Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Mercedes E220 CDI 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mercedes E220 CDI 2002

    Buna ! Am o problema la un Mercedes E 220 CDI din 2002 . In momentul in care incerc sa intru intr-o depasire si o fortez mai tare , imi cade turbo . Nu da nici un semn , pur si simplu nu mai trage . Daca ii iau contactul si pornesc din nou motorul , turbo este functional .
    Am hotarat sa merg in reprezentanta pentru o diagnoza/constatare . In urma diagnozei , mi s-a spus ca , cauza ar putea fi senzorul de presiune admisie turbo , dar ca nu ar fi sigur aceasta cauza . Mi s-a recomandat sa il comandam pe orignal , sa il schimbam iar in cazul in care acesta nu este sursa , sa cautam o alta posibila sursa . Senzorul fiind 600 lei si nefiind sigur cauza problemei , am hotarat sa cer si alte opinii la alte service-uri . La un alt service , mi-a adus 8 senzori din dezmembrari pe care i-a incercat pe rand , rezultatul fiind ca nu senzorul ar fi sursa . Mi s-a ma spus ca nu ar putea fi vreun furtun fisurat pentru ca la Mercedes in cazul in care are un furtun fisurat sau spart , scoate fum negru , ori nu este cazul . Ca si cauza mi s-a spus ca ar fi turbo .
    Ce imi recomandati sa fac ? Nu as vrea sa dau banii pe un turbo si problema sa persiste . Ce as putea sa fac ?
    A mai avut cineva problema asta ? Care a fost cauza ?

  • #2
    Mai degrabă schimba atelierul, daca vrei sa repari ieftin mașina.
    Turbo "cade" pentru a limita daunele, mașina intră în modul Limp. De obicei acest Limp Mode apare ca si un efect, cauza fiind alta - furtun crăpat, sistem vacuum, etc.
    Lipsa etanșeității, se poate determina destul de simplu, in cele mai dese situații - vizual - pe unde pierde presiune, pierde și vapori de ulei care evidențiază exact locația.
    8 senzori....lipsa fumului negru...astea sunt exact argumentele agricultorilor care așteaptă să plouă.
    Le poți explica, de ce Mercedes NU scoate fum negru când are un furtun crăpat ( pt că electronica oprește turbo).
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Nu sunt expert in motoare dar dupa parerea mea un senzor se verifica cu testerul si cu o rampa de test.
      in cazul asta eu as fi pus testerul si cu motorul oprit sa arate 1 bar, apoi cu o pompa de vacuum sau o banala siringa as fi facut vacuum sa vad de il inregistreaza apoi cu aer comprimat + manometru as fi verificat cat arata testerul vs manometru.
      daca eroarea e mica sigur nu e de acolo.
      Sau macar un simplu test sa fac vacuum cu gura sa vad de il simte tot as fi facut...
      nu stiu ce service mai e si ala.


      schimbatul pieselor la nimereala pe langa bani e si pierdere de timp.

      ​​​​​​

      Comment


      • #4
        Fiind reprezentanta, ar fi dragut din partea lor sa isi asume greseala si sa isi ia inapoi piesele diagnosticate prost.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF