Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata

    Buna,
    Am un w212, cutie 7G+, 190.000 km, uleiul si filtrul a fost schimbat acum 10.000 km. De un timp am observat ca smuceste cand retrogradeaza din treapta 5 in 4 (doar atunci) pana cand urca temperatura peste 50 gr. Uneori se simte destul de putin smucitura. Aveti vreun sfat ?
    Multumesc

  • #2
    salut, unde ai facut schimbul si ce ulei ai folosit?

    Comment


    • #3
      Salut, uleiul a fost orginal Mercedes (nu-i stiu norma) iar schimbul a fost facut la un service specializat in Mercedes in Timisoara.

      Comment


      • #4
        Afla ce ulei, cât și mai ales ce filtru. De obicei găsești informațiile astea pe factura.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Problema e ca nu am factura de la ei. Ulei stiu ca au bagat 9 litri (nu stiu norma), filtru nu mai stiu ce au pus, ce tin minte e ca pe magnetul busonului nu era nici un fel de pilitura

          Comment


          • #6
            Poate cineva sa spuna daca se recomanda resetarea transmisiei? Am si eu aceeasi problema si mi-a spus cineva ca ar trebui facuta si o resetare ( cheia in pozitia ACC, kick-down 5 sec etc ). Poate CL600 ne poti da un sfat? Multumesc in avans pentru ajutor.

            Comment


            • #7
              Sigur, doar că am scris deja de prea multe ori.

              Vezi thread-urile legate de cutiile automate, sau postările mele...

              E un post chiar recent unde inițiatorul povesteste despre problemele apărute după resetarea cutiei.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Au fost 2 zile mai calde iar cutia s-a comportat normal. S-ar putea sa fie doar uleiul de vina ?

                Comment


                • #9
                  O inspectie vizuala pe sub masina ai facut ?
                  Filtrul , uleiul sunt originale?

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Si eu am probleme cu automata 7 Gtronic de la w211 E 320.Am schimbat uleiul si filtrul.Ulei Atf 134 cica de mercedes,in bidon alb cu o eticheta de mercedes.si filtru Man.Dupa schimbare cu golirea convertizorului,verificarea electrovalvelor si introdus 8,5 litri ulei, masina nu dezvolta destula viteza ,la kichdown schimba dar nu fuge ,iar cand vine din treapta 2 in 1 smuceste .Pe tester u da e de a schimba uleiul am umblat la admisie unde am blocat clapetele pe deschis pentru ca s-au rupt tijele.Motorasul sau actuatorul lucreaza corect, acum fiind nelegat la tijele clapetelor de admisie.poate fi din cauza acelor clapete deschise?A mai patit cineva asa ceva?
                    VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                    Comment


                    • #11
                      Nu exista filtru Mann pt 7g. Probabil ai pus celebrul filtru "made in germany" care nu sta corect înfipt în bloc și cade în baie.

                      De ce ai pus 8,5 litri?

                      Cu clapetele blocate, problemele se vor agrava rău.

                      Acelasi atelier a schimbat uleiul la cutie?
                      Last edited by cl600; 03-08-2019, 22:29 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Pe filtru scrie Mann .....Are o sita foarte fina în partea pe unde iese uleiul din filtru și intra în cutie.Sta bine infipt acolo.Am pus filtrul vechi (Febi) care nu are acea sita foarte fina și acum merge mai bine dar tot smuceste cand vine din viteza 2 în 1 ,iar viteza 2 o schimba foarte repede(maxim o secunda).apoi trece la viteza 3 și le schimba Bine pe toate.LA fel face și pe C și pe S.Am băgat 8.5 litrii de ulei pentru ca am băgat ulei în timp ce motorul mergea și cutia era în P ......Și am băgat pana a dat peste acel ștuț. Pe tester nu da nimic la cutie.....O fi problema de la valve?
                        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare! Revin cu date!Am rezolvat problemele smucelilor.de vina a fost sonda de gaze EGR, situata in apropiere de egr.Acea sonda parea buna dar uneori iesea din perametrii si pacalea ECU. Am schimbat si acum merge foarte bine.Am impresia ca sta cam turata! sta pe la 850 rotatii.Trage exceptional si nu mai smuceste deloc!Culmea este ca pe tester nu a dat nimic niciodata(star).In ultimele zile a inceput sa fac urat......nu se mai tura bine.....vezi filmuletul .https://www.youtube.com/watch?v=HDUV6q36ifs
                          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF