Salutare. Este vorba despre un W212 facelift, OM651, 2143cmc, 170hp. Ieri mi s-a aprins CEL + intrat in Limp Mode. Azi am ajuns pe STAR:
- P246309 -- DPF soot content too high
- P227962 -- Air Intake leak on the inlet Manifold
- P228100 -- Air Leak Between MAF and Throttle Body
Am inceput cu DPF: era peste 200%. Regenerare din STAR, mers la 2500rpm (in mod normal nu vrea cutia sa stea la 2500 mers constant -- exceptand in D7 la viteze mari -- dar fiind in Limp Mode schimba pe la 2800, deci a fost usor de facut in D1/30 km/h). S-a terminat cu succes dupa 15-20min, am ramas cu 1% in DPF, totul OK.
Initial mecanicul a zis ca n-am avut cei 15 litri minimi de motorina (mersesem pe rosu 1 zi), a esuat de 3 ori regenerarea si doar din STAR se mai putea regenera. Si ca din cauza DPF-ului au survenit si celelalte erori. Teoria asta a picat dupa nici 2 km cand a reaparut CEL cu P227962 si P228100 (fara alte erori).
Mi-a dat jos filtru aer, suflat sub presiune in zona admisiei, deconectat debitmetrul (au aparut erori noi MAF, deci conectorii par OK), tot degeaba.
--------
Verdictul final a fost ca sa luam la rand toate furtunasele si garniturile dintre debitmetru spre turbo, intercooler si catre clapeta de acceleratie.
Mi se pare aiurea si as putea sa nu descopar nimic in final. Ma gandesc sa ajung la Autoklass, ce imi sugerati? Sunt erori comune astea? Ce cauze au?
--------
P.S: cu 2-3 zile inainte de prima aprindere a martorului, am simtit ca masina nu se comporta OK. Simptomele au fost:
- 1500-2000rpm incepe sa mearga "in suturi" cateva secunde pana se schimba treapta. Se intampla rar, uneori voiam sa reproduc si nu puteam.
- tot 1500-2000 uneori ma rugam de ea sa traga, iar dintr-o data incepea sa manance asfaltul, fara sa modific acceleratia. Tot asa se intampla rar si imprevizibil.
Personal cred ca ambele simptome sunt asemanatoare doar ca la primul aparitia si disparitia puterii se intamplau extrem de repede, de unde senzatia de "mers in suturi", bineinteles cu turometrul osciland ca nebunul 100-150rpm sus/jos, sus/jos pt cele 1-2-3 secunde cat dura mersul in suturi.
- P246309 -- DPF soot content too high
- P227962 -- Air Intake leak on the inlet Manifold
- P228100 -- Air Leak Between MAF and Throttle Body
Am inceput cu DPF: era peste 200%. Regenerare din STAR, mers la 2500rpm (in mod normal nu vrea cutia sa stea la 2500 mers constant -- exceptand in D7 la viteze mari -- dar fiind in Limp Mode schimba pe la 2800, deci a fost usor de facut in D1/30 km/h). S-a terminat cu succes dupa 15-20min, am ramas cu 1% in DPF, totul OK.
Initial mecanicul a zis ca n-am avut cei 15 litri minimi de motorina (mersesem pe rosu 1 zi), a esuat de 3 ori regenerarea si doar din STAR se mai putea regenera. Si ca din cauza DPF-ului au survenit si celelalte erori. Teoria asta a picat dupa nici 2 km cand a reaparut CEL cu P227962 si P228100 (fara alte erori).
Mi-a dat jos filtru aer, suflat sub presiune in zona admisiei, deconectat debitmetrul (au aparut erori noi MAF, deci conectorii par OK), tot degeaba.
--------
Verdictul final a fost ca sa luam la rand toate furtunasele si garniturile dintre debitmetru spre turbo, intercooler si catre clapeta de acceleratie.
Mi se pare aiurea si as putea sa nu descopar nimic in final. Ma gandesc sa ajung la Autoklass, ce imi sugerati? Sunt erori comune astea? Ce cauze au?
--------
P.S: cu 2-3 zile inainte de prima aprindere a martorului, am simtit ca masina nu se comporta OK. Simptomele au fost:
- 1500-2000rpm incepe sa mearga "in suturi" cateva secunde pana se schimba treapta. Se intampla rar, uneori voiam sa reproduc si nu puteam.
- tot 1500-2000 uneori ma rugam de ea sa traga, iar dintr-o data incepea sa manance asfaltul, fara sa modific acceleratia. Tot asa se intampla rar si imprevizibil.
Personal cred ca ambele simptome sunt asemanatoare doar ca la primul aparitia si disparitia puterii se intamplau extrem de repede, de unde senzatia de "mers in suturi", bineinteles cu turometrul osciland ca nebunul 100-150rpm sus/jos, sus/jos pt cele 1-2-3 secunde cat dura mersul in suturi.
Comment