Buna ziua,
Sunt posesorul unui W211, 2.2 CDI, 150 CP si ma confrunt cu urmatoarea problema:
Mi s-a aprins din cana in cand (nu mereu) martorul care indica probleme la bujiile incandescente sau releu si ca prima masura m-am gandit sa inlocuiesc bujiile.Le-am inlocuit pe cele originale (BERU) cu 4 bujii marca BOSCH.Am pornit motorul si pe moment nu s-a mai aprins rezistenta la bord.Dar ziua urmatoare, dimineata, la prima cheie nu a mai pornit usor ci dupa cateva secunde de dat la automat si mi-a reaparut si martorul de bord (spirala portocalie).
Oare nu sunt compatibile bujiile?Or avea alt timp de aprindere?
De ce nu se aprindea becul mereu?Depinde de temperatura exterioara?
Astept sugestiile dumneavoastra!
Va multumesc!!!
Sunt posesorul unui W211, 2.2 CDI, 150 CP si ma confrunt cu urmatoarea problema:
Mi s-a aprins din cana in cand (nu mereu) martorul care indica probleme la bujiile incandescente sau releu si ca prima masura m-am gandit sa inlocuiesc bujiile.Le-am inlocuit pe cele originale (BERU) cu 4 bujii marca BOSCH.Am pornit motorul si pe moment nu s-a mai aprins rezistenta la bord.Dar ziua urmatoare, dimineata, la prima cheie nu a mai pornit usor ci dupa cateva secunde de dat la automat si mi-a reaparut si martorul de bord (spirala portocalie).
Oare nu sunt compatibile bujiile?Or avea alt timp de aprindere?
De ce nu se aprindea becul mereu?Depinde de temperatura exterioara?
Astept sugestiile dumneavoastra!
Va multumesc!!!
Comment