Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema "P047128 Senzor contrapresiune gaze esapament 1. OFFSET in afara tolerantei"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema "P047128 Senzor contrapresiune gaze esapament 1. OFFSET in afara tolerantei"

    Salutare! Dețin următorul model de Mercedes: E250 CDI 4Matic, W212 Facelift, an de fabricație 2015, motorizare 2200 diesel, 204 cai putere.

    De curând am fost la cumpărături și când m am urcat in masina și am pornit o, plecând la drum, am sesizat ca masina schimba DOAR intre 2800-3000 turații și când schimba “dadea in nas”. Pe lângă aceasta simptoma, următoarea problema era ca masina nu mai trăgea efectiv deloc, puteam sa bag piciorul in ea și nu se întâmpla nimic, ea urca lin către 3000 de turații și când ajungea acolo își schimba viteza. Țin sa precizez ca in bord NU aveam niciun martor aprins. In fine, am ajuns in casa și am oprit masina, am lăsat o 5 minute oprită, iar când am pornit o și am plecat sa dau o tura sa văd cum se comporta, ce credeți? Masina se comporta și schimba viteza absolut normal și trăgea cum ar fi trebuit sa tragă. Ok, am văzut ca problema a dispărut și m am gândit sa o opresc. Am oprit o, iar peste vreo ora m a mâncat in fund și am pornit o iarăși sa văd cum se comporta, dar de data asta ce sa vezi? Masina a revenit la simptomele pe care le am menționat mai sus, și anume nu trăgea și schimba la 3000 de ture, doar ca de aceasta data cu pornirea ei se aprinsese și martorul CHECK ENGINE. Văzând ca odată cu pornirea ei s a aprins și CHECK ENGINE UL, m am gândit ca masina ma pune sa ii fac o regenerare a DPF și am plecat la un drum mai lung(45-50 km) și am ținut masina intre 2500 și 2800 de ture. După ce am făcut acest drum, am văzut ca plimbarea nu a avut niciun efect și masina tot la fel se comporta..
    Am mai pornit o de 2, 3 ori și am văzut ca martorul NU dispare și m am gândit ca ziua următoarea sa duc masina la un service autorizat, sa puna un tester pe ea.
    Zis si facut, am dus masina si pe tester a rezultat urmatoarea eroare: https://imgur.com/wVHt4kA
    Mecanicul mi-a spus ca e de vina senzorul ce apartine de DPF si ca trebuie schimbat neaparat. L-am comandat la service, exact ca cel orignal de la BOSCH(pe acelasi cod), achizitia m a dus undeva la 200 de lei. Am schimbat senzorul la 2 zile diferenta dupa ce am pus testerul pe masina, dar NU a mai pus testerul pe ea, deoarece erorile mi le-a sters cand a pus prima data testerul pe masina.(inainte sa schimbe senzorul, cand a vazut ce are masina). In fine, am schimbat senzorul, toate bune, am plecat de la service(masina se comporta absolut normal), am parcurs undeva la 40-50 de km, dupa care masina din nou se plafona la 3000 de turatii si abia mai tragea. Nu stiu ce sa ii mai fac, va rog frumos sa ma ajutati daca aveti idee cu ce se intampla. Maine ma gandesc sa ma duc iarasi la service si sa ii puna din nou baiatul testerul pe ea.

  • #2
    Am postat eroarea si asa, acum am observat ca este si aceasta functie pentru imagini.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #3
      Ce senzor ai schimbat? Am impresia că ai schimbat senzorul de presiune diferențială, acela se găsește ușor la Bosch și are legătură cu DPF. Eroarea ta nu are treabă cu DPF.
      Last edited by cl600; 04-24-2020, 23:58 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Ce senzor ai schimbat? Am impresia că ai schimbat senzorul de presiune diferențială, acela se găsește ușor la Bosch și are legătură cu DPF. Eroarea ta nu are treabă cu DPF.
        cl600 , uite o poza cu senzorul vechi care a fost schimbat si inca una cu locul de unde a fost inlocuit senzorul(m am gandit ca poate ajuta la ceva)
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


        • #5
          ...schimba mecanicul. Partea buna este că acest senzor se strică, de multe ori. Acum ai unul nou. Partea proastă, pe lângă interpretare greșită a diagnozei, este că acest senzor trebuie adaptat - adică are nevoie de o rutină software reset.


          Revenind la eroarea prezentă, procedural, se repară in doi pași:
          Se cumpără un cablu adaptor, foarte ieftin in orice reprezentanța.

          După montaj ( extraordinar de simplu, se poate face chiar în parcare), daca mai apare eroarea se schimbă și senzorul care măsoară contra-presiunea ( adică presiunea din spatele turbinei).

          Cablul și senzorul ( daca nu vrei sa plătești dublu), se cumpără numai din reprezentanța, ambele coduri sunt valabile diferit, funcție de seria mașinii.

          Cam așa arată senzorul tău - Back pressure sensor - doar că al tău trebuie ales după indicațiile de mai sus.

          Succes,

          ​​​​​​​
          ​​​
          Attached Files
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            cl600

            In primul rând, vreau sa îți mulțumesc foarte mult pentru ajutor acordat pana acum!

            Din ce mi ai scris mai sus, ce am reușit sa înțeleg este că mecanicul a schimbat senzorul greșit(eroarea de pe tester neavând nicio treaba cu ce a schimbat), însă asta nu este o problema deoarece mai devreme sau mai târziu acel senzor cel mai probabil ar fi cedat.

            Când spui ca senzorul trebuie adaptat, mai exact la ce senzor te referi? Ca trebuie adaptat senzorul care a fost deja schimbat(cel cu care am pus poza)?Si dacă este vorba despre acel senzor, îmi poți spune, te rog frumos, unde pot face aceasta adaptare a senzorului pe care a apucat sa îl schimbe mecanicul? Mai exact in ce ar consta acest “software reset” despre care mi ai spus.

            In legătura cu eroarea prezenta, acel cablu adaptor pe care trebuie sa îl cumpăr, unde trebuie montat și la ce ma ajuta? Pentru ca din câte am înțeles abia după ce montez acel cablu adaptor dacă eroarea mai apare o data, abia atunci ar trebui schimbat senzorul din poza pe care ai pus o tu(senzorul real pe care arată eroare testerul). Am înțeles greșit sau asa este?

            Imi cer scuze, știu ca pun întrebări prostesti, dar nu prea ma pricep la aceste chestii și îmi doresc cu ajutorul tău sa înțeleg cât mai bine problema deoarece văd ca pana acum 2 mecanici nu au fost in stare măcar sa interpreteze cum trebuie aceasta eroare.

            Comment


            • #7
              Ai înțeles bine. Primul senzor, cel schimbat aiurea, trebuie adaptat software. Operațiune o poate face doar un tehnician cu experiență.

              Cablul adaptor se montează între senzorul care măsoară contra-presiunea și instalația curentă.


              Cu siguranță, in orice reprezentanța mergi, vei primi indicații.
              Daca nu, poți lua legătura cu user-ul Popeye.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Și nu uita sa pui aici poze, coduri, preturi, contribuție...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua! Intr un final am sfârșit prin a schimba senzorul cu unul nou de la Autoklass SUD. Prețul senzorului a fost de 377 lei, dar cu un discount de 15%.
                  Eroareq după cum ați spus nu a avut nici cea mai mică treaba cu DPF-ul. Senzorul care a fost schimbat este “B60-ul”. Va mulțumesc frumos pentru ajutorul și timpul acordat!

                  O poza cu factura: https://ibb.co/LCDTpQr (nu a mers sa uploadez)

                  Pentru cei care mai au aceasta problema pe motorul de 2143 cmc, 204 CP, EURO 5, codul universal al piesei este:
                  -SENZOR CONTRAPRESIUNE: A0091535128

                  cl600 Recomand întâi schimbarea pinilor și cablului după cum a spus domnul cl600.

                  Daca in urma constatării sunteți siguri ca aveți aceeași problema sunați la reprezentanta, comunicați seria de sasiu și va vor căuta ei piesele potrivite.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare imi poate spune cineva un cod pentru acel cablu adaptor ? Va multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Ai înțeles bine. Primul senzor, cel schimbat aiurea, trebuie adaptat software. Operațiune o poate face doar un tehnician cu experiență.

                      Cablul adaptor se montează între senzorul care măsoară contra-presiunea și instalația curentă.


                      Cu siguranță, in orice reprezentanța mergi, vei primi indicații.
                      Daca nu, poți lua legătura cu user-ul Popeye.
                      Salutare am si eu o rugaminte am a

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Ai înțeles bine. Primul senzor, cel schimbat aiurea, trebuie adaptat software. Operațiune o poate face doar un tehnician cu experiență.

                        Cablul adaptor se montează între senzorul care măsoară contra-presiunea și instalația curentă.


                        Cu siguranță, in orice reprezentanța mergi, vei primi indicații.
                        Daca nu, poți lua legătura cu user-ul Popeye.
                        Salutare am si eu o rugaminte unde se afla senzoru cotrapresiune la w204 2.2 2008 mai exact? Multumesc frumos!

                        Comment


                        • #13
                          Am aceeasi problema de vreo 2 luni, GLC X253, 7 drumuri la reprezentanta, tot updateaza, schimbat senzorul contrapresiune, cablul, restetat update la toate calculatoarele posibile, merge dupa ce reseteaza ei cateva zile o sapt apoi iarasi se aprinde, mai fac un drum la mercedes mai da un update apoi iarasi se aprinde, am observat ca nici nu te lasa sa poti schimba vitezele pe manual/padele(cutie automata), ramane tot in D

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dinudragos View Post
                            Salutare! Dețin următorul model de Mercedes: E250 CDI 4Matic, W212 Facelift, an de fabricație 2015, motorizare 2200 diesel, 204 cai putere.

                            De curând am fost la cumpărături și când m am urcat in masina și am pornit o, plecând la drum, am sesizat ca masina schimba DOAR intre 2800-3000 turații și când schimba “dadea in nas”. Pe lângă aceasta simptoma, următoarea problema era ca masina nu mai trăgea efectiv deloc, puteam sa bag piciorul in ea și nu se întâmpla nimic, ea urca lin către 3000 de turații și când ajungea acolo își schimba viteza. Țin sa precizez ca in bord NU aveam niciun martor aprins. In fine, am ajuns in casa și am oprit masina, am lăsat o 5 minute oprită, iar când am pornit o și am plecat sa dau o tura sa văd cum se comporta, ce credeți? Masina se comporta și schimba viteza absolut normal și trăgea cum ar fi trebuit sa tragă. Ok, am văzut ca problema a dispărut și m am gândit sa o opresc. Am oprit o, iar peste vreo ora m a mâncat in fund și am pornit o iarăși sa văd cum se comporta, dar de data asta ce sa vezi? Masina a revenit la simptomele pe care le am menționat mai sus, și anume nu trăgea și schimba la 3000 de ture, doar ca de aceasta data cu pornirea ei se aprinsese și martorul CHECK ENGINE. Văzând ca odată cu pornirea ei s a aprins și CHECK ENGINE UL, m am gândit ca masina ma pune sa ii fac o regenerare a DPF și am plecat la un drum mai lung(45-50 km) și am ținut masina intre 2500 și 2800 de ture. După ce am făcut acest drum, am văzut ca plimbarea nu a avut niciun efect și masina tot la fel se comporta..
                            Am mai pornit o de 2, 3 ori și am văzut ca martorul NU dispare și m am gândit ca ziua următoarea sa duc masina la un service autorizat, sa puna un tester pe ea.
                            Zis si facut, am dus masina si pe tester a rezultat urmatoarea eroare: https://imgur.com/wVHt4kA
                            Mecanicul mi-a spus ca e de vina senzorul ce apartine de DPF si ca trebuie schimbat neaparat. L-am comandat la service, exact ca cel orignal de la BOSCH(pe acelasi cod), achizitia m a dus undeva la 200 de lei. Am schimbat senzorul la 2 zile diferenta dupa ce am pus testerul pe masina, dar NU a mai pus testerul pe ea, deoarece erorile mi le-a sters cand a pus prima data testerul pe masina.(inainte sa schimbe senzorul, cand a vazut ce are masina). In fine, am schimbat senzorul, toate bune, am plecat de la service(masina se comporta absolut normal), am parcurs undeva la 40-50 de km, dupa care masina din nou se plafona la 3000 de turatii si abia mai tragea. Nu stiu ce sa ii mai fac, va rog frumos sa ma ajutati daca aveti idee cu ce se intampla. Maine ma gandesc sa ma duc iarasi la service si sa ii puna din nou baiatul testerul pe ea.
                            Ai reusit pana la urma?, ti-a mai aparut eroarea dupa ceva timp?,
                            chiar ieri am fost din nou la Mercedes si astazi iarasi am check engine aprins, trebuie sa merg iarasi
                            Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Salutare,

                              Am aceeasi problema la un W205 C220d ( 170 hp ), OM651. Am fost la cativa mecanici in speranta ca poate stie cineva sa imi rezolve aceasta problema. Rezolvarea de moment a fost inlocuirea senzorului cu unul original. Masina a functionat ok pana in momentul in care intr-o dimineata a intrat "limp mode", fara check engine aprins in bord. Lucru care a continuat sa se intample de mai multe ori de-a lungul unei saptamani. Si nu numai la pornire, deobicei si dupa un drum mai lung. Problema dispare temporar dupa ce o opresc si o pornesc, masina merge normal. Ma intorc la mecanic si imi spune ca am urmatoarele erori:


                              launch erori b6.jpg

                              ​Observ ca pe langa erorile legate de acest back pressure senzor, mai exista o eroare pe filtrul de particule. Probabil masina nu si-a mai facut regenerare de foarte mult timp tinand cont ca are eroare pe acest senzor. Mentionez ca atunci cand a fost inlocuit acest senzor s-au verificat si mufa si pinii si constatarea a fost ca e totul in regula, doar ca senzorul a fost "fortat" cand a fost pus pe acea flansa EGR unde este situat. Dupa spusele mecanicilor s-a stricat filetul senzorului. Pana la urma au reusit sa il prinda intr-un fel, sta "bine" acolo. El in relanti imi afiseaza valori in jur de 1bar, deci pare ca functioneaza, face ceva.

                              Ma puteti ajuta cu un sfat? Cum reusesc sa scap de aceste erori? Vad ca s-au mai lovit si altii de problema asta. Unde imi recomandati sa merg? Sa apelez la AutoKlass, ei imi vor rezolva problema sau doar vor inlocui senzorul, sterge erorile si atat ( lucru care s-a mai facut in trecut dar problema a revenit) ?

                              Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF