Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema W211 kompressor volanul nu revine singur in pozitia drept /directie greoaie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema W211 kompressor volanul nu revine singur in pozitia drept /directie greoaie

    Salutare,

    Am o problema cu al meu w211 kompressor, respectiv cu directia acestuia, anume:

    -la mers urban, directia necesita ambele maini pe volan, nu pot spune ca trag de el insa nu e confortabil condusul cu o singura mana(parcari) pentru ca necesita efort mai mare decat sunt eu obisnuit, practic ma lupt cu ea sa ia viraj si sa trag de vola spre mers inainte.
    -la iesirea din viraj(giratoriu, viraj 90°) volanul revine greu si se opreste din revenire aprox la 45° de pozitia 0 sau mers drept, indiferent ca este viraj dreapta sau stanga.
    -pe elevator, nu poti vira rotile cu motorul oprit deca cu o parghie destul de mare, insa daca scot conductele de servo, pot sa rotesc rotile cu mana insa cu destula forta, fata de alte masini unde apuci de roata si gata.



    Am schimbat pompa de servo impreuna cu lichidul(incercat pentosin si cel galben). Am obervat ca lichidul nu recircula "repede" in rezervor, ca la alte servo.
    Am schimbat caseta de directie cu una reconditionata complet, caseta originala si cea reconditionata functioneaza identic, atat pe banc cat si montate. De asemenea am verifiat coloana volan si articulatiile acesteia si se misca foarte usor.
    Am schimbat toate articulatiile fata cu lemforder si bratele longitudinale cu unele cu bucsa plina (cea de fabrica era cu goluri )
    Am incercat schimbarea solenoidului de pe caseta insa nu a fost benefic, solenoidul original cu mufa scoasa ingreuneaza directia deci functioneaza.
    Am facut nspe geometrii, masina ruleaza bine, nu trage, nu toaca anvelope. Are -1.5° cadere fata cu convergenta de 0.05 si unghi de fuga de 10°. Anvelopele sunt cele alea modelului sport echipat cu 245.40.18 cu jante Et 30.

    A mai intanit cineva problema asta?
    Ce credeti ca ar da comportamentul asta?

    Nu am nici un amic in Craiova cu w211 ca sa pot face comparatie insa am vazut unul in parcare ce rotea volanul cu podul palmei (facepalm)

    Mi-au mai ramas furtunurile de servo de schimbat. Oare ar putea un furtun sa dea simptomele astea?

    Multumesc.

    Last edited by ROV; 12-29-2019, 17:01 PM.

  • #2
    Si cu gume de 245 invart volanu cu o mana. Iar de ridic botu in aer rotile le virez xu mana libera, evident daca cheia e in contact si volanul deblocat.
    bucsile n au treaba, doar pe capete se comprima cele de la bratele simple.

    Ciudata rau problema ta. Oare s afie jeg pe instalatie?

    Geometria nu mai revine doar la toe exagerat de mare.
    Am incercat o data si toe out exagerat, revina fara probleme.
    Eu am revenit la caderea pe pozitie mijloc volanul revine bine.
    Inainte aveam 1.5 gr cadere, acu am sigur catre 2.
    Iar masina e lasata.


    ​​​​​​

    Comment


    • #3
      Merci pentru reply.
      Instalatia este spalata de 2 ori cand am trecut de la lichid galben la pentosin si invers.

      Comment


      • #4
        La W164, furtunul de înaltă presiune, are un filtru incastrat. Daca și la tine, se vede ambutisat ceva ce seamănă a filtru sau e mai scump decât un furtun normal, atunci poate fi același principiu.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Ai furtun de servo plus spira/radiatorul de racire pt lichid servo, din fata radiatorului. Dar din cate stiu radiatorul ala e pe retur.
          Is tare curios ce ar putea infunda acel furtun, ca asta nu e ulei care trece prin motor, prin foc si para ca sa se oxideze si sa devina smoala.
          De carait iti caraie oare?
          Din pacate cred ca raspunsul l-ai dat singur, ca altceva efectiv nu a mai ramas ce de schimbat.

          Comment


          • #6
            Merci cl600 . Da, e aprox 200 de eur unul nou si intr-adevar are un abutisaj la jumatate, chiar ma gandeam ce ar putea fi acolo de necesita ambutisare.
            Stii cumva daca e de tip sita sau cartus filtrant, daca e tip sita, as incerca sa il spal cu presiune dinspre caseta spre pompa.

            Comment


            • #7
              Daca e filtru pe furtun, nu mai ai ce sa ii faci. E plin de span metalic de la pompa veche. Întreabă la un reparator de casete, la w164 are și o supapă care încurcă grav orice spălare.

              Noi, așa cum spune și procedura, schimbam întotdeauna furtunul odată cu pompa, la w164.

              P.S. lichidul trebuie sa fie exact cel indicat de fabricant...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Conform ultimelor norme se foloseste Pentosin chf 11s insa am gasit pe documentatii mai vechi faptul ca se folosea factory fill 236.3.
                Masina, a avut in ea lichid galben cand am cumparat-o.
                Ce ma sfatuiti, sa merg pe galben sau noua specificatie de verde chf 11s?

                Comment


                • #9
                  Inca o data cl600 arata ca mananca Mercedes si tot ce e auto in general!!!
                  Un an nou cat mai bun tuturor!!!

                  Comment


                  • #10
                    Oare merge facuta romaneasca?
                    furtun normal si filtru pus in alta parte gen pe retur?

                    Eu din ce vad in lista aia e trecut si 211, pt temperaturi joase, sub -25c. Presupun ca merge si vara.
                    Cred ca isi asuma ce au scris...
                    Last edited by Sharky; 01-02-2020, 15:38 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am dat jos conducta de tur, am spalat-o insa nu a fost obturata. Am suflat si returul, la fel, neobturat.
                      Aceelasi comportament, ramane de revazut pompa de servo.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara, si eu am aceeasi problema ca a ta, ai gasit vreo rezolvare?

                        Comment


                        • #13
                          Inca nu, suspectez ceva gen unghi de fuga, cutoate ca am fara numar facute si sunt in parametri. Spun asta pentru ca la mers cu spatele daca dau drumul la volan, isi revine foarte puternic spre zero, ca la o masina normala. Ramane de investigat...

                          Comment


                          • #14
                            Daca ai convergenta exagerata volanul nu ii revine.
                            Daca e pana acolo marcheaza capatul de bara si bieleta, da-i o tura spre cracire si vezi de simti vreo diferenta.

                            Cand rotile sunt divergente, chiar si exagerat directia merge destul de bine ca feeling, ca sa nu zic ca e mult mai agila masina.
                            Doar la convergenta extrema volanul nu mai revine.
                            Testat pe a mea.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF