Salutare! Dețin următorul model de Mercedes: E250 CDI 4Matic, W212 Facelift, an de fabricație 2015, motorizare 2200 diesel, 204 cai putere.
De curând am fost la cumpărături și când m am urcat in masina și am pornit o, plecând la drum, am sesizat ca masina schimba DOAR intre 2800-3000 turații și când schimba “dadea in nas”. Pe lângă aceasta simptoma, următoarea problema era ca masina nu mai trăgea efectiv deloc, puteam sa bag piciorul in ea și nu se întâmpla nimic, ea urca lin către 3000 de turații și când ajungea acolo își schimba viteza. Țin sa precizez ca in bord NU aveam niciun martor aprins. In fine, am ajuns in casa și am oprit masina, am lăsat o 5 minute oprită, iar când am pornit o și am plecat sa dau o tura sa văd cum se comporta, ce credeți? Masina se comporta și schimba viteza absolut normal și trăgea cum ar fi trebuit sa tragă. Ok, am văzut ca problema a dispărut și m am gândit sa o opresc. Am oprit o, iar peste vreo ora m a mâncat in fund și am pornit o iarăși sa văd cum se comporta, dar de data asta ce sa vezi? Masina a revenit la simptomele pe care le am menționat mai sus, și anume nu trăgea și schimba la 3000 de ture, doar ca de aceasta data cu pornirea ei se aprinsese și martorul CHECK ENGINE. Văzând ca odată cu pornirea ei s a aprins și CHECK ENGINE UL, m am gândit ca masina ma pune sa ii fac o regenerare a DPF și am plecat la un drum mai lung(45-50 km) și am ținut masina intre 2500 și 2800 de ture. După ce am făcut acest drum, am văzut ca plimbarea nu a avut niciun efect și masina tot la fel se comporta..
Am mai pornit o de 2, 3 ori și am văzut ca martorul NU dispare și m am gândit ca ziua următoarea sa duc masina la un service autorizat, sa puna un tester pe ea.
Zis si facut, am dus masina si pe tester a rezultat urmatoarea eroare: https://imgur.com/wVHt4kA
Mecanicul mi-a spus ca e de vina senzorul ce apartine de DPF si ca trebuie schimbat neaparat. L-am comandat la service, exact ca cel orignal de la BOSCH(pe acelasi cod), achizitia m a dus undeva la 200 de lei. Am schimbat senzorul la 2 zile diferenta dupa ce am pus testerul pe masina, dar NU a mai pus testerul pe ea, deoarece erorile mi le-a sters cand a pus prima data testerul pe masina.(inainte sa schimbe senzorul, cand a vazut ce are masina). In fine, am schimbat senzorul, toate bune, am plecat de la service(masina se comporta absolut normal), am parcurs undeva la 40-50 de km, dupa care masina din nou se plafona la 3000 de turatii si abia mai tragea. Nu stiu ce sa ii mai fac, va rog frumos sa ma ajutati daca aveti idee cu ce se intampla. Maine ma gandesc sa ma duc iarasi la service si sa ii puna din nou baiatul testerul pe ea.
De curând am fost la cumpărături și când m am urcat in masina și am pornit o, plecând la drum, am sesizat ca masina schimba DOAR intre 2800-3000 turații și când schimba “dadea in nas”. Pe lângă aceasta simptoma, următoarea problema era ca masina nu mai trăgea efectiv deloc, puteam sa bag piciorul in ea și nu se întâmpla nimic, ea urca lin către 3000 de turații și când ajungea acolo își schimba viteza. Țin sa precizez ca in bord NU aveam niciun martor aprins. In fine, am ajuns in casa și am oprit masina, am lăsat o 5 minute oprită, iar când am pornit o și am plecat sa dau o tura sa văd cum se comporta, ce credeți? Masina se comporta și schimba viteza absolut normal și trăgea cum ar fi trebuit sa tragă. Ok, am văzut ca problema a dispărut și m am gândit sa o opresc. Am oprit o, iar peste vreo ora m a mâncat in fund și am pornit o iarăși sa văd cum se comporta, dar de data asta ce sa vezi? Masina a revenit la simptomele pe care le am menționat mai sus, și anume nu trăgea și schimba la 3000 de ture, doar ca de aceasta data cu pornirea ei se aprinsese și martorul CHECK ENGINE. Văzând ca odată cu pornirea ei s a aprins și CHECK ENGINE UL, m am gândit ca masina ma pune sa ii fac o regenerare a DPF și am plecat la un drum mai lung(45-50 km) și am ținut masina intre 2500 și 2800 de ture. După ce am făcut acest drum, am văzut ca plimbarea nu a avut niciun efect și masina tot la fel se comporta..
Am mai pornit o de 2, 3 ori și am văzut ca martorul NU dispare și m am gândit ca ziua următoarea sa duc masina la un service autorizat, sa puna un tester pe ea.
Zis si facut, am dus masina si pe tester a rezultat urmatoarea eroare: https://imgur.com/wVHt4kA
Mecanicul mi-a spus ca e de vina senzorul ce apartine de DPF si ca trebuie schimbat neaparat. L-am comandat la service, exact ca cel orignal de la BOSCH(pe acelasi cod), achizitia m a dus undeva la 200 de lei. Am schimbat senzorul la 2 zile diferenta dupa ce am pus testerul pe masina, dar NU a mai pus testerul pe ea, deoarece erorile mi le-a sters cand a pus prima data testerul pe masina.(inainte sa schimbe senzorul, cand a vazut ce are masina). In fine, am schimbat senzorul, toate bune, am plecat de la service(masina se comporta absolut normal), am parcurs undeva la 40-50 de km, dupa care masina din nou se plafona la 3000 de turatii si abia mai tragea. Nu stiu ce sa ii mai fac, va rog frumos sa ma ajutati daca aveti idee cu ce se intampla. Maine ma gandesc sa ma duc iarasi la service si sa ii puna din nou baiatul testerul pe ea.
Comment