Va salut
masina este E270 cdi W211 cu suspensie perne de aer.
Am ridicat masina din buton sa nu ating o bordura la parcare, iar cand am coborat-o partea stanga a ramas sus si dreapta e jos, aproape pe roata ( vorbesc si de puntea din fata si cea din spate - deci exclus sa fie o perna explodata - mai ales ca ausi ciscuite de aer separate)
Am fost la un mecanic care dupa mai mute teste cu testerul, si-a declinat competenta. Spune ca desi partea din dreapa este lasata complet , pe testar apare ca e ridicata maxim.
Ce poate sa fie? Senzor de inaltime defect sau blocat si apoi indoit? Asta ar fi senzorul ( A0105427617) ?
O sa incerc o programare la reprezentata unde probabil ma vor jupui si nici nu sunt sigur de competenta lor. Am avut acum 2 ani o experienta cu ei legata tot de suspensie, care se lasa jos pana dimineata. Mi-au spus ca e de vina compresorul si trebuie schimbat. Am fost la un mecanic dintr-un service privat care a gasit ca un furtun era fisurat. Dupa remedierea furtunului, nu am mai avut probleme.
masina este E270 cdi W211 cu suspensie perne de aer.
Am ridicat masina din buton sa nu ating o bordura la parcare, iar cand am coborat-o partea stanga a ramas sus si dreapta e jos, aproape pe roata ( vorbesc si de puntea din fata si cea din spate - deci exclus sa fie o perna explodata - mai ales ca ausi ciscuite de aer separate)
Am fost la un mecanic care dupa mai mute teste cu testerul, si-a declinat competenta. Spune ca desi partea din dreapa este lasata complet , pe testar apare ca e ridicata maxim.
Ce poate sa fie? Senzor de inaltime defect sau blocat si apoi indoit? Asta ar fi senzorul ( A0105427617) ?
O sa incerc o programare la reprezentata unde probabil ma vor jupui si nici nu sunt sigur de competenta lor. Am avut acum 2 ani o experienta cu ei legata tot de suspensie, care se lasa jos pana dimineata. Mi-au spus ca e de vina compresorul si trebuie schimbat. Am fost la un mecanic dintr-un service privat care a gasit ca un furtun era fisurat. Dupa remedierea furtunului, nu am mai avut probleme.
Comment