comment