Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E320 CDI 7G TRONIC probleme cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Raspunsul il are orice detinator SDS din 2008 incoace/ care se respecta.

    Originally posted by automaticul View Post
    Vrei sa mai stii ca sunt motoare la care daca demontezi o biela aceasta va trebui schimbata cu una noua si fac pariu ca nu stiu 99,9% din cei care fac mercedes .
    Si daca mai schimbi o pompa de inalta trebuie schimbata si distributia motorului.
    Si ca sunt 10 sensori care regleaza presiunea de injectie la un motor diesel
    Daca vine un client si spune ca masina lui nu merge bine ,ca nu trage motorul ,de unde o iei cu diagnoza? si exemplele ar putea continua.

    Comment


    • #32
      Datele tale corespund, dar daca te uiti aici nici pomeneala de de Delphi.
      Mercedes-Benz stellt eine neue Generation von Vierzylinder-Dieselmotoren vor. Sie soll in ihrem Segment alle bisherigen Bestleistungen hinsichtlich Leistung, Drehmoment, Abgasverhalten und Sparsamkeit übertreffen

      Eu zic ca Delphi nu are nici o tangenta cu Mercedes. Desi ..... nu bag mina in foc.

      Originally posted by automaticul View Post
      Citeva date despre motorul OM 646 EVO -presiune ardere 165 bari
      Compresie 17,5:1
      Injectie CDID (Delphi)
      presiune injectie 1600 bari
      Bujii incandescente cu virf ceramic (lucreaza la 5 volti)
      Pompa poate baga 1800-2000 bari doar cind testezi pompa cu starul in rest presiunea de lucru este maxim 1600 bari.
      De ce delphi pentru ca este mai ieftina decit bosch. si se pare ca merge.

      Comment


      • #33
        Crezi ca starul spune tot , te inseli .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #34
          ........atunci cine?

          Originally posted by automaticul View Post
          Crezi ca starul spune tot , te inseli .

          Comment


          • #35
            Acest motor pe care mi lai aratat in link este 651 de pe GLK si este cu distributia in spate ,.adica la cutie . da clik pe poze si ai sa vezi
            Are doua turbine ,una de joasa presiune si cea de a doua de inalta presiune .
            Si nu cred ca vrei sa diagnostichezi unul ,deja au probleme cu injectoarele..
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #36
              ..... si pe injectoare scrie cumva Delphi?
              Originally posted by automaticul View Post
              Acest motor pe care mi lai aratat in link este 651 de pe GLK si este cu distributia in spate ,.adica la cutie . da clik pe poze si ai sa vezi
              Are doua turbine ,una de joasa presiune si cea de a doua de inalta presiune .
              Si nu cred ca vrei sa diagnostichezi unul ,deja au probleme cu injectoarele..

              Comment


              • #37
                Deci, vorbim de doua masini diferite si cu doua motoare diferite. dar acelasi sistem de injectie.
                C204 cu motor 646 injectie delphi si GLK 204 cu motor 651 injectie delphi.
                Injectoarele bosch au 7caractere care se scriu in calculatorul motorului ; injectoarele delphi care au 21 de caractere si care se scriu in calculatorul motorului..
                Injectia delphi are in componenta o duza VENTURI ceea ce la bosch nu are asa ceva
                De ce spun asta pentru ca sunt tehnician de diagnoza la mercedes .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #38
                  Legat de cutiile automate am avut timp de 12 ani cutie automatik si nu am avut probleme cu ea.Acum am un tiptronik care imi da ceva suturi daca accelerez brusc din cand in cand.Am zis ca trebuie sa fie ceva in cutie uzat si am desfacut cutia personal(nu cred ca cei de la servicele pirate ar fi mai sus de nivelul amatori)CONCLUZIA? Nu cred ca dpdv mecanic acea cutie se poate strica atat de usor iar electric are "trei surcele" in ea.Ma tem ca in service 'baietii' schimba piese pe zone diferite de cea cu problema pentru care a fost dusa masina la ei.Cat privesc pe cei de afara au si ei bube,nu sunt perfecti.

                  Comment


                  • #39
                    Confirm si eu ca injectia de pe noile motoare in 4 cilindri diesel este delphi. Mi s-a umblat de 2 ori la pompa de inalta presiune.
                    In plus motorul meu este euro 4.
                    Last edited by alacusapca; 01-14-2010, 00:25 AM. Reason: completare

                    Comment


                    • #40
                      Eu zic sa faci ce spuse pianosso....

                      Comment


                      • #41
                        GIGITEC in ceea ce priveste cutiile automate si cele tiptronic, morocartronic si alte chestii cu TRONIC , singura diferenta este joystikul (nu stiu daca este corect) pe care il manevrati voi in masina , adica schimbatorul de viteze,
                        In rest este o cutie automata normala ca pina acum ,acea maneta da inpulsuri electrice la solenoizi din cutie si nimic mai mult.
                        Daca o pui in in viteza 1 si acelerezi motorul pina la limita rosie cutia va schimba singura este o protectie a cutiei .
                        Treaba cu tiptronicul este o smecherie a fabricantului de masini pentru a vinde masini cu cutie automata ca fiind la fel cu una manula (sunt oameni care prefera cutia manuala) si atunci senzatia de cutie manuala este indusa de chestia cu tiptronicul.
                        In ceea ce priveste defectarea mecanica a unei cutii automate se poate intimpla foarte usor (incearca sa bagi cutia din D in R in mers si ai sa vezi cit costa GLUMESC)SA NU FACI ASA CEVA ;
                        Din punct de vedere electric sunt destul de complexe chiar daca in cutie gasesti 2-3 solenoizi ;
                        Cum am mai spus, in romania sunt foarte putini cei care pot diagnostica si repara o cutie automata(dar pentru bani ce nu face omul)
                        Cei din strainatate ,de exemplu america credeti ca americanul pur singe le repara ,va inselati sunt mexicani, portoricani ,intradevar sunt si oameni capabili dar trebuie sa ii gasesti.
                        Europeni sunt mai conservatori ,nu prea se omoara dupa cutii automate si sunt putine tari in care se pot repara cutii automate.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #42
                          Cunosc deja trucul cu scrierea injectoarelor in Calculatorul motorului.
                          Insa ma lasa dezamagit folosirea injectoarelor Delphi de catre Mercedes.
                          Pina la urma ai marturisit-o chiar tu cit de bune sint injectoarele astea Delphi.

                          Pentru cei care nu cunosc le zic ca poti avea surpriza ca un motor cu injectoare Delphi sa nu porneasca daca nu sti sai bagi in calculatorul motorului
                          seriile injectoarelor.
                          Si asta iti spun de la mine: poti sai bagi si mama seriei la Delphi ca injectorul ala nu are viata lunga.

                          In schimb la Bosch, injectorul poate fi schimbat de orice nepriceput fara a fi necesar sa fie scris in calculator, iar acel injector Bosch nescris in calculator duce mai mult decit unul Delphi. Desigur ideal ar fi sa aibe seria scrisa ca el sa duca cit mai mult.
                          Originally posted by automaticul View Post
                          Deci, vorbim de doua masini diferite si cu doua motoare diferite. dar acelasi sistem de injectie.
                          C204 cu motor 646 injectie delphi si GLK 204 cu motor 651 injectie delphi.
                          Injectoarele bosch au 7caractere care se scriu in calculatorul motorului ; injectoarele delphi care au 21 de caractere si care se scriu in calculatorul motorului..
                          Injectia delphi are in componenta o duza VENTURI ceea ce la bosch nu are asa ceva
                          De ce spun asta pentru ca sunt tehnician de diagnoza la mercedes .
                          Last edited by Mercedes-cdi; 01-14-2010, 08:05 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Atentie sunt si injectoare bosch care se scriu in calculator (motorul 642;629)
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • #44
                              Floare la ureche, rescrierea injectoarelor Bosch. Euro3 si 4
                              La o "ADICA" in caz de inlocuire ECU se pot rescrie injectoarele fara apsolut nici un tester.

                              Pentru mecanicii care repara Dacia din 1972 si au 2grame de creier pot face direct saltul la MERCEDES 2007 ca sa jongleze cu injectoare Bosch.
                              Pentru ca Bosch inseamna fiabilitate, flexibilitate si calitate.
                              In schimb 10 savanti la un loc, nui da de cap la un defect Delphi.
                              Delphi inseamna bataie de cap. (lucru de unica folosinta pe scurta durata)
                              Originally posted by automaticul View Post
                              Atentie sunt si injectoare bosch care se scriu in calculator (motorul 642;629)

                              Comment


                              • #45
                                Acum cred ca ar trebui sa inteleaga lumea ca nu poti sa te uiti la un mercedes si sa spui ce are masina.
                                Daca mai pui si o motorina de la piata sa vezi dans.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF