Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Help, coduri eroare w210.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help, coduri eroare w210.

    Ce este codul p1630 Drive Authorization Signal si de la ce apare?
    As mai fii curios si de p1615 1622 si 1223

    Masina nu mai porneste, a aratat codurile astea eroare, s-au sters a mers dar acum nu mai pot sa la cheie, nu se intampla nimic. Cheia se invarte, becurile aprinse dar nu se aude electromotorul. L-am pus pe direct electromotorul si invarte dar tot nu porneste cu contactul pus , nu vine motorina deloc.
    Codurile de eroare sunt dinainte, atunci invartea dar nu pornea, acum nu mai invarte deloc

  • #2
    Daca ai avut probleme cu bateria si ai avut o tensiune oscilanta pe instalatie din mai multe motive, sau mai ales daca ai tot pus si dat jos bateria de pe masina, atunci ai dat immo peste cap.
    P1630 inseamna ca ECU este blindat ( nu mai asculta de nimeni)/ adica nu mai intelege cheia. Rolling cod full up.
    P1615, P1622, P1223 provin de la baterie fiindca ai dat la ea pina ai omorito. Dar este posibil sa mai ai si altceva.
    In orice caz cind ai sa scapi de 1630 masina are sa porneasca si vor disparea cel putin si 2 din celalalte 3 dtc.

    Daca ai fi fost liga mine in 40 de minute te rezolvam cu masina.

    Spune te rog, volanul se deblocheaza si inchiderea centralizata merge?
    O treaba foarte simpla pentru inceput care trebuie sa verifici: pune o baterie incarcata de pe alta masina si vezi efectul.

    Originally posted by andrei_csmre View Post
    Ce este codul p1630 Drive Authorization Signal si de la ce apare?
    As mai fii curios si de p1615 1622 si 1223

    Masina nu mai porneste, a aratat codurile astea eroare, s-au sters a mers dar acum nu mai pot sa la cheie, nu se intampla nimic. Cheia se invarte, becurile aprinse dar nu se aude electromotorul. L-am pus pe direct electromotorul si invarte dar tot nu porneste cu contactul pus , nu vine motorina deloc.
    Codurile de eroare sunt dinainte, atunci invartea dar nu pornea, acum nu mai invarte deloc
    Last edited by Mercedes-cdi; 01-23-2010, 21:22 PM.

    Comment


    • #3
      Masina se deschide, se deblocheaza volanul, se aprind toate becurile, nu se intampla nimic cand dau la cheie , am pus pe direct electromotorul si merge dar nu porneste pt ca e blocata pompa de inj. cred ca din ECU.
      Am dat mai mult la cheie si am schimbat vreo 2 baterii pt ca am schimbat filtrul si a luat aer,altfel nu se poate aerisi decand dand la cheie. Daca o pun iar pe tester si resetez erorile rezolv ceva? Asa am facut data trecuta a mers, dar cand am schimbat filtrul iar am dezamorsat pompa si dupa ce a invartit de 3ori motorul nu mai porneste. Inainte invartea motorul dar nu pornea, acuma nici nu mai invarte

      Comment


      • #4
        Am pus baterie incarcata, nu are nici un efect, si plus ca eu am pus baterie pe masina am dat de 2-3 ori la cheie si a 4-a oara s-a blocat, n-a mai vrut sa porneasca, bateria avea inca curent in ea cand s-a blocat immo. Totusi am schimbat-o cu alta dar de atunci nu mai porneste

        Comment


        • #5
          In cazul asta daca ai a doua cheie, iti porneste dar nu mai mult de 3-4 saptamini.

          In caz ca nu ai nici o cheie, iti comand eu o cheie noua/ sau refacem cheia veche ( cheltuielile sint mult mai mici)

          Sint 4 variante: 1) Vi cu masina pe platforma (cel mai bine si sigur pentru reparatie)
          2) Demontezi ECU +ESZ + ELV cu sau fara chei, si vi cu ele personal.
          3) ca sa nu te mai deplasezi le trimiti prin posta rapida: Fancourier, Cargus, exprexcourier ( le remediem si le fac proba pe alta masina/ dupa care ti le trimit si le montezi direct pe masina)
          4) apelezi la dealer si nu mai ai treaba cu nimeni (dupa 6 saptamini iti aduce cheia)

          Diferenta technica intre mine si nr 4) este ca eu iti bag in ECU ( la maxim) 200.000 porniri iar cu nr. 4) ai 25.000 de porniri in ECU

          NOTA/200.000 de porniniri ca sa faci iti trebuie 60 ani (dar astea nu sint decit setarile) daca in timpul asta ai intrat cu masina in apa si ai afectat instalatia electrica organele DAS3 ce tin de securitatea masini, deci nu o sa mai mearga chiar daca softul este perfect.
          Deci logic nu are cu sa reziste partea hardware 60 ani, dar softul da!

          Comment


          • #6
            Bine dar nu stiu daca cheia este de vina, de erori cred ca pot scapa cu un tester Mercedes anuland erorile. Asa am facut data trecuta si a mers doar ca am schimbat filtrul, a luat aer si am schimbat 2baterii, i-am dat curent cu cabluri, am ramas fara curent si ma gandesc ca asta ar fii cauza de s-a blocat iarasi. Interesant e ca prima oara dadeam la cheie dar era blocata alimentarea, acum nu ma lasa sa dau la cheie deloc. Sper sa rezolv asa problema daca nu tinem legatura. Multumesc pt oferta

            Comment


            • #7
              Revin cu problema mea care a devenit si mai grava. Am dus-o tractata la service, am pus-o pe tester mi-au aparut doar eroarea 1615, ceva legat de baterie probabil din cauza ca s-a descarcat cand am dat la automat. A sters eroarea, am dat la cheie tot nu a mers si am mai dat o data bateria jos gandindu-ma ca s-a descarcat de cand e pe masina si am pus alta mai buna. De aici incepe distractia Masina nu se mai deschide/inchide din cheie, NU MAI POT SA PUN CONTACTUL si evident nici nu mai pot sa o scot din P. Volanul se deblocheaza, se aprind farurile,plafoniera dar nu mai pot misca masina asa ca am ramas in mijlocul service-ului cu ea, NU o mai pot misca.
              Totodata a aparut un mesaj pe tester pe nemteste care suna cam asa:

              "Das steuergeraet nicht eindeutig identifiziert werden. Verwendet wird daher die fehlercode tabelle von MSA 15.1 es besteht somit die gefahr dass die informationen nicht zutreffen. Sie sind daher zusaetliche messungen zu bestaetigen"

              Ce sa fac cu masina??Cei de la service habar n-au ce sa-i faca, nu o mai pot misca, nu se mai poate pune pe tester pt ca nu pot pune contactul doar se deblocheaza volanul

              Comment


              • #8
                Deci dupa cum ti-am zis si la telefon, trebuie sa-ti gasesti un electrician mai iscusit. In partea stinga la tabloul cu sigurante faci un strap de la siguranta la siguranta numai/ altfel daca te duci cu firul in alta parte risti sa strici ceva.
                Deci sa vada unde are in permanenta tensiune 12V dupa care face strapu intre siguranta asta si siguranta nr9 dca nu ma insel (o siguranta albastra de 15A).
                Dupa aceea ai sa vezi luminile aprinse la bord, calci pe frina si schimbi fara nici o problema din P in N/ si lasi asa schimbatorul. Ca sa poti trage masina unde doresti. Dupa care scoti firul, si demontezi ce ti-am zis. Norocul tau este ca nu ramine blocat volanul.

                In 2 zile ai masina gata.

                Originally posted by andrei_csmre View Post
                Revin cu problema mea care a devenit si mai grava. Am dus-o tractata la service, am pus-o pe tester mi-au aparut doar eroarea 1615, ceva legat de baterie probabil din cauza ca s-a descarcat cand am dat la automat. A sters eroarea, am dat la cheie tot nu a mers si am mai dat o data bateria jos gandindu-ma ca s-a descarcat de cand e pe masina si am pus alta mai buna. De aici incepe distractia Masina nu se mai deschide/inchide din cheie, NU MAI POT SA PUN CONTACTUL si evident nici nu mai pot sa o scot din P. Volanul se deblocheaza, se aprind farurile,plafoniera dar nu mai pot misca masina asa ca am ramas in mijlocul service-ului cu ea, NU o mai pot misca.
                Totodata a aparut un mesaj pe tester pe nemteste care suna cam asa:

                "Das steuergeraet nicht eindeutig identifiziert werden. Verwendet wird daher die fehlercode tabelle von MSA 15.1 es besteht somit die gefahr dass die informationen nicht zutreffen. Sie sind daher zusaetliche messungen zu bestaetigen"

                Ce sa fac cu masina??Cei de la service habar n-au ce sa-i faca, nu o mai pot misca, nu se mai poate pune pe tester pt ca nu pot pune contactul doar se deblocheaza volanul

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Incearca la un service autorizat sa-ti rescrie seria de sasiu, in calculatorul de motor si eventual daca mai ai o cheie incearca cu cealalta.In plus vezi ca ai un tablou de sigurante in partea dreapta,unde verifici sigurantele si il ciocnesti.S-ar putea sa aiba lipituri reci.
                  Succes

                  Comment


                  • #10
                    Ce zici? Esti multumit?

                    Mai vrei sa vinzi masina, acum?

                    Nu ne-ai spus finalul.
                    Originally posted by andrei_csmre View Post
                    Revin cu problema mea care a devenit si mai grava. Am dus-o tractata la service, am pus-o pe tester mi-au aparut doar eroarea 1615, ceva legat de baterie probabil din cauza ca s-a descarcat cand am dat la automat. A sters eroarea, am dat la cheie tot nu a mers si am mai dat o data bateria jos gandindu-ma ca s-a descarcat de cand e pe masina si am pus alta mai buna. De aici incepe distractia Masina nu se mai deschide/inchide din cheie, NU MAI POT SA PUN CONTACTUL si evident nici nu mai pot sa o scot din P. Volanul se deblocheaza, se aprind farurile,plafoniera dar nu mai pot misca masina asa ca am ramas in mijlocul service-ului cu ea, NU o mai pot misca.
                    Totodata a aparut un mesaj pe tester pe nemteste care suna cam asa:

                    "Das steuergeraet nicht eindeutig identifiziert werden. Verwendet wird daher die fehlercode tabelle von MSA 15.1 es besteht somit die gefahr dass die informationen nicht zutreffen. Sie sind daher zusaetliche messungen zu bestaetigen"

                    Ce sa fac cu masina??Cei de la service habar n-au ce sa-i faca, nu o mai pot misca, nu se mai poate pune pe tester pt ca nu pot pune contactul doar se deblocheaza volanul
                    Last edited by Mercedes-cdi; 02-24-2010, 21:18 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Ce zici? Esti multumit?

                      Mai vrei sa vinzi masina, acum?

                      Nu ne-ai spus finalul.
                      Finalul e ca am rezolvat-o cu ajutorul tau si a unui alt baiat din Timisoara. Acum merge bine si porneste usor pt. ca am reparat si electromotorul. De acolo venea pornirea grea, electromotorul fura curent, era tot praf in el. Merci pt ajutor

                      Comment


                      • #12
                        Correct.
                        Pentru incheierea lucrarii a fost nevoie si de al doilea operator, Seba. Altfel ar fi trebuit sa iau in circa toate sculele si sa ajung la capatul tarii.

                        Chestia cu electromotorul, se exclude. Eu unul il puteam face in orice bucatarie. Dar nu asta era problema. Chiar daca ai fi cumparat de la mina a doua toate calculatoarele ai fi avut surpriza sa iti ramina becuri aprinse in bord (ESP/BAS/ AIRBAG, etc.) fiindca ar fi avut alte setari.

                        Daca vei pierde cheia sa sti ca nu mai este nevoie sa demontezi nimic.
                        Iti gasesti alta cheie noua sau veche, tio setez, iar sincronizare tio faci singur fara nici un tester, nu-ti trebuie decit eventual cheia mechanica.
                        Deci mai poti face fara sa demontezi nimic, inca 6 chei, unicat.
                        Totul este bine pus la punct sa nu se mai strice nici o data.

                        Pe viitor voi avea toate dispozitivele pentru a evita deplasarea mea. Deja la multe modele 2000-2005 le am deja/ dar nu le poti avea pe toate.
                        Daca apuci sa faci 2000km iti garantez ca nu ai sa mai vinzi masina. Ai sa te indragostesti de ea.
                        Originally posted by andrei_csmre View Post
                        Finalul e ca am rezolvat-o cu ajutorul tau si a unui alt baiat din Timisoara. Acum merge bine si porneste usor pt. ca am reparat si electromotorul. De acolo venea pornirea grea, electromotorul fura curent, era tot praf in el. Merci pt ajutor
                        Last edited by Mercedes-cdi; 02-26-2010, 14:00 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Correct.
                          Pentru incheierea lucrarii a fost nevoie si de al doilea operator, Seba. Altfel ar fi trebuit sa iau in circa toate sculele si sa ajung la capatul tarii.

                          Chestia cu electromotorul, se exclude. Eu unul il puteam face in orice bucatarie. Dar nu asta era problema. Chiar daca ai fi cumparat de la mina a doua toate calculatoarele ai fi avut surpriza sa iti ramina becuri aprinse in bord (ESP/BAS/ AIRBAG, etc.) fiindca ar fi avut alte setari.

                          Daca vei pierde cheia sa sti ca nu mai este nevoie sa demontezi nimic.
                          Iti gasesti alta cheie noua sau veche, tio setez, iar sincronizare tio faci singur fara nici un tester, nu-ti trebuie decit eventual cheia mechanica.
                          Deci mai poti face fara sa demontezi nimic, inca 6 chei, unicat.
                          Totul este bine pus la punct sa nu se mai strice nici o data.

                          Pe viitor voi avea toate dispozitivele pentru a evita deplasarea mea. Deja la multe modele 2000-2005 le am deja/ dar nu le poti avea pe toate.
                          Daca apuci sa faci 2000km iti garantez ca nu ai sa mai vinzi masina. Ai sa te indragostesti de ea.
                          Merci inca o data pt reparatie, era si electromotorul stricat dar nu are legatura cu munca ta, electromotorul fura curent si de-aia pornea foarte greu inainte sa se strice contactul. Acum l-am rezolvat si porneste perfect

                          Comment


                          • #14
                            si eu am aceeasi problema cu un w210 din 1997 220D clasic...lam lovit si mam apucat sa il repar, pna sa ma apuc de el pornea fara nici o problema chiar si fara pompa de la frana... dupa ce am terminat treaba la caroserie si am pus la loc tot ce am avut stricat nu mai vrea sa porneasca... cand pun contactul se aprinde pozitia pe spate, nu mi se aprinde faza scurta, nu mi se mai aprinde becul la bujii iar becul de la SRS se stinge si se aprinde la loc releul de la bujii cred ca merge pt ca se aude un tacanit in el...nu stiu ce are...sunt terminat de nervi... daca stie cineva va rig sa ma ajutati....
                            Firicel

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by narcis View Post
                              si eu am aceeasi problema cu un w210 din 1997 220D clasic...lam lovit si mam apucat sa il repar, pna sa ma apuc de el pornea fara nici o problema chiar si fara pompa de la frana... dupa ce am terminat treaba la caroserie si am pus la loc tot ce am avut stricat nu mai vrea sa porneasca... cand pun contactul se aprinde pozitia pe spate, nu mi se aprinde faza scurta, nu mi se mai aprinde becul la bujii iar becul de la SRS se stinge si se aprinde la loc releul de la bujii cred ca merge pt ca se aude un tacanit in el...nu stiu ce are...sunt terminat de nervi... daca stie cineva va rig sa ma ajutati....
                              Te sfatuiesc sa faci o diagnoza cu un Star sa vezi problemele. Altfel nu-i mai dai de capat, modelele astea au foarte multa electronica si sunt foarte sensibile, ca sa nu zic proaste. Un prieten si-a schimbat un bec de la semnalizare cu motorul pornit la un cdi si s-a ales cu un pom de craciun in bord din cauza unui scurtcircuit in calculatorul masinii
                              Bafta ca o sa ai nevoie

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF