Buna ziua! Am un e class w212 break 4matic 2012 250 cdi, de o perioada am intampinat 2 probleme:
1.Cateodata ramaneam fara acceleratie, imi limita turatiile la 3000 si nu mai avea zvac masina, asta fara niciun bec aprins in bord.
2. Mi s-a intamplat de 2 ori in ultima luna sa fiu cu rezervorul aproape gol(fara sa se aprinda becul) si atunci pateam aceeasi chestie, imi limita turatiile pana in 3000 si se aprindea check engine. Dupa ce am alimentat, masina si-a revenit. Explicatia mecanicului a fost ca masina neputand sa isi faca regenerarea, intra in limp mode.
Am fost la un service la mine in oras si mi-a citit la diagnoza erori la senzorul de la filtrul de particule si sonda lambda. Recomandarea lor a fost sa le schimb pe amandoua - 1200 de ron fara manopera. Atasez poza cu erorile, va rog sa imi spuneti, daca a patit vreun coleg ceea ce mi s-a intamplat mie si daca problemele s-au rezolvat in urma schimbarii pieselor.
1.Cateodata ramaneam fara acceleratie, imi limita turatiile la 3000 si nu mai avea zvac masina, asta fara niciun bec aprins in bord.
2. Mi s-a intamplat de 2 ori in ultima luna sa fiu cu rezervorul aproape gol(fara sa se aprinda becul) si atunci pateam aceeasi chestie, imi limita turatiile pana in 3000 si se aprindea check engine. Dupa ce am alimentat, masina si-a revenit. Explicatia mecanicului a fost ca masina neputand sa isi faca regenerarea, intra in limp mode.
Am fost la un service la mine in oras si mi-a citit la diagnoza erori la senzorul de la filtrul de particule si sonda lambda. Recomandarea lor a fost sa le schimb pe amandoua - 1200 de ron fara manopera. Atasez poza cu erorile, va rog sa imi spuneti, daca a patit vreun coleg ceea ce mi s-a intamplat mie si daca problemele s-au rezolvat in urma schimbarii pieselor.
Comment