Acum vreo 3 sapt mi-a intrat masina in limp mode in drum spre grecia.
la intoarcere a mers ok.
M-am dus la un baiat cu diagnoza si mi-a zis ca am prea multa calamina pe filtru si ca ar trebuii sa il curat.
m-am dus la niste baieti care curata filtre , ma suna dupa 3 ore sa imi zica ca vezi doamne nu se poate curata si mia trimis o poza in care arata negru pe margini filtru si argintiu pe mijloc. Si cica unde este argintiu sa ars ceramica si trebuie inlocuit filtrul ca numai am ce ii face , ca trwbuia sa fie toata sita aia neagra daca nu era afectat filtrul.
ceva pareri ?
Ar trebuii sa ii anulez filtrul de particule ?
Mentionez ca masina este w212 e350 bluetec euro6
la intoarcere a mers ok.
M-am dus la un baiat cu diagnoza si mi-a zis ca am prea multa calamina pe filtru si ca ar trebuii sa il curat.
m-am dus la niste baieti care curata filtre , ma suna dupa 3 ore sa imi zica ca vezi doamne nu se poate curata si mia trimis o poza in care arata negru pe margini filtru si argintiu pe mijloc. Si cica unde este argintiu sa ars ceramica si trebuie inlocuit filtrul ca numai am ce ii face , ca trwbuia sa fie toata sita aia neagra daca nu era afectat filtrul.
ceva pareri ?
Ar trebuii sa ii anulez filtrul de particule ?
Mentionez ca masina este w212 e350 bluetec euro6
Comment