Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la suspensia AIRMATIC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la suspensia AIRMATIC

    Va salut
    masina este E270 cdi W211 cu suspensie perne de aer.
    Am ridicat masina din buton sa nu ating o bordura la parcare, iar cand am coborat-o partea stanga a ramas sus si dreapta e jos, aproape pe roata ( vorbesc si de puntea din fata si cea din spate - deci exclus sa fie o perna explodata - mai ales ca ausi ciscuite de aer separate)
    Am fost la un mecanic care dupa mai mute teste cu testerul, si-a declinat competenta. Spune ca desi partea din dreapa este lasata complet , pe testar apare ca e ridicata maxim.
    Ce poate sa fie? Senzor de inaltime defect sau blocat si apoi indoit? Asta ar fi senzorul ( A0105427617) ?
    O sa incerc o programare la reprezentata unde probabil ma vor jupui si nici nu sunt sigur de competenta lor. Am avut acum 2 ani o experienta cu ei legata tot de suspensie, care se lasa jos pana dimineata. Mi-au spus ca e de vina compresorul si trebuie schimbat. Am fost la un mecanic dintr-un service privat care a gasit ca un furtun era fisurat. Dupa remedierea furtunului, nu am mai avut probleme.

  • #2
    Daca suspectezi senzorul de ce nu il testezi?
    ridici sau lasi bratul in jos si ar trebui sa citesti noua pozitie.
    Sunt niste potentiometre prinse cu o tija de bratul de sus din fata, iar in spate altul tot pe undeva, nu mai stiu unde.
    Si mai ai un senzor de nivel parte din esp parca.

    Toate astea vezi daca afiseaza ce trebuie cand le actionezi manual.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Sharky View Post
      Daca suspectezi senzorul de ce nu il testezi?
      ridici sau lasi bratul in jos si ar trebui sa citesti noua pozitie.
      Sunt niste potentiometre prinse cu o tija de bratul de sus din fata, iar in spate altul tot pe undeva, nu mai stiu unde.
      Si mai ai un senzor de nivel parte din esp parca.

      Toate astea vezi daca afiseaza ce trebuie cand le actionezi manual.
      Da, este foarte logic dar va trebui sa-l invat pe mecanic...
      Intrebarea mai exacta era daca A0105427617 sunt senzorii. Daca dau cautare pe net peste tot scrie ca e ori cantar far mercedes ori senzor lumini xenon. In programul de piese mercedes scrie Suspension Level Sensor.
      Mai e o necunoscuta. Fata are senzor pe stanga si unul pe dreapta. Spatele are unul singur. De ce ambele perne pe stanga sunt umflate la limita maxima si pe dreapta amandoua lasate? Daca era defect senzorul spate nu trebuia ca ambele perne pe spate sa fie la fel? La fata inteleg, pentru ca fiecare parte are senzorul lui.

      Comment


      • #4
        Nu am idee cum sta masina. Mai ai senzorul de nivel din centrul masinii, plus 3 puncte determina un plan, deci al 4 lea senzor ar fi fost de prisos.
        tu vezi care cum indica. Ca senzorul ala poti sa il desfaci de pe brat si sa il misti cu mana.
        Star sigur stie sa ii citeasca.

        Nu mai merge la ciocanari.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sharky View Post
          Nu mai merge la ciocanari.
          Pai merg de cativa ani la cineva care a lucrat la reprezentanta si acum are propriul atelier unde repara in principal mercedes.
          Uite asa arata pozitia masinii:

          In spate avand un singur senzor cum poate o parte sa fie sus si celalta lasata? sau senzorul de pe fata dreapta comanda si dreapta spate?
          Attached Files
          Last edited by ambra0; 08-08-2020, 20:51 PM.

          Comment


          • #6
            in mod sigur din astea 3 punte de masura masina trage niste concluzii.
            Mergi la meserias si spune-i sa rezolve, sau macar sa diagnosticheze rand pe rand senzorii, daca nu a afcut-o deja.
            Apoi sapi mai departe.
            Pana la urma in perne poti baga tu presiune si vezi daca o pierde in timp. E si asta un test.
            Mai vezi comanda, etc. nu poti rezolva problema pe forum.

            Comment


            • #7
              Din ce stiu airmaticul are 2 senzori si pe puntea spate,sunt ceva mai spre mijloc.

              Comment


              • #8
                Am avut ceva similar- dar a fost blocul cu valve de vina- diagnosticat sivreparat de reprezentanta

                Comment


                • #9
                  Nici pana acum nu am rezolvat si urmeaza sa fac ITP-ul luna viitoare. Am fost plecat 2 saptamani si acuma vreau sa rezolv problema. Am fost la un service unde merg deobicei. Sa chinuit cu laptopul 2 ore, dar degeaba. Partea stanga se ridica maxim si dreapta ramanea jos. Pe programul star dadea ca dreapta este la maxim sus. Mi-a spus ca e eroare la senzorul stanga fata care arata ca ar fi jos si de aia o ridica asa sus. Am cumparat senzor nou ( adevarat , nu original mercedes ci aftermarket) si degeaba. Am cumparat inca unul si pentru dreapta. Tot degeaba. Am fost si la alt service. Am cumparat un bloc de supape ( second hand) .La fel. L-am dat inapoi. Am cumparat un calculator de la suspensie si inca un senzor pentru puntea din spate. Degeaba. tot la fer se comporta. Acum merg cu butonul de ridicare activ, ca alfel freaca pe roata fata la viraje. Mentionez ca pernele nu sunt sparte. Daca ridic cu cricul masina pe dreapta, pernele se destind si raman ridicate cu saptamanile ( am fost plecat 10 zile si am gasit-o tot ridicata) Cum pornesc motorul si merg mai tare si se dezactiveaza ridicarea, iarasi coboara masina pe partea dreapta. Nu mai stiu ce sa fac. Mecanicii cand ma vad se iau de cap. Au pierdut de fiecare data aproape o zi facand reglaje si permutari de senzori. Pana la urma ma gandesc sa nu fie controlul supapelor de pe pernele din dreapta si sa nu deschida? Aveti vreo sugestie?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ioonak88 View Post
                    Din ce stiu airmaticul are 2 senzori si pe puntea spate,sunt ceva mai spre mijloc.
                    Nu are decat un senzor pe spate , la mijlocul puntii spate.

                    Comment


                    • #11
                      Calibrare ai facut in vreunul din service-uri?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by playfair View Post
                        Calibrare ai facut in vreunul din service-uri?
                        Ce inseamna ( adica la ce te referi ) calibrare. Pe star au facut multe... Desi arata OK starul, au ridicat manual inaltimea la perne ( este totusi destul de limitat fata stanga-dreapta independent, spatele nu e independent st cu dr.) Dupa ce porneam motorul , revenea la pozitia initiala. Exista si o alta calibrare?
                        Evident nu in reprezentanta Mercedes

                        Comment


                        • #13
                          Un exemplu ai aici

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by playfair View Post
                            Un exemplu ai aici
                            OO, pai chestiile astea le-au facut de zeci de ori cei 2 mecanici. La reglarea nivelului '0' masina e ridicata maxim stanga si lasata jos dreapta. Ajustat manual prin coborare stanga si ridicare maxim dreapta masina sta OK, dar numai pana pornesc , opresc masina si iar o pornesc cand revine la pozitia initiala.

                            Comment


                            • #15
                              Dar senzorii ce spun cand masina e ridicata sau lasata? Bat cu realitatea?
                              ma refer la cei de pe brate si la cel de inclinatie fata-spate (gen boloboc/nivela).

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF