Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema la servodirectie w210 e320

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la servodirectie w210 e320

    la mine servo se mai incapatineaza sa nu mearga din cand in cand,si mai ales la cele mai grele parcari cand tre' sa le fac.volanul nu mai merge usor si trebuie sa trag de el ca la camion.nu se intampla mereu,se aude si un uruit cand intorc de el.am verificat nivelul la ulei,era ok,la primavara o sa ii curat toata instalatia si ii pun ulei nou,cica ar fi de la ulei ,ca mercedesul il are special-o sa ma duc la autoklass sa imi comand s sper sa mearga.
    daca a mai patit cineva ceva asemator si ma poate ajuta ,astept pareri
    va multumesc.

    ps: daca aveti nevoie de un medic dentist-toti membri au reducere intre 10-20% in functie de probleme.

    Marian V.
    0741222706

  • #2
    Poti sa ii speli sistemul cu ariel si sa ii pui ulei extravirgin de masline ca tot nu va merge. Pompa de servo a ajuns la sfarsitul carierei.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Si eu am avut aceasta problema, cred ca ar trebui sa verifici nivelul uleiului sau chiar sa il schimbi. Succes!

      Comment


      • #4
        Nu-i din ulei,e gata pompa!!

        Comment


        • #5
          si eu am avut aceeasi necaz si nu pompa o fost problema , era intinzatorul ala ciudat de curea , cand era motorul cald si masina pe loc la viraj maxim aparea huruitul ala , am schimbat intinzatorul ala (se gaseste numai tot complet si numai pe original) a costat undeva la 750 ron si am scapat de huruit , si merge servo foarte bine si nu mai am nici o problema . Al meu e un W211 2,2 cdi .Sper sa iti fie de folos

          Comment


          • #6
            Sal...am aceeasi problema ..huruie,merge greu!! ... zici ca e tank !...daca e pompa! ..cat ar costa?...daca e de la curea! puneti si voi o poza sa vad ce tre sa schimb!...multumesc!!!
            Allways on the move...
            http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

            Comment


            • #7
              dupa cum mi-o spus mecanicul meu prin telefon , ca atunci cand am avut probleme cu huruitul eram cam departe de atelierul lui, cea mai simpla metoda sa afli daca e de la intinzatorul de curea este sa tii masina turata pe loc si sa virezi maxim si intr-o directie si in alta, si dispare huritul e intinzatorul,sau poate fi si cureaua uzata, dar daca si asa turata suna atunci e ceva de la pompa. Sper ca mai marii mecanici de pe forum sa nu ma ia peste picior cu explicatiile mele dar io spun ce am facut in cazul meu

              Comment


              • #8
                E280 W210 an 1996

                Aceeasi problema. De 2 zile merge numai cand vrea servodirectia. Cand e masina rece merge destul de usor, daca sa incalzeste, oha! Ulei are nou, schimbat de 3 luni, cureaua este intinsa, totul arata perfect.
                Ceva idei ???
                Inca ceva: masina are posibilitatea de a-si regla servo in fct. de viteza, deci undeva ar trebui sa aiba o valva de control. Este posibil sa fie de acolo problema ??

                Multumesc

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  papi ... sa stii ca poate mecanicul tau are dreptate! .. maine probez chestia cu turatul pe loc... si dau raspunsul ....merci !!!
                  Allways on the move...
                  http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by victoria View Post
                    Inca ceva: masina are posibilitatea de a-si regla servo in fct. de viteza, deci undeva ar trebui sa aiba o valva de control. Este posibil sa fie de acolo problema ?
                    Nu stiam ca pe w210 s-a pus asa ceva. Eu am un ochios din dec. 2001, Avantgarde, si nu am asa ceva.

                    Legat de problema ta, ai exclus 2 din cele trei cauze posibile (ulei putin, curea, pompa), mai ramane sa o verifici pe ultima (pompa de servo).
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Revin ..azi am fost la mecanic,a ridicat masina sa vada daca imi curge ulei la caseta de directie ..si asa era,curge ulei(pierd ulei)pe la caseta de directie.Are cineva idee cum se schimba garnituriile alea?


                      PS: Zgomotele sunt din lipsa uleiului in rezervorul pompei servo! dupa adaugare nu-mi suna deloc...
                      Allways on the move...
                      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                      Comment


                      • #12
                        Fratilor, la mine nu se aude nici un huruit...dar imi merge servo greu cand masina sta pe loc, la parcari,plus,cand trag mai tare de volan in curbe mai stranse are tendinta sa imi traga volanul inapoi si trebuie sa tin bine de el.Cand masina e in miscare pe traiectorie dreapta, are usoare oscilatii (stanga-dreapta), dar astea e posibil sa fie si de la drumurile din Romania.Ceva idei despre ce ar putea fi problema? Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Saptamana trecuta am patit si eu chestia asta, huruit s.a.m.d. Azi am verificat si imi curge ulei pe la caseta de directie. Mecanicul zice ca nu poate schimba garniturile (sau semeringurile)nsi ca este nevoie de o caseta de directie rectificata sau noua. Am aflat ca una noua pt. masina mea (W210 250D Avantgarde din 1996) costa in jurul a 2.100 ron si ca o rctificare ma costa aprox. 1.200 ron. Acum sunt in cautari pt. o caseta second-hand.
                          Asa ca va cer ajutorul!

                          cu stima,
                          100% oltean
                          Oo\=|=/oO
                          _____________________________________
                          1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                          Comment


                          • #14
                            Posibil sa fie mai rezistenta in timp caseta ta rectificata , decat una SH care poate pica oricand.Eu as alege varianta cu rectificatul.Stiu ca era cineva pe forum care zicea ca a rectificat caseta de directie , primise si garantie 6 luni parca.

                            Comment


                            • #15
                              multumesc de mesaje

                              trebuie sa imi schimb pompa eu,din pacate,cureaua am schimbat-o cu intizator cu tot,originala,ulei nu pierde ,e la nivel.
                              dar are cineva idee la motorul de 4000 cdi,nu mai merge ventilatorul de la radiator cand trebuie racit rediatorul de aer,cand e rece masina baga aer rece conditionat tare de tot,cand se incinge,ventilatorul nu mai porneste,apare pe bord COOLANT CHECK SERVICE, si incepe sa bage aer cald.eu zic ca este compresorul de aer,pistonasele ceva,are ulei,are freon tot ok ,un piston ramane blocat.
                              daca ati patit asa ceva,va rog sa ma anunta-ti si pe mine sa vad de unde incep
                              multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF