Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la suspensia AIRMATIC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Sharky View Post
    Dar senzorii ce spun cand masina e ridicata sau lasata? Bat cu realitatea?
    Pai nu asta spun! Senzorii cand arata ca masina e la '0' , in realitate masina sta intr-o parte. Daca manual se modifica parametri, ridicand, respectiv coborand inaltimea din softul de STAR, dupa o pornire si oprire a motorului, revine la situatia initiala - adica masina sta intr-o parte.

    Comment


    • #17
      Daca cu procedura de invatare nu a mers, atunci nu poti sa muti mecanic un senzor ca sa fie la nivel cu celalalt?
      Muti punctul de prindere sau cumva tija, ca sa dea 0 cand stau ambele drept.
      Atlceva eu ce sa zic...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Sharky View Post
        Daca cu procedura de invatare nu a mers, atunci nu poti sa muti mecanic un senzor ca sa fie la nivel cu celalalt?
        Muti punctul de prindere sau cumva tija, ca sa dea 0 cand stau ambele drept.
        Atlceva eu ce sa zic...
        Asta este si concluzia mea pe care i-am propus-o mecanicului. A ramas ca saptamana viitoare sa incercam. Problema este ca nu se poate face decat pe un canal sau pe un elevator cu platforme ca masina sa stea pe roti. Accesul trebuie facut de dedesubt. Vom face niste miscari ale senzorului sa vedem cum reactioneaza masina.

        Comment


        • #19
          Fa o vizita la reprezentanta Mercedes si scapi de toata bataia de cap cu vre-o 200- 300 ron ( daca nu ai piese defecte)
          cel mai probabil masina nu salveaza pozitia ajustata manual -ca fie calibrarea nu-i facuta corect pina la capat, fie ca echipamentul mecanicului nu-i original mercedes
          Apropo, calibrarea se face obligatoriu pe standul de facut geometria rotilor-care trebuie sa fie perfect drept
          Last edited by gombosc; 11-04-2020, 11:45 AM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by gombosc View Post
            Fa o vizita la reprezentanta Mercedes si scapi de toata bataia de cap cu vre-o 200- 300 ron ( daca nu ai piese defecte)
            cel mai probabil masina nu salveaza pozitia ajustata manual -ca fie calibrarea nu-i facuta corect pina la capat, fie ca echipamentul mecanicului nu-i original mercedes
            Apropo, calibrarea se face obligatoriu pe standul de facut geometria rotilor-care trebuie sa fie perfect drept
            In legatura cu reprezentanta, mecanicii sunt foarte slab scoliti (am avut 2 situatii care mi-au facut costuri aiurea ) si a doua chestie, ei vor incepe intai cu : senzori inaltime originali 1000 lei bucata fata de 250 aftermarket, compresor, evident original cam de 3 ori mai scump ca aftermarket... etc Evident dupa toate astea nu vor recunoaste ca nu sa datorat acestor piese pe care le-au schimbat. Apropo de costuri aiurea, am mers la ei ca masina intra im mod limp. Miau spus ca este de la egr. Costa 1500 lei la ei. Am spus OK si am plecat. Am cumparat un EGR nou , l-am montat si nimic. La fel. M-am dus la mecanic- cel la care merg de atunci, Se uita si spune ca nu de la egr ci de la motorasul care comanda clapetele de la galeria de admisie . Desface si intradevar se desprinsese bratul care comanda clapetele. La pus la loc si totul a fost OK. Deci am ramas cu un EGR bun. L-am vandut la jumate de pret. Acelasi lucru l-am patit cu pernele de pe spate care se lasau .La reprezentanta au spus ca e compresorul. Trebuie altul. Mi-am facut un dispozitiv cu care am masurat presiunea pe coloane de la supapa de distributie la fiecare perna si am gasit ca pierdea aer pe o conducta care sa frecat si avea un por. Deci cumparam aiurea un compresor?
            Intre timp am rezolvat.

            Comment


            • #21
              cum ai rezolvat?

              Comment


              • #22
                Originally posted by gombosc View Post
                cum ai rezolvat?
                Senzorul de pe dreapta fata nu transmitea presiunea corect din perna , desi nu aparea nici un defect Am modificat pozitia senzorului ( are o gaura ovala in caroserie si se poate roti in sus si jos cativa mm) Acum masina este OK.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF