Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente W 211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii incandescente W 211

    Buna ziua,
    Sunt posesorul unui W211, 2.2 CDI, 150 CP si ma confrunt cu urmatoarea problema:
    Mi s-a aprins din cana in cand (nu mereu) martorul care indica probleme la bujiile incandescente sau releu si ca prima masura m-am gandit sa inlocuiesc bujiile.Le-am inlocuit pe cele originale (BERU) cu 4 bujii marca BOSCH.Am pornit motorul si pe moment nu s-a mai aprins rezistenta la bord.Dar ziua urmatoare, dimineata, la prima cheie nu a mai pornit usor ci dupa cateva secunde de dat la automat si mi-a reaparut si martorul de bord (spirala portocalie).
    Oare nu sunt compatibile bujiile?Or avea alt timp de aprindere?
    De ce nu se aprindea becul mereu?Depinde de temperatura exterioara?
    Astept sugestiile dumneavoastra!
    Va multumesc!!!

  • #2
    Verifica bujiile daca sunt bune, apoi verifica bujiile pe masina cand e motorul rece ca sa stea mai mult releu cuplat. Cu problema asta m-am confruntat si eu saptamana trecuta si a trebuie sa inlocuiesc 2 bujii si releul. Revino cu informatii dupa ce rezolvi. Numai bine!
    Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

    Comment


    • #3
      Becul se aprinde la bujii arse sau releu defect.....

      Comment


      • #4
        Originally posted by fulmax View Post
        Buna ziua,
        Sunt posesorul unui W211, 2.2 CDI, 150 CP si ma confrunt cu urmatoarea problema:
        Mi s-a aprins din cana in cand (nu mereu) martorul care indica probleme la bujiile incandescente sau releu si ca prima masura m-am gandit sa inlocuiesc bujiile.Le-am inlocuit pe cele originale (BERU) cu 4 bujii marca BOSCH.Am pornit motorul si pe moment nu s-a mai aprins rezistenta la bord.Dar ziua urmatoare, dimineata, la prima cheie nu a mai pornit usor ci dupa cateva secunde de dat la automat si mi-a reaparut si martorul de bord (spirala portocalie).
        Oare nu sunt compatibile bujiile?Or avea alt timp de aprindere?
        De ce nu se aprindea becul mereu?Depinde de temperatura exterioara?
        Astept sugestiile dumneavoastra!
        Va multumesc!!!
        Acceasi problema si la mine tot cu un W211 din 2004,azi mi-am schimbat bateria si gata problema a disparut . Bujiile poti sa le testezi singur , trebuie sa se incinga in varf si nu spre coada.
        Succes !

        Comment


        • #5
          Originally posted by fulmax View Post
          Buna ziua,
          Sunt posesorul unui W211, 2.2 CDI, 150 CP si ma confrunt cu urmatoarea problema:
          Mi s-a aprins din cana in cand (nu mereu) martorul care indica probleme la bujiile incandescente sau releu si ca prima masura m-am gandit sa inlocuiesc bujiile.Le-am inlocuit pe cele originale (BERU) cu 4 bujii marca BOSCH.Am pornit motorul si pe moment nu s-a mai aprins rezistenta la bord.Dar ziua urmatoare, dimineata, la prima cheie nu a mai pornit usor ci dupa cateva secunde de dat la automat si mi-a reaparut si martorul de bord (spirala portocalie).
          Oare nu sunt compatibile bujiile?Or avea alt timp de aprindere?
          De ce nu se aprindea becul mereu?Depinde de temperatura exterioara?
          Astept sugestiile dumneavoastra!
          Va multumesc!!!
          Un tester te-ar scapa de a schimba piese inutil.
          Orice tester, chiar si fara 'licenta' iti va spune ce bujie e defecta sau releu de bujii.
          Am w211 220cdi 2003 si la fiecare pornire dimineata dupa pornire se aprinde martorul de bujii si am depistat cu testerul ca e vorba de bujia nr 2 ( dinspre radiator catre bord se numeroteaza ). Nu am schimbato de un an, pt ca nu ma deranjeaza.
          Dute si vezi problema la un tester.

          Comment


          • #6
            Cand ai timp treci pe la noi ca suntem pe Calea Grivitei si daca e sa fie ori releu, ori vreo bujie avem noi si te putem ajuta.

            Comment


            • #7
              incearca asta

              Salut,
              incearca in felul urmator:

              daca spui ca ai bujii noi, scoti mufa de la o bujie(care este mai accesibila) si pui aparatul de masura intre mufa si masa. Pune cineva contactul, cu motorul rece, si trebuie sa ai 12 volti acolo. Daca ai 12 volti releul e bun, daca nu, schimbi releul.

              Bafta!

              Comment


              • #8
                [QUOTE=DMIHNEA;110703]Becul se aprinde la bujii arse sau releu defect.....[/QUOT
                Cand puneam contactul se aprindea spirala se stingea porneam motorul si dupa cateva secunde se aprindea iar si ramanea aprox 1 min am fost la un electrician a masurat cu un aparat de masura bujiile si una era arsa am cumparat una marca beru cu 50 ron si montatul 20 ron .Problema sa rezolvat

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF