Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie automata

    Buna,
    Am un w212, cutie 7G+, 190.000 km, uleiul si filtrul a fost schimbat acum 10.000 km. De un timp am observat ca smuceste cand retrogradeaza din treapta 5 in 4 (doar atunci) pana cand urca temperatura peste 50 gr. Uneori se simte destul de putin smucitura. Aveti vreun sfat ?
    Multumesc

  • #2
    salut, unde ai facut schimbul si ce ulei ai folosit?

    Comment


    • #3
      Salut, uleiul a fost orginal Mercedes (nu-i stiu norma) iar schimbul a fost facut la un service specializat in Mercedes in Timisoara.

      Comment


      • #4
        Afla ce ulei, cât și mai ales ce filtru. De obicei găsești informațiile astea pe factura.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Problema e ca nu am factura de la ei. Ulei stiu ca au bagat 9 litri (nu stiu norma), filtru nu mai stiu ce au pus, ce tin minte e ca pe magnetul busonului nu era nici un fel de pilitura

          Comment


          • #6
            Poate cineva sa spuna daca se recomanda resetarea transmisiei? Am si eu aceeasi problema si mi-a spus cineva ca ar trebui facuta si o resetare ( cheia in pozitia ACC, kick-down 5 sec etc ). Poate CL600 ne poti da un sfat? Multumesc in avans pentru ajutor.

            Comment


            • #7
              Sigur, doar că am scris deja de prea multe ori.

              Vezi thread-urile legate de cutiile automate, sau postările mele...

              E un post chiar recent unde inițiatorul povesteste despre problemele apărute după resetarea cutiei.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Au fost 2 zile mai calde iar cutia s-a comportat normal. S-ar putea sa fie doar uleiul de vina ?

                Comment


                • #9
                  O inspectie vizuala pe sub masina ai facut ?
                  Filtrul , uleiul sunt originale?

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Si eu am probleme cu automata 7 Gtronic de la w211 E 320.Am schimbat uleiul si filtrul.Ulei Atf 134 cica de mercedes,in bidon alb cu o eticheta de mercedes.si filtru Man.Dupa schimbare cu golirea convertizorului,verificarea electrovalvelor si introdus 8,5 litri ulei, masina nu dezvolta destula viteza ,la kichdown schimba dar nu fuge ,iar cand vine din treapta 2 in 1 smuceste .Pe tester u da e de a schimba uleiul am umblat la admisie unde am blocat clapetele pe deschis pentru ca s-au rupt tijele.Motorasul sau actuatorul lucreaza corect, acum fiind nelegat la tijele clapetelor de admisie.poate fi din cauza acelor clapete deschise?A mai patit cineva asa ceva?
                    VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                    Comment


                    • #11
                      Nu exista filtru Mann pt 7g. Probabil ai pus celebrul filtru "made in germany" care nu sta corect înfipt în bloc și cade în baie.

                      De ce ai pus 8,5 litri?

                      Cu clapetele blocate, problemele se vor agrava rău.

                      Acelasi atelier a schimbat uleiul la cutie?
                      Last edited by cl600; 03-08-2019, 22:29 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Pe filtru scrie Mann .....Are o sita foarte fina în partea pe unde iese uleiul din filtru și intra în cutie.Sta bine infipt acolo.Am pus filtrul vechi (Febi) care nu are acea sita foarte fina și acum merge mai bine dar tot smuceste cand vine din viteza 2 în 1 ,iar viteza 2 o schimba foarte repede(maxim o secunda).apoi trece la viteza 3 și le schimba Bine pe toate.LA fel face și pe C și pe S.Am băgat 8.5 litrii de ulei pentru ca am băgat ulei în timp ce motorul mergea și cutia era în P ......Și am băgat pana a dat peste acel ștuț. Pe tester nu da nimic la cutie.....O fi problema de la valve?
                        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare! Revin cu date!Am rezolvat problemele smucelilor.de vina a fost sonda de gaze EGR, situata in apropiere de egr.Acea sonda parea buna dar uneori iesea din perametrii si pacalea ECU. Am schimbat si acum merge foarte bine.Am impresia ca sta cam turata! sta pe la 850 rotatii.Trage exceptional si nu mai smuceste deloc!Culmea este ca pe tester nu a dat nimic niciodata(star).In ultimele zile a inceput sa fac urat......nu se mai tura bine.....vezi filmuletul .https://www.youtube.com/watch?v=HDUV6q36ifs
                          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF