Salutare,
Am o problema cu al meu w211 kompressor, respectiv cu directia acestuia, anume:
-la mers urban, directia necesita ambele maini pe volan, nu pot spune ca trag de el insa nu e confortabil condusul cu o singura mana(parcari) pentru ca necesita efort mai mare decat sunt eu obisnuit, practic ma lupt cu ea sa ia viraj si sa trag de vola spre mers inainte.
-la iesirea din viraj(giratoriu, viraj 90°) volanul revine greu si se opreste din revenire aprox la 45° de pozitia 0 sau mers drept, indiferent ca este viraj dreapta sau stanga.
-pe elevator, nu poti vira rotile cu motorul oprit deca cu o parghie destul de mare, insa daca scot conductele de servo, pot sa rotesc rotile cu mana insa cu destula forta, fata de alte masini unde apuci de roata si gata.
Am schimbat pompa de servo impreuna cu lichidul(incercat pentosin si cel galben). Am obervat ca lichidul nu recircula "repede" in rezervor, ca la alte servo.
Am schimbat caseta de directie cu una reconditionata complet, caseta originala si cea reconditionata functioneaza identic, atat pe banc cat si montate. De asemenea am verifiat coloana volan si articulatiile acesteia si se misca foarte usor.
Am schimbat toate articulatiile fata cu lemforder si bratele longitudinale cu unele cu bucsa plina (cea de fabrica era cu goluri )
Am incercat schimbarea solenoidului de pe caseta insa nu a fost benefic, solenoidul original cu mufa scoasa ingreuneaza directia deci functioneaza.
Am facut nspe geometrii, masina ruleaza bine, nu trage, nu toaca anvelope. Are -1.5° cadere fata cu convergenta de 0.05 si unghi de fuga de 10°. Anvelopele sunt cele alea modelului sport echipat cu 245.40.18 cu jante Et 30.
A mai intanit cineva problema asta?
Ce credeti ca ar da comportamentul asta?
Nu am nici un amic in Craiova cu w211 ca sa pot face comparatie insa am vazut unul in parcare ce rotea volanul cu podul palmei (facepalm)
Mi-au mai ramas furtunurile de servo de schimbat. Oare ar putea un furtun sa dea simptomele astea?
Multumesc.
Am o problema cu al meu w211 kompressor, respectiv cu directia acestuia, anume:
-la mers urban, directia necesita ambele maini pe volan, nu pot spune ca trag de el insa nu e confortabil condusul cu o singura mana(parcari) pentru ca necesita efort mai mare decat sunt eu obisnuit, practic ma lupt cu ea sa ia viraj si sa trag de vola spre mers inainte.
-la iesirea din viraj(giratoriu, viraj 90°) volanul revine greu si se opreste din revenire aprox la 45° de pozitia 0 sau mers drept, indiferent ca este viraj dreapta sau stanga.
-pe elevator, nu poti vira rotile cu motorul oprit deca cu o parghie destul de mare, insa daca scot conductele de servo, pot sa rotesc rotile cu mana insa cu destula forta, fata de alte masini unde apuci de roata si gata.
Am schimbat pompa de servo impreuna cu lichidul(incercat pentosin si cel galben). Am obervat ca lichidul nu recircula "repede" in rezervor, ca la alte servo.
Am schimbat caseta de directie cu una reconditionata complet, caseta originala si cea reconditionata functioneaza identic, atat pe banc cat si montate. De asemenea am verifiat coloana volan si articulatiile acesteia si se misca foarte usor.
Am schimbat toate articulatiile fata cu lemforder si bratele longitudinale cu unele cu bucsa plina (cea de fabrica era cu goluri )
Am incercat schimbarea solenoidului de pe caseta insa nu a fost benefic, solenoidul original cu mufa scoasa ingreuneaza directia deci functioneaza.
Am facut nspe geometrii, masina ruleaza bine, nu trage, nu toaca anvelope. Are -1.5° cadere fata cu convergenta de 0.05 si unghi de fuga de 10°. Anvelopele sunt cele alea modelului sport echipat cu 245.40.18 cu jante Et 30.
A mai intanit cineva problema asta?
Ce credeti ca ar da comportamentul asta?
Nu am nici un amic in Craiova cu w211 ca sa pot face comparatie insa am vazut unul in parcare ce rotea volanul cu podul palmei (facepalm)
Mi-au mai ramas furtunurile de servo de schimbat. Oare ar putea un furtun sa dea simptomele astea?
Multumesc.
Comment