Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Mercedes E220 CDI 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mercedes E220 CDI 2002

    Buna ! Am o problema la un Mercedes E 220 CDI din 2002 . In momentul in care incerc sa intru intr-o depasire si o fortez mai tare , imi cade turbo . Nu da nici un semn , pur si simplu nu mai trage . Daca ii iau contactul si pornesc din nou motorul , turbo este functional .
    Am hotarat sa merg in reprezentanta pentru o diagnoza/constatare . In urma diagnozei , mi s-a spus ca , cauza ar putea fi senzorul de presiune admisie turbo , dar ca nu ar fi sigur aceasta cauza . Mi s-a recomandat sa il comandam pe orignal , sa il schimbam iar in cazul in care acesta nu este sursa , sa cautam o alta posibila sursa . Senzorul fiind 600 lei si nefiind sigur cauza problemei , am hotarat sa cer si alte opinii la alte service-uri . La un alt service , mi-a adus 8 senzori din dezmembrari pe care i-a incercat pe rand , rezultatul fiind ca nu senzorul ar fi sursa . Mi s-a ma spus ca nu ar putea fi vreun furtun fisurat pentru ca la Mercedes in cazul in care are un furtun fisurat sau spart , scoate fum negru , ori nu este cazul . Ca si cauza mi s-a spus ca ar fi turbo .
    Ce imi recomandati sa fac ? Nu as vrea sa dau banii pe un turbo si problema sa persiste . Ce as putea sa fac ?
    A mai avut cineva problema asta ? Care a fost cauza ?

  • #2
    Mai degrabă schimba atelierul, daca vrei sa repari ieftin mașina.
    Turbo "cade" pentru a limita daunele, mașina intră în modul Limp. De obicei acest Limp Mode apare ca si un efect, cauza fiind alta - furtun crăpat, sistem vacuum, etc.
    Lipsa etanșeității, se poate determina destul de simplu, in cele mai dese situații - vizual - pe unde pierde presiune, pierde și vapori de ulei care evidențiază exact locația.
    8 senzori....lipsa fumului negru...astea sunt exact argumentele agricultorilor care așteaptă să plouă.
    Le poți explica, de ce Mercedes NU scoate fum negru când are un furtun crăpat ( pt că electronica oprește turbo).
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Nu sunt expert in motoare dar dupa parerea mea un senzor se verifica cu testerul si cu o rampa de test.
      in cazul asta eu as fi pus testerul si cu motorul oprit sa arate 1 bar, apoi cu o pompa de vacuum sau o banala siringa as fi facut vacuum sa vad de il inregistreaza apoi cu aer comprimat + manometru as fi verificat cat arata testerul vs manometru.
      daca eroarea e mica sigur nu e de acolo.
      Sau macar un simplu test sa fac vacuum cu gura sa vad de il simte tot as fi facut...
      nu stiu ce service mai e si ala.


      schimbatul pieselor la nimereala pe langa bani e si pierdere de timp.

      ​​​​​​

      Comment


      • #4
        Fiind reprezentanta, ar fi dragut din partea lor sa isi asume greseala si sa isi ia inapoi piesele diagnosticate prost.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF