Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pocnituri/troznituri suspensie spate la ridicare pe cric

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocnituri/troznituri suspensie spate la ridicare pe cric

    De cand am lucrat la discurile spate cand ridic masina de cric pocneste ceva, de vreo 4-5 ori pana cand roata ajunge in aer.
    De tin mana pe roata simt vibratia pocniturii in janta.
    In rest nu bate, nu troncane. Cand zgaltai tare masina se aude un scartait, dar asta e altceva.

    Am remarcat asta dupa ce am scos discurile spate, le-am curatat, ras buza, le-am montat la loc.
    (Stiu ca trebuiau inlocuite, dar poveste lunga, nu am avut timp sa astept dupa piesa de schimb)
    Sabotii de frana par ok, arcurile ok, aparatorile de praf/suporturile pe care stau sabotii de frana de parcare sunt ok, nu-s rupte/ruginite.
    Franele merg bine, nu se incing ,etc.

    Cand am scos discurile am aplicat o metoda ciobaneasca:
    Dat jos suportul de placute, pus suruburile direct pe fuzeta si am impins cu ele discul, apoi am ciocanit usor in disc pana cand s-a desprins.
    Discul a fost apasat din diverse parti, nu am exagerat cu strangerea.
    E drept ca am impins prin aparatoarea de praf, dar parea ca se deformeaza destul de usor.

    Nu prea inteleg ce poate pocni in halul asta.
    Rulmentul nu cred ca e, ca nu huruie. Roata nu are nici un fel de joc.
    Discul si butucul au fost curatate impecabil, pana la luciu si dat un strat subtire de vopsea.
    De vibrat nu vibreaza la franare.
    Ce sa mai incerc?
    Puteam sa stric ceva cand am impins cu suruburile prin aparatoarea de praf?

    In prima faza incerc sa maresc cuplul la suruburile roata de la 130 la 170Nm.
    Va urma sa schimb discurile, dar probabil la anul cand se uzeaza de tot placutele.
    Pana atunci as prefera sa nu desfac numai pt atat.

  • #2
    In general acest zgomot se aude când ridici cu frână de mână trasa....încearcă și cu ea netrasa și vezi de mai face.

    Comment


    • #3
      Exact acelasi sunet, am facut asta deja. Nici Frana normala nu agata. Totodata nu are legatura ca e bagata sau scoasa din viteza.
      Mai sap, sa ajung la o groapa sa vad de dinauntru sa pun mana sa simt ce vibreaza.
      Dar cat roata nu are joc cred ca e ok.

      Comment


      • #4
        Verifica si bucsa/pivotul de la bratul inferior,ce tine fuzeta,am intalnit si asa ceva,chiar de nu are joc,poate nu mai are vaselina,a ruginit si asa face

        Comment


        • #5
          Azi am ridicat-o pe cric si am stat pe groapa.
          De undeva din fuzeta sau fin brate pare sa fie. Nu imi dau seama ca se transmite prin tot ansamblul.
          Am tinut mana pe aparatoarea de praf, nu pare a fi de acolo.

          Aia fara vaselina cred ca ar scartai daca balansez spatele. Dar nu scartaie deloc.
          Mai e vreme. M-am convins ca fuzeta nu e rupta, ca surubururile din zona sunt bine stranse.

          Incerc sa o ung, dar burduful pare intact. Urmeaza sa verific toate suruburile sa fie stranse bine.
          Last edited by Sharky; 04-13-2019, 22:57 PM.

          Comment


          • #6
            Verifica arcul. Asa se auzea la mine pe spate cand ridicam cu cricul. O treime de spira rupta in bratul de jos.

            Comment


            • #7
              Eram obosit ieri. Arc sau telescop nu cred. Am tinut mana pe ele, l-am facut sa pocneasca de multe ori si in arc sau in corpul telescopului nu se simtea nimic.
              Total mort. Mai degraba in bratul inferior dinspre partea din fata. Am observat in schimb ca arcul e usor miscat de la loc, s-a rotit de la locul in care se propteste cu vreo 2 mm. Poate asta e buba.
              Dar eu zic ca ar trebui sa se simta o mica vibratie in arc. In schimb se simte din plin in brat si in fuzeta sau in janta.

              Colegul meu zicea ca sunt sabotii sau tabla pe care stau, dar tabla ar trebui sa isi pastreze pozitia, dar in ea nu se simte nimic.
              Roata fiind libera, frana netrasa, sabotul nu are in ce agata.
              Mai incerc cu alta ocazie, am lucrat destule in ziua aia, era cazul sa inchei.

              Comment


              • #8
                revin cu solutia: un brat din cele de deasupra nu era suficient strans. L-am strans ca un cioban si sunetul a disparut definitiv. De vreo 2 luni e rezolvata problema.
                Ridicam, bucsa se torsiona si la un moment dat invingea forta de frecare.
                Evident strangerea se face in pozitia normala.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF