Salutare. De cateva saptamani am intrat si eu in posesia unui astfel de model: E300 Bluetech si chiar imi place acest motor,e mult mult mai fin decat E220 sau E270. Stiu ca la colegul nu poate fi vorba de aceiasi problema dar spun ce si cum am avut si facut eu.
Vibratii de genul avea si masina mea cand am cumparat-o,pe accelerare intre anumite viteze si dupe ce schimba treapta de viteza in sus se zdruncina toata masina. Eu am fost 99% sigur ca problema e de la tampoane pentru ca si la relanti intra toata caroseria in rezonanta si motorul se simtea urat dinauntru,mai urat si decat un 2.7 in stare super. Am cumparat toate 3 tampoanele Lemforder. Am montat tampoanele de la motor si diferenta nu a fost wow desi cele vechi erau curse si tocite rau. Dupa ce am inlocuit si pe cel de la cutie care era si el terminat diferenta a fost foarte mare,nu imi venea sa cred.
Acum urmeaza de rezolvat problemele cu uleiul ce ajunge la admisie turbo (probleme specifice acestor bluetech-uri,uleiul influenteaza noxele cat si viata DPF-ului)de la valvele PCV de la epurator probabil trebuie amandoua inlocuite mai ales ca de la cea din capul axului cu came la condus ceva mai agresiv apare o transpiratie de ulei ce ajunge pe evacuare si gazele sunt trase in habitaclu.
Vibratii de genul avea si masina mea cand am cumparat-o,pe accelerare intre anumite viteze si dupe ce schimba treapta de viteza in sus se zdruncina toata masina. Eu am fost 99% sigur ca problema e de la tampoane pentru ca si la relanti intra toata caroseria in rezonanta si motorul se simtea urat dinauntru,mai urat si decat un 2.7 in stare super. Am cumparat toate 3 tampoanele Lemforder. Am montat tampoanele de la motor si diferenta nu a fost wow desi cele vechi erau curse si tocite rau. Dupa ce am inlocuit si pe cel de la cutie care era si el terminat diferenta a fost foarte mare,nu imi venea sa cred.
Acum urmeaza de rezolvat problemele cu uleiul ce ajunge la admisie turbo (probleme specifice acestor bluetech-uri,uleiul influenteaza noxele cat si viata DPF-ului)de la valvele PCV de la epurator probabil trebuie amandoua inlocuite mai ales ca de la cea din capul axului cu came la condus ceva mai agresiv apare o transpiratie de ulei ce ajunge pe evacuare si gazele sunt trase in habitaclu.
Comment