Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apa in compresorul ce actioneaza usile E200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa in compresorul ce actioneaza usile E200

    Salutare,

    Am un E200/97/benzina, care a inebunit de tot. Pe inghet nu se mai descuia, recent se actiona alarma, dar fara sirena si am descoperit in compresorul de sub bancheta din spate ca stropeste apa prin furtunele ce duc la usi. Am gasit apa in compresor, cu cablajul "mucegait" si la un pas de a se arde, asta dupa ce inebunise de tot: incuiam masina-descuia portbagajul... si tot asa... Am curatzat, dat si cu WB40, iar acum lucreaza aproape normal, dar:
    - actioneaza pe rand usile fatza, apoi spate, tinand apasat mai lung pe telecomanda.
    - din interior, nu le mai incuie in Drive, iar din buton reuseste doar jumatate din usa/apasare de buton, sau cel mult cate una sau doua.

    Acum nu mai sufla/trage suficient, nu ca nu ar putea, dar pentru ca nu mai "stie".. cred. Se reprogrameaza cumva?

  • #2
    Originally posted by mihaitzapop View Post
    Salutare,

    Am un E200/97/benzina, care a inebunit de tot. Pe inghet nu se mai descuia, recent se actiona alarma, dar fara sirena si am descoperit in compresorul de sub bancheta din spate ca stropeste apa prin furtunele ce duc la usi. Am gasit apa in compresor, cu cablajul "mucegait" si la un pas de a se arde, asta dupa ce inebunise de tot: incuiam masina-descuia portbagajul... si tot asa... Am curatzat, dat si cu WB40, iar acum lucreaza aproape normal, dar:
    - actioneaza pe rand usile fatza, apoi spate, tinand apasat mai lung pe telecomanda.
    - din interior, nu le mai incuie in Drive, iar din buton reuseste doar jumatate din usa/apasare de buton, sau cel mult cate una sau doua.

    Acum nu mai sufla/trage suficient, nu ca nu ar putea, dar pentru ca nu mai "stie".. cred. Se reprogrameaza cumva?
    Cam multe probleme...incerc sa-mi dau cu parerea pe rand:
    1. apa...orice compresor face condens dar cantitatea specificata de tine e exagerat de mare.
    2. actionarea greoaie...probabil lipsa de presiune sau tijele da la incuietoare murdare/oxidate.
    3. in D nu mai incuie...pare o problema electrica sau electronica.

    Nu stiu daca se poate rezolva ceva prin reprogamare sau ce anume vrei sa reprogramezi ...
    Last edited by dan500se; 01-13-2010, 11:35 AM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      1. Apa a fost destul de multa si probabil toata iarna a inghetat si dezghetat... condens marit probabil. Totusi am vazut ca-mi lipseste un mare dop in podea, pe langa baterie si e posibil sa fi luat apa candva... nuj
      2. Posibil sa fie si tijele oxidate dar problema e cu siguranta de la presiune.
      3. Cablajul e destul de complicat si sunt sigur ca implica si "programare".. ma refer la tester si umblat in soft.

      ...voi incerca sa dau jos fetele de usi si sa verific furtunele si oxidul, dar totusi, crede cineva ca este doar o problema de soft?

      Comment


      • #4
        Originally posted by mihaitzapop View Post
        1. Apa a fost destul de multa si probabil toata iarna a inghetat si dezghetat... condens marit probabil. Totusi am vazut ca-mi lipseste un mare dop in podea, pe langa baterie si e posibil sa fi luat apa candva... nuj
        2. Posibil sa fie si tijele oxidate dar problema e cu siguranta de la presiune.
        3. Cablajul e destul de complicat si sunt sigur ca implica si "programare".. ma refer la tester si umblat in soft.

        ...voi incerca sa dau jos fetele de usi si sa verific furtunele si oxidul, dar totusi, crede cineva ca este doar o problema de soft?
        acum 2 ore am terminat de curatat pompa de inchidere, am avut exact aceeasi problema la un e220/96. totul era fleasca inauntru, superoxidat. in afara de curatat, am testat cu un aparat de masura lipiturile, caci si la mine dadea rateuri dupa curatare! a fost nevoie sa refac niste lipituri si totul e ok!
        ps : de unde a venit apa, habar nu am, carcasa din burete in care statea pompa era plina de apa, dar in jurul carcasei, nimic! totul era super uscat!
        singura explicatie ar fi super condens (din cauza temperaturilor scazute) venit pe furtunase!!
        cat despre programare, nu prea cred. cablajul respectiv e facut sa interpreteze comenzile venite de la comp (mufa cu multi pini) si probabil un temporizator!
        incearca sa testezi lipiturile care par mai oxidate si sa le refaci, poate functioneaza!
        Last edited by balan1ioan; 01-30-2010, 18:49 PM.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF