Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212 2.2 CDI -- puterea apare si dispare, mers in suturi, P227962 + P228100

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W212 2.2 CDI -- puterea apare si dispare, mers in suturi, P227962 + P228100

    Salutare. Este vorba despre un W212 facelift, OM651, 2143cmc, 170hp. Ieri mi s-a aprins CEL + intrat in Limp Mode. Azi am ajuns pe STAR:

    - P246309 -- DPF soot content too high
    - P227962 -- Air Intake leak on the inlet Manifold
    - P228100 -- Air Leak Between MAF and Throttle Body

    Am inceput cu DPF: era peste 200%. Regenerare din STAR, mers la 2500rpm (in mod normal nu vrea cutia sa stea la 2500 mers constant -- exceptand in D7 la viteze mari -- dar fiind in Limp Mode schimba pe la 2800, deci a fost usor de facut in D1/30 km/h). S-a terminat cu succes dupa 15-20min, am ramas cu 1% in DPF, totul OK.

    Initial mecanicul a zis ca n-am avut cei 15 litri minimi de motorina (mersesem pe rosu 1 zi), a esuat de 3 ori regenerarea si doar din STAR se mai putea regenera. Si ca din cauza DPF-ului au survenit si celelalte erori. Teoria asta a picat dupa nici 2 km cand a reaparut CEL cu P227962 si P228100 (fara alte erori).

    Mi-a dat jos filtru aer, suflat sub presiune in zona admisiei, deconectat debitmetrul (au aparut erori noi MAF, deci conectorii par OK), tot degeaba.

    --------

    Verdictul final a fost ca sa luam la rand toate furtunasele si garniturile dintre debitmetru spre turbo, intercooler si catre clapeta de acceleratie.

    Mi se pare aiurea si as putea sa nu descopar nimic in final. Ma gandesc sa ajung la Autoklass, ce imi sugerati? Sunt erori comune astea? Ce cauze au?

    --------

    P.S: cu 2-3 zile inainte de prima aprindere a martorului, am simtit ca masina nu se comporta OK. Simptomele au fost:

    - 1500-2000rpm incepe sa mearga "in suturi" cateva secunde pana se schimba treapta. Se intampla rar, uneori voiam sa reproduc si nu puteam.
    - tot 1500-2000 uneori ma rugam de ea sa traga, iar dintr-o data incepea sa manance asfaltul, fara sa modific acceleratia. Tot asa se intampla rar si imprevizibil.

    Personal cred ca ambele simptome sunt asemanatoare doar ca la primul aparitia si disparitia puterii se intamplau extrem de repede, de unde senzatia de "mers in suturi", bineinteles cu turometrul osciland ca nebunul 100-150rpm sus/jos, sus/jos pt cele 1-2-3 secunde cat dura mersul in suturi.
    Last edited by pgv; 09-27-2019, 14:13 PM.

  • #2
    Eu zic sa nu te mai legi de erorile legate de DPF. După cum sunt sigur că ți-ai dat deja seama, până nu repari lipsa de etanșeitate, nu verifici filtrul de aer ( model marca...) și debitmetru l ( resetezi adaptări ), filtrul nu se va curăța...

    Dar dacă o iei in ordinea de mai sus, ai sa vezi cum pornește regenerarea singură, imediat ce pui motorină.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Asa tind si eu sa cred, ca leakage-ul a cauzat DPF-ul si nu invers.

      Dar cum pot sa gasesc problema? Filtrul de aer e abia schimbat, nici cel vechi nu era îmbacsit, la debitmetru nu am umblat niciodata...

      Comment


      • #4
        După cum am scris deja... verifică dacă filtrul de aer este corect ales ( poți pune seria mașinii și seria filtrului aici ), resetezi valorile filtrului și debitmetrului ( cum se face obligatoriu la orice revizie ), după care vezi ce zice mașina. Furtune la intercooler, etc.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Serie: WDD2120021A872996
          Filtru: Mann C 35 003. Cod OE: A6510940004


          Nu stiam nimic despre resetarea valorilor si cu siguranta nici mecanicul nu mi-a facut asta la revizie. Dar nici la revizia anterioara nu a facut si nu am intampinat probleme

          In alta ordine de idei, primul simptom de l-am descris, mersul in suturi, a aparut cu 1 zi inainte sa ajung la revizie (revizie in care am schimbat ulei + toate filtrele exceptand f. combustibil). Deci as tinde sa exclud varianta cum ca noul filtru de aer e de vina...totusi, cum se reseteaza valorile? Tot din xentry?

          ​​​​​​​

          Comment


          • #6
            Tocmai asta tot zic in diverse topicuri. Odată, de două ori poți face revizia fara scule, fara setări, etc. Managementul mașinii încearcă să recalculeze, până la un moment dat.

            Filtrul corect ( in cazul tau MANN e bun, doar că nu are exact dimensiunile corecte ), ar fi fost Mahle LX1686/1.

            Alegerea, filtrului, montajul, resetarea, nu repară neapărat mașina, însă sunt obligatorii pentru o diagnoza corectă.

            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Inteleg... totusi da-mi voie sa ma indoiesc ca toata lumea isi face cel putin 1 revizie din 3 la reprezentanta cu scule si setari, in caz contrar trezindu-se cu check engine.

              Intr-adevar vad ca modelul de Mahle are dimensiuni putin diferite fata de ce am pus eu, desi sugestia pentru MANN fusese luata de pe un forum MB american si posesorii nu pareau sa fi avut probleme.

              Se pare ca va trebui sa ajung totusi la Autoklass. Multumesc pentru sfaturi !

              Comment


              • #8
                pgv : sa le spui exact ce sa iti reseteze celor de la Autoklass . Am patit aceeasi problema , in sensul ca nu stiau ca se da reset pe Star....mi-au dat dreptate intr-un final.

                Comment


                • #9
                  A2125280000 fisurat. Il verificasem si eu dar fisura era foarte fina (motiv pt care nu auzeam suierat) si pe partea inferioara a furtunului (dificil de vazut inspectand vizual de deasupra).

                  Vreo 2-3 sute diagnoza, 2-3 sute furtunul si 4-5 sute manopera. Toata distractia un pic peste 1000 de lei

                  Legat de resetari, au spus ca ei nu fac asa ceva la revizii.

                  Legat de filtre OEM/AM, evident nu incurajeaza practica si nu pot sa-mi spuna nimic "oficial". Discutand in schimb cu mecanicul la tigara, mi-a lasat de inteles ceva de genul ca oricat de mare ar fi diferenta calitativa intre produse, decat sa dai 1500-2000 de lei la fiecare 15-20 de mii la reprezentanta, mai bine dai cate 500 de lei dar le schimbi la 7-8 mii. Acum fiecare intelege ce vrea. Eu personal mergand cate 3-4 mii / luna, jumatate din ei in oras, o sa merg pe varianta schimb des si ieftin.

                  Mersi fain pt ajutor baieti si sper ca topicul sa ajute si pe altii in viitor.

                  Cele bune!

                  Comment


                  • #10
                    Filtre oem , poti gasi pe revizimercedes.ro , in principiu mai ieftin ca la reprezentanta . Cel de motorina este facut de Mann , ma refer la oem.

                    Legat de resetari ....ti-am zis ca nu o fac , dar daca intri un pic in ei sa vezi ce schimbare de atitudine obtii .
                    Off-topic : cand esti bine crescut si vorbesti frumos sunt aroganti . Dupa ce o iei “ altfel “ sa vezi ce cooperanti sunt , iti dau si discount . Fac chiar si reset din Star .

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF