Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E320 CDI 7G TRONIC probleme cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Suta la suta si eu cred la fel,altfel nu are cum.

    Comment


    • #17
      Unele idei sunt pur si simplu uimitoare. Acum, dupa o diagnoza completa si-au dat seama ca si tampoanele de la motor sunt cam "imbatranite" . Cel de pe stanga se pare ca este chiar crapat.

      "De asemenea, este recomandabil sa schimbati si tamponul de la cutie."

      Voi ce parere aveti ?. Stiu ca e bine sa schimbi tampoanele la motor pentru ca se aude altfel motorul . Vibreaza mult mai putin, desi in cazul meu oricum nu il simt motorul deloc vibrand. Ma gandesc ca poate e din cauza motorului ( a fost gandit deodata silentios), si de aceea nu am cum sa-mi dau seama.

      P.S. Cealalta piesa schimbata a fost convertizorul . Este o piesa ce face legatura dintre cutie si motor. Partea ciudata e ca a fost schimbata acum vreo luna. Am intrebat cum este posibil sa pice atat de repede si mi s-a raspuns simplu. "Unele piese , rezista mai putin.....asa din fabrica ..." .


      Iar in legatura cu injectorul initial diagnosticat cu probleme , acum parca nu mai e asa defect. Se pare ca nu au idee de ce vibreaza masina pe loc , in Parking, si mi-au zis ca vor schimba tampoanele si dupa aceea vedem comportamentul. Daca face asa schimbam injectorul, apoi mai vedem ce se mai intampla, mai schimbam ceva.

      Daca erau siguri de acel injector sunt convins ca nu ar fi stat pe ganduri si mi-ar fi luat cu placere 1640 ron pe el.
      Dar....parca....au o nedumerire si nu stiu ce sa faca. Exista cineva pe forum care ma poate ajuta cu o diagnoza umana, normala. Sa imi zica daca respectivul injector este intr-adevar defect ?
      Se pare ca acel injector "s-a largit" , daca stie cineva ce reprezinta acest lucru.
      Last edited by panainte_b; 01-11-2010, 18:41 PM.

      Comment


      • #18
        Nu ar trebui sa "simta" masina cand pica o piesa precum un injector ?

        O eroare la bord , ceva ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by panainte_b View Post
          Unele idei sunt pur si simplu uimitoare. Acum, dupa o diagnoza completa si-au dat seama ca si tampoanele de la motor sunt cam "imbatranite" . Cel de pe stanga se pare ca este chiar crapat.

          "De asemenea, este recomandabil sa schimbati si tamponul de la cutie."

          Voi ce parere aveti ?. Stiu ca e bine sa schimbi tampoanele la motor pentru ca se aude altfel motorul . Vibreaza mult mai putin, desi in cazul meu oricum nu il simt motorul deloc vibrand. Ma gandesc ca poate e din cauza motorului ( a fost gandit deodata silentios), si de aceea nu am cum sa-mi dau seama.

          P.S. Cealalta piesa schimbata a fost convertizorul . Este o piesa ce face legatura dintre cutie si motor. Partea ciudata e ca a fost schimbata acum vreo luna. Am intrebat cum este posibil sa pice atat de repede si mi s-a raspuns simplu. "Unele piese , rezista mai putin.....asa din fabrica ..." .
          Vezi tu panaite,ce-ti spuneam eu mai sus,pentru un cacat de tampon schimbi toata masina,si asta la reprezentanta,deci nu la un amarat de service,nu degeaba fug toti de reprezentante,un tampon stie orice mecanic sa schimbe,partea proasta e ca stau cu testerele in fata degeaba.Bine ca ai facut-o pe garantie ca unde ajungeai cu costurile pentru un amarat de tampon?Si un convertizor nu rezista doar o luna,alea sunt porcarii de ale lor,tre sa se scoata si ei cu ceva nu?Bine ca ai rezolvat-o,e bun si forumu la ceva pana la urma nu-i asa?

          Comment


          • #20
            In primul rand e Panainte.
            In al doilea rand va multumesc ca v-ati facut timp sa aruncati o privire peste un post. Sunt convins ca exista oameni care dincolo de proprietari de Mercedes , au pasiune, isi iubesc masina si isi doresc sa o "simta" , nu sa o dea pe mana unor nepriceputi, sa stie ce se intampla in motor, conexiuni, etc. Sunt convins ca astfel de lucruri sunt "de finete" si mi-as dori sa intalnesc un om care "dintr-o privire" sa stie UNDE sa se uite.

            Cat despre tampoane ....Inca nu sunt convins ca asta este problema.

            Am avut aceeasi problema cu un e46 automat 2003. In Parking se tura singura .Foarte fin si nu tot timpul . Dupa mai multe vizite la Filaret + Bavaria , m-am pricopsit cu un disc de frana pe fata dreapta "varza". Pusesem cu cateva mii inainte discuri si frane ceramice . Se pare ca i-au placut unuia de pe acolo. ( Am aflat de disc tot la ei, deoarece cumparatorul mi-a ridicat-o pe un elevator si a observat diferenta )

            Din pacate , nici ei nu au reusit sa gaseasca problema. Am sfarsit prin a vinde o bijuterie de masina doar pentru ca nu au reusit sa rezolve aceasta mica problemuta.

            Asa ca ...sper sa fie asta ....

            Comment


            • #21
              Buna seara ,sunt curios sa vad cum se va termina acesta problema ,dar totusi nu cred ca ar trebui sa generalizati problema mecanicilor din repezentante .
              Intradevar sunt si mecanici care nu bunghesc testerul ,dar oare citi dintre noi stiu germana- engleza tehnica (termeni tehnici) .
              Nu iau apararea nimanui, este o problema veche a mecanicului roman (ca de altfel a romanilor) nu prea au constiinta
              Cati dintre noi stiu ce este injectia DELPHI si cum functioneaza sau cum se adapteaza o cutie automata de pe S 221 AMG ,(padure fara uscaturi nu se poate)
              Imi cer scuze dar nu vreau sa supar pe nimeni ,scopul meu pe acest forum este altul(apropo sunt multe lucruri care duc la acesta situatie si nu aveti de unde sa le stiti si cred ca nu se vor schimba curind)
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #22
                722.9

                Originally posted by automaticul View Post
                Buna seara ,sunt curios sa vad cum se va termina acesta problema ,dar totusi nu cred ca ar trebui sa generalizati problema mecanicilor din repezentante .
                Intradevar sunt si mecanici care nu bunghesc testerul ,dar oare citi dintre noi stiu germana- engleza tehnica (termeni tehnici) .
                Nu iau apararea nimanui, este o problema veche a mecanicului roman (ca de altfel a romanilor) nu prea au constiinta
                Cati dintre noi stiu ce este injectia DELPHI si cum functioneaza sau cum se adapteaza o cutie automata de pe S 221 AMG ,(padure fara uscaturi nu se poate)
                Imi cer scuze dar nu vreau sa supar pe nimeni ,scopul meu pe acest forum este altul(apropo sunt multe lucruri care duc la acesta situatie si nu aveti de unde sa le stiti si cred ca nu se vor schimba curind)
                Spune-ne mai multe!
                Despre Delphi nu stiu, insa w221 amg am setat cateva.
                Din documentatie afli multe, insa mult mai mult inveti din experienta altuia...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #23
                  Buna seara , o mica lamurire ,cind spuneam de (multe lucruri care duc la acesta situatie ) ma refeream la acele chestii care nu se vad , cind lucrezi intr-o reprezentanta.
                  Sunt foarte multi factori care genereaza comportamentul angajatilor ,pe care clientii nu au de unde sa stie .
                  OK ,acum sa iti spun ce inseamna resetarea , adaptarea valorilor unei cutii 7-G .
                  In primul rind se face un up date de soft la calculatoru cutiei (on-line server germania parolat) dupa care masina trebuie sa fie rece pentru a putea adapta convertizorul in functie de temperatura uleiului (se mai poate adapta si in functie de cuplul motorului)
                  Dupa care se fac adaptarile, shift up si shift down in functie de cuplul motorului , acestea se fac cu STARUL (sunt necesari doi oameni ,iar in meniul starului ai toate detaliile acestei operatii) ideea la final este ; cutia trebuie sa schimbe fara soc (sa valseze) bineinteles sa nu ai probleme mecanice in cutie.
                  Nivelul de ulei se face la 40grade temperatura ulei cutie (ai nevoie de star) in P cu motorul pornit (NU IN DRIVE SAU REVERSE).
                  In ceea ce priveste injectia delphi este pusa pe C 204 motoarele in 4 cilindri cu un principiu de functionare total diferit fata de injectia bosch(adica presiune de 4-5 bari pe returul injectoarelor )de ce ,pentru a amorsa injectoarele (sunt diferite fata de cele electromecanice, adica ,piezoelectrice) si injectorul lucreaza altfel la alte presiuni (1600bari), fiecare injector este unic nu sunt doua la fel ;de ce spun asta ,fiecare are un cod pe el, acel cod se scrie in calculatorul motorului fiecare la ce cilindru a fost montat .
                  Ele se adapteaza la trei presiuni de lucru 230 -800- 1600bari(parca).
                  In fine sunt foarte multe de spus ,despre ce tehnologie au masinile mercedes si nu cred ca ati vrea sa diagnosticati un motor 651 cu doua turbine si cu distributie in spate si un sistem de injectie cumplit.
                  Nu as vrea sa diagnosticati zgomote la mercedes sunt criminale ,mai ales in garantie .
                  Masinile au evoluat au tot felul de (accesorii ,gadget-uri .si tot felul de nenorociri) mecanicul a ramas in urma , de asta cind te duci la service nu stiu de unde sa o ia .
                  Sper ca am reusit sa iti spun cite ceva din mercedesul de astazi ,probabil ca unele le stii dat toata viata ai ceva de invatat.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Ne bucuram sa te avem printre noi.
                    Stim cu totii ca informatia si experienta sunt cele mai scumpe lucruri din viata asta, dar fiecare ar trebui in conditiile in care cunoaste ceva, despre ceva, cumva, sa posteze pentru a afla cu totii, pentru ca de aceea suntem pe un forum . Sa facem schimb de informatii, sa invatam unii de la altii, sa ne cunoastem, etc.
                    Cat despre explicatia de mai sus ar fi bine sa fie ok . I-am anuntat expres ca vreau sa fiu de fata cand schimba tot ce am anuntat la post-urile anterioare.

                    In cazul in care se schimba cutia, aceasta este livrata din fabrica cu toate "adaptarile" ? ulei, s.a.m.d

                    P.S. Dupa cum este expusa situatia mai sus, ma intreb oare .....este ok sa faci un chip tuning? Ma framanta de 2 ani intrebarea asta si tot la ideea mea cred ca raman. NU. Cutia reactioneaza in functie de motor, iar daca "ea" nu stie ca motorul are mai multi cai, cuplu , decat este "ea" setata s-ar putea sa se "piarda" cu firea in fata lui. Este doar parerea mea personala si nu doresc sa intru in tot felul de schimb de replici ostentative.
                    Last edited by panainte_b; 01-13-2010, 19:18 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara , o mica lamurire ,cind spuneam de (multe lucruri care duc la acesta situatie ) ma refeream la acele chestii care nu se vad , cind lucrezi intr-o reprezentanta.
                      Sunt foarte multi factori care genereaza comportamentul angajatilor ,pe care clientii nu au de unde sa stie .
                      OK ,acum sa iti spun ce inseamna resetarea , adaptarea valorilor unei cutii 7-G .
                      In primul rind se face un up date de soft la calculatoru cutiei (on-line server germania parolat) dupa care masina trebuie sa fie rece pentru a putea adapta convertizorul in functie de temperatura uleiului (se mai poate adapta si in functie de cuplul motorului)
                      Dupa care se fac adaptarile, shift up si shift down in functie de cuplul motorului , acestea se fac cu STARUL (sunt necesari doi oameni ,iar in meniul starului ai toate detaliile acestei operatii) ideea la final este ; cutia trebuie sa schimbe fara soc (sa valseze) bineinteles sa nu ai probleme mecanice in cutie.
                      Nivelul de ulei se face la 40grade temperatura ulei cutie (ai nevoie de star) in P cu motorul pornit (NU IN DRIVE SAU REVERSE).
                      In ceea ce priveste injectia delphi este pusa pe C 204 motoarele in 4 cilindri cu un principiu de functionare total diferit fata de injectia bosch(adica presiune de 4-5 bari pe returul injectoarelor )de ce ,pentru a amorsa injectoarele (sunt diferite fata de cele electromecanice, adica ,piezoelectrice) si injectorul lucreaza altfel la alte presiuni (1600bari), fiecare injector este unic nu sunt doua la fel ;de ce spun asta ,fiecare are un cod pe el, acel cod se scrie in calculatorul motorului fiecare la ce cilindru a fost montat .
                      Ele se adapteaza la trei presiuni de lucru 230 -800- 1600bari(parca).
                      In fine sunt foarte multe de spus ,despre ce tehnologie au masinile mercedes si nu cred ca ati vrea sa diagnosticati un motor 651 cu doua turbine si cu distributie in spate si un sistem de injectie cumplit.
                      Nu as vrea sa diagnosticati zgomote la mercedes sunt criminale ,mai ales in garantie .
                      Masinile au evoluat au tot felul de (accesorii ,gadget-uri .si tot felul de nenorociri) mecanicul a ramas in urma , de asta cind te duci la service nu stiu de unde sa o ia .
                      Sper ca am reusit sa iti spun cite ceva din mercedesul de astazi ,probabil ca unele le stii dat toata viata ai ceva de invatat.
                      Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara ,sunt curios sa vad cum se va termina acesta problema ,dar totusi nu cred ca ar trebui sa generalizati problema mecanicilor din repezentante .
                      Intradevar sunt si mecanici care nu bunghesc testerul ,dar oare citi dintre noi stiu germana- engleza tehnica (termeni tehnici) .
                      Nu iau apararea nimanui, este o problema veche a mecanicului roman (ca de altfel a romanilor) nu prea au constiinta
                      Cati dintre noi stiu ce este injectia DELPHI si cum functioneaza sau cum se adapteaza o cutie automata de pe S 221 AMG ,(padure fara uscaturi nu se poate)
                      Imi cer scuze dar nu vreau sa supar pe nimeni ,scopul meu pe acest forum este altul(apropo sunt multe lucruri care duc la acesta situatie si nu aveti de unde sa le stiti si cred ca nu se vor schimba curind)
                      Ai perfecta dreptate. Numai ca zilele astea am o bafta minunata. Am o masina in curtea firmei . O simpla Skoda Fabia 1.2 benzina. Daca tot n-am masina, trebuie sa ma misc cu ceva. Cand am pornit-o ( nu a mai fost pornita de pe 20 decembrie 2009 ) am remarcat un zgomot pe fata . Am fost la Avia in Pantelimon, am schimbat un rulment pe fata dreapta + multe altele ( nu au fost obligatorii : filtre, ulei, lumini, stergatoare, etc ). Mi-au propus sa schimb si stergatorul pt luneta, dar am refuzat. Nu am verificat cand am plecat de la reprezentanta, dar angajatii de acolo au dat jos stergatorul, si au uitat sa il puna la loc. ( Voi cumpara probabil altul ) Precum si un sunet sa zicem ciudat, care se aude cand dau drumul la ventilatie la treapta a 2-a.

                      Nu sunt nici un nebun, nici maniac, dar vezi tu ....cand se intampla mai peste tot, greu mai crezi ca exista si oameni priceputi . Din pacate conform vorbei : nu exista padure fara uscaciuni, din pacate in cazul nostru padurea e formata din oameni nepriceputi si IRESPONSABILI, si rar mai dai si peste "uscaciuni"

                      Comment


                      • #26
                        Frumos!

                        Originally posted by automaticul View Post
                        Buna seara , o mica lamurire ,cind spuneam de (multe lucruri care duc la acesta situatie ) ma refeream la acele chestii care nu se vad , cind lucrezi intr-o reprezentanta.
                        Sunt foarte multi factori care genereaza comportamentul angajatilor ,pe care clientii nu au de unde sa stie .
                        OK ,acum sa iti spun ce inseamna resetarea , adaptarea valorilor unei cutii 7-G .
                        In primul rind se face un up date de soft la calculatoru cutiei (on-line server germania parolat) dupa care masina trebuie sa fie rece pentru a putea adapta convertizorul in functie de temperatura uleiului (se mai poate adapta si in functie de cuplul motorului)
                        Dupa care se fac adaptarile, shift up si shift down in functie de cuplul motorului , acestea se fac cu STARUL (sunt necesari doi oameni ,iar in meniul starului ai toate detaliile acestei operatii) ideea la final este ; cutia trebuie sa schimbe fara soc (sa valseze) bineinteles sa nu ai probleme mecanice in cutie.
                        Nivelul de ulei se face la 40grade temperatura ulei cutie (ai nevoie de star) in P cu motorul pornit (NU IN DRIVE SAU REVERSE).
                        In ceea ce priveste injectia delphi este pusa pe C 204 motoarele in 4 cilindri cu un principiu de functionare total diferit fata de injectia bosch(adica presiune de 4-5 bari pe returul injectoarelor )de ce ,pentru a amorsa injectoarele (sunt diferite fata de cele electromecanice, adica ,piezoelectrice) si injectorul lucreaza altfel la alte presiuni (1600bari), fiecare injector este unic nu sunt doua la fel ;de ce spun asta ,fiecare are un cod pe el, acel cod se scrie in calculatorul motorului fiecare la ce cilindru a fost montat .
                        Ele se adapteaza la trei presiuni de lucru 230 -800- 1600bari(parca).
                        In fine sunt foarte multe de spus ,despre ce tehnologie au masinile mercedes si nu cred ca ati vrea sa diagnosticati un motor 651 cu doua turbine si cu distributie in spate si un sistem de injectie cumplit.
                        Nu as vrea sa diagnosticati zgomote la mercedes sunt criminale ,mai ales in garantie .
                        Masinile au evoluat au tot felul de (accesorii ,gadget-uri .si tot felul de nenorociri) mecanicul a ramas in urma , de asta cind te duci la service nu stiu de unde sa o ia .
                        Sper ca am reusit sa iti spun cite ceva din mercedesul de astazi ,probabil ca unele le stii dat toata viata ai ceva de invatat.
                        Bine ai venit printre noi! Sper sa reusim sa te tragem cat mai mult de limba!
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara ,o lamurire pentru panainte_b .
                          Cutia de viteze cind vine din germania ,vine intr-o cutie de carton ca orice piesa dar fara convertizor si ulei ,dupa ce este montata pe masina incepe circul,adica se pune starul pe masina ,se scrie calculatorul cutiei (se personalizeaza pe seria de caroserie on-line ) dupa care faci nivelul de ulei si trebuie adaptata(se adapteaza treptele de viteza)cum am spus data trecuta.
                          In ceea ce priveste tuningul nu este recomandat deoarece pot aparea probleme mecanice dupa aceea (injectoare ,pompa de inalta,) se pun niste chituri brabus dar nu se prea inteleg cu softul motorului.
                          Sa intelegi cum lucreaza calculatoarele pe un mercedes , este ca si cum am fi intr-o sala de sedinta 50 de persoane si ce spune unul aud tot .
                          Cred ca cel mai elocvent este sa vezi ce am postat la SL 63 AMG acolo se vad magistrale de date (CAN si MOST) si cum comunica calculatoarele intre ele.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • #28
                            Nu am avut ocazia sa iau la puricat un W204, inca.
                            Dar daca este adevarat ce spui cum ca Mercedesul a renuntat la injectia Bosch si s-au apuct sa monteze pe W 204 injectie Delphi, inseamna ca Mercedesu sia dat foc la valiza.
                            Delphi este cel mai prost sistem de injectie proiectat de Siemens ( vezi cazul renault)

                            MERCEDES liderul mondial de autovehicule care arunca anual 1,3 miliarde euro numai in retehnologizare, crezi ca va renunta la Bosch si se va compromite cu Delphi?

                            Daca vreun Mercedes va fi echipat cu sistem injectie Delphi eu nu ma urc in el, iar steluta de pe capota nar mai avea nici un farmec.

                            Daca Bosch nu ar exista, tehnica auto ar fi in urma cu 20 de ani.

                            Din cite cunosc eu, si ma puteti contrazice daca gresesc, W204 foloseste motorizare Euro5 la diesel prevazut cu un sistem de injectie cu presiuni de 2000 bari.
                            La Euro4 CDI mercedes 1600 bari
                            La Euro3 CDI mercedes 1350 bari

                            Singura motorizare de 2000 bari proiectata de Bosch pentru Euro3 o intilnim la VW-Audi Skoda Seat

                            Deci in final, parerea mea este ca daca Mercedesul a montat injectie Delphi pe W204 inseamna ca au fost beti!
                            Originally posted by automaticul View Post
                            Buna seara , o mica lamurire ,cind spuneam de (multe lucruri care duc la acesta situatie ) ma refeream la acele chestii care nu se vad , cind lucrezi intr-o reprezentanta.
                            Sunt foarte multi factori care genereaza comportamentul angajatilor ,pe care clientii nu au de unde sa stie .
                            OK ,acum sa iti spun ce inseamna resetarea , adaptarea valorilor unei cutii 7-G .
                            In primul rind se face un up date de soft la calculatoru cutiei (on-line server germania parolat) dupa care masina trebuie sa fie rece pentru a putea adapta convertizorul in functie de temperatura uleiului (se mai poate adapta si in functie de cuplul motorului)
                            Dupa care se fac adaptarile, shift up si shift down in functie de cuplul motorului , acestea se fac cu STARUL (sunt necesari doi oameni ,iar in meniul starului ai toate detaliile acestei operatii) ideea la final este ; cutia trebuie sa schimbe fara soc (sa valseze) bineinteles sa nu ai probleme mecanice in cutie.
                            Nivelul de ulei se face la 40grade temperatura ulei cutie (ai nevoie de star) in P cu motorul pornit (NU IN DRIVE SAU REVERSE).
                            In ceea ce priveste injectia delphi este pusa pe C 204 motoarele in 4 cilindri cu un principiu de functionare total diferit fata de injectia bosch(adica presiune de 4-5 bari pe returul injectoarelor )de ce ,pentru a amorsa injectoarele (sunt diferite fata de cele electromecanice, adica ,piezoelectrice) si injectorul lucreaza altfel la alte presiuni (1600bari), fiecare injector este unic nu sunt doua la fel ;de ce spun asta ,fiecare are un cod pe el, acel cod se scrie in calculatorul motorului fiecare la ce cilindru a fost montat .
                            Ele se adapteaza la trei presiuni de lucru 230 -800- 1600bari(parca).
                            In fine sunt foarte multe de spus ,despre ce tehnologie au masinile mercedes si nu cred ca ati vrea sa diagnosticati un motor 651 cu doua turbine si cu distributie in spate si un sistem de injectie cumplit.
                            Nu as vrea sa diagnosticati zgomote la mercedes sunt criminale ,mai ales in garantie .
                            Masinile au evoluat au tot felul de (accesorii ,gadget-uri .si tot felul de nenorociri) mecanicul a ramas in urma , de asta cind te duci la service nu stiu de unde sa o ia .
                            Sper ca am reusit sa iti spun cite ceva din mercedesul de astazi ,probabil ca unele le stii dat toata viata ai ceva de invatat.

                            Comment


                            • #29
                              Citeva date despre motorul OM 646 EVO -presiune ardere 165 bari
                              Compresie 17,5:1
                              Injectie CDID (Delphi)
                              presiune injectie 1600 bari
                              Bujii incandescente cu virf ceramic (lucreaza la 5 volti)
                              Pompa poate baga 1800-2000 bari doar cind testezi pompa cu starul in rest presiunea de lucru este maxim 1600 bari.
                              De ce delphi pentru ca este mai ieftina decit bosch. si se pare ca merge.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • #30
                                Vrei sa mai stii ca sunt motoare la care daca demontezi o biela aceasta va trebui schimbata cu una noua si fac pariu ca nu stiu 99,9% din cei care fac mercedes .
                                Si daca mai schimbi o pompa de inalta trebuie schimbata si distributia motorului.
                                Si ca sunt 10 sensori care regleaza presiunea de injectie la un motor diesel
                                Daca vine un client si spune ca masina lui nu merge bine ,ca nu trage motorul ,de unde o iei cu diagnoza? si exemplele ar putea continua.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF