Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidatii E300 bluetec 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii E300 bluetec 2008

    Va salut, cam de anul trecut, din vara, ma confrunt cu niste trepidatii foarte puternice in toata masina, care apar si dispar de la sine. Intre timp am reconditionat convertizorul (cutia este 7g), schimbat ulei si filtru cutie, inlocuit un simering la cardan, s-a verificat radiatorul de la cutie si este ok dar trepidatiile nu au disparut. Am observat ca apar cand afara este foarte cald dar si cand porneste regenerarea filtrului de particule. Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau poate sugera o rezolvare, va rog sa ma ajutati. Multumesc

  • #2
    Salut....undeva, ceva nu e in regula...E 300 in 2008? Bluetec in 2008 ?? Radiatorul de la cutie???Nu e incastrat in cel de racire al masinii, la tine e separat?
    In alta ordine de ideii, pe 7g din ce am condus eu, trepidatiile care apar si dispar pot proveni in general de la cutia de viteze...Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salut, cu tot respectul si multumesc pentru raspuns, dar totul este in regula , W211, E300 Bluetec Designo 2008, motor V6, 155kW (pot atasa o poza cu cartea). Din cele spuse de cei de la service radiatorul este separat. La cutie nu a aparut nici o eroare, atat la ei la cat si la reprezentanta mercedes oradea. Poti sa fii mai specific te rog cand spui din cutie, din ce cauza sau de unde mai exact? Mersi fain

      Comment


      • #4
        Radiatorul e separat dar in acelas timp e corp comun cu cel de apa.In afara de conducta de tur-retur la el nu prea poti vedea nimic.Exista problema cu corodarea lor si amestecul de antigel in cutia de viteze care ducea la stricarea cutiei dar daca nu gresesc acestea au fost rezolvate dupa 2005....Am avut un Ml 280 cdi,V 6 din 2007 la care inainte sa se schimbe cutia prezenta uneori, o vibratie gen cum ai trece cu puntea spate peste un marcaj ridat de pe sosea..Aparea la viteze diferite, iar daca luam piciorul de pe acceleratie disparea...In acele momente nu aveam nici o eroare pe ea, dar au fost primele simptome care au aparut la cutie...Nu stiu acum cum se comporta la tine....
        Bluetech nu se refera la tehnologia cu ad blue a masinii??Ai tu asa ceva pe ea?? Signo stiu, e versiunea de echipare cea care are pielea aceea maro cu emblema pe ea si apoi restul pachetului...
        Pune o serie de identificare sa vedem si noi ce masina ai ca sa ne lamurim ..Nu e nevoie de poza actelor...Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Service-ul la care merg de cand am luat masina este detinut de un baiat care a lucrat la reprezentanta mercedes vreo 7 ani, si pare ca se pricepe . Mi-a spus ca sa mai lovit de problema cu radiatorul, dar la mine nu este cazul, uleiul din cutie fiind foarte curat. Nepricepandu-ma, nu pot decat sa am incredere in spusele lui. In timpul trepidatiilor cutia schimba normal iar masina trage.
          Bluetec, din ce am inteles, este o tehnologie de reducere a noxelor, posibil sa ma insel, iar ad blue nu are.
          Aici este seria WDB2110241B335646 si in atas o poza cu masina
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Poti verifica daca e corecta seria si nu ai trecut ceva gresit?Am incercat in 3,4 locuri o decodare dar imi da ca ar fi ceva gresit...
            Asa e, bluetech e o tehnologie de reducere a noxelor, montata dupa 2014 pe motoarele cu norme de poluare euro 6! Asa ca.... something is wrong..

            "In timpul trepidatiilor cutia schimba normal iar masina trage." Acestea apar si se mentin o perioada mai lunga,la cald,la rece, cum e?La mine era treaba de cateva secunde si dispareau cum luam piciorul de pe acceleratie...
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Scuze e 7 nu 6 la sfarsit, WDB2110241B335647.
              Trepidatiile se mentin aprox 2-3 minute dupa care dispar. Sunt foarte intense pe acceleratie, parca se destrama masina

              Comment


              • #8
                928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
                955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
                985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
                U43 DIESEL - EXHAUST GAS CLEANING BLUETEC NSK
                M020 BLUETEC
                Masina ta e un rar exemplar intalnit pana acum!!Cred ca e pintre primele E 300 aparute pe piata , dar eu tot nu inteleg ce norma de poluare este !!Euro 4 sau 5?In decodare apar ambele si mai apare si cod de Bluetec....Desi , repet, in cazul in care nu gresesc eu, tehnologia bluetec stiu ca se refera la ad blue, care apare pe norma euro 6 !!Poate ne lamureste un coleg mai bine informat....Dar, repet, interesanta masina...
                Cat priveste trepidatiile, da , asa se manifesta:impresia ca se destrama masina pe sosea !!!Apoi in timp a aparut problema cu saritul din viteza si acceleratul in gol...Intre timp am schimbat de 2 sau 3 ori uleiul si de fiecare data gaseam o multime de span adunat in filtru, ceea ce ne confirma ca , c.v era pe duca....Am mai tras ceva timp de ea asa....
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Nici eu nu prea am mai vazut pe sosele acest model, dar imi place masina foarte mult...chiar daca imi da batai de cap cu aceste trepidatii, care poate am uitat sa mentionez, dar nu apar decat vara, cand afara este foarte cald si cand masina face regenerarea dpf. Nu stiu daca are vreo legatura cu dpf, dar o sa il dau jos pt o curatare.
                  In prezent masina are 163k km, iar cand am cumparat-o avea 134k km, cu istoric electronic si verificata in reteaua mercedes.
                  In carte este trecuta Euro 4. Nu ma sperie o inlocuire a cutiei de viteze, dar as vrea sa stiu cauza acestor trepidatii. Cand am facut schimbul de ulei in cutie nu au gasit span, iar uleiul arata bine, fiind inlocuit in urma cu aprox 30k km. Mai exact ce s-a intamplat la tine la cutie ca sa necesite schimbarea ei?


                  ​​​

                  Comment


                  • #10
                    Deja ai recondiționat convertizor ( ideal ar fi sa te fi păcălit recondiționatorul, altfel probabil l-a stricat), eu zic ( și mă pot lăuda ceva...) să lași în pace DPF-ul.


                    Nu știu cum faci sa îți dai seama când pornește regenerarea, însă la MB este mult mai atent monitorizată și nu se mai întâmplă dacă sunt probleme.

                    Mai degrabă ai nevoie de o diagnoză corectă, pe la motor, turbina, Backpressure, tampoane, tip ulei și mai ales tip filtru ulei pe la cutie...

                    Succes,
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Baietii de la service au dat jos convertizorul si l-au trimis la Bucuresti, daca e facut sau nu, nu stiu..

                      Din cate stiu, regenerarea se face cand la relanti turatia motorului este crescuta si gazele care ies pe tobe sunt foarte calde, dar e probabil sa sa insel.

                      Diagnoza am facut si la ei, cu star, si la reprezentanta si nu au aparut erori la motor, injectoare, turbina.. Tampoanele la motor si cutie le-am schimbat anul trecut. Sincer, nu stiu ce ulei si filtru au pus la cutie, am mers pe incredere, dar o sa intreb, oamenii au fost cinstiti de fiecare data cand am fost la ei.
                      Daca stii pe cineva din zona sau arad, timisoara unde as putea merge as fi recunoscator. Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Care a fost motivul schimbarii convertizorului?Erau aceleasi trepidatii sau altceva?
                        Schimbul de ulei cel mai recomandat ar trebui facut cu ulei si filtru OEM, plus instalatie de spalat tot (cutie,convertizor,conducte,radiator).In Arad ai o firma specializata pe cutii automate care se ocupa de asa ceva.Cei drept costa, 1200-1400 lei daca retin eu bine (eu dau 430 euro in Germania in reprezentanta) dar e ce trebuie !!
                        Daca nu ai buson pe convertizor si a fost schimbat (romaneste) doar cei 3-4 litri cat ies din cutie, ai ramas cu 3 litri ulei vechi si uzat si nu e bine...Cauta pe forum si vezi exact ce trebuie facut la o cutie ca a ta sa te poti bucura cat mai mult de ea...Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Convertizorul a fost schimbat din cauza trepidatiilor, dar se pare ca nu asta a fost cauza, iar schimbul uleiului s-a facut in totalitate, plus spalare. Am gasit si factura, iar uleiul folosit este ravenol atf m9 (aprox 1400 lei plus 1500 convertizor, plus alte maruntisuri).
                          Sunt la a doua masina cu c.v automata si am mai facut schimburi de ulei, in Timisoara la Samer cand locuiam acolo, dar acum stau in Bihor si mi-e putin peste mana sa merg, dar cred ca pana la urma tot acolo o sa ajung pentru o diagnoza mai amanuntita, omul ocupandu-se doar de c.v automate.
                          Totusi, voiam sa aflu si parerea altor posesori de MB sau oameni mai priceputi care s-au mai lovit de aceasta problema. Stima

                          Comment


                          • #14
                            Incerc si eu cu un sfat, nu stiu in ce masura va ajuta, pentru mine w211 este prima masina cu tractiune spate si motor longitudinal, eu am benzina 1.8.
                            Tin minte ca odata a dat misfire pe un cilidru si ecu a oprit cilindrul pe autostrada, senzatia a fost aceeasi pe care ai descris-o, adica la acceleratie ziceai ca se rupe masina in doua si trepida foarte ciudat. Poate are o problema pe injectie si uneori ramai fara un piston insa ar trebui sa apara eroare ori check engine.
                            Trepidatie a convertorului se produce constant, nu e aleator, asta din ce am citit pe forumuri.

                            Comment


                            • #15
                              Nu vreu sa intru pe terenul "ulei versus alt ulei" dar chiar nu inteleg "meseriasii" de Mercedes care aleg un alt ulei pentru cutia de viteze in locul celui Oem !! Nu zic ca problemele tale ar fi de la ulei, dar am vaga banuiala ca s-a mers pe pricipiul , hai sa schimbam ceva ca poate o fi de acolo...Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF