Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 211 E 400 CDI nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 211 E 400 CDI nu trage

    ...nu e prima oara cand se intampla sa nu traga pur si simplu.inca de acum 2 ani avea momente cand nu tragea,reporneam si tragea bine.odata aveam de gand sa vad ce are(nu tragea de 2 zile) si in drum spre service manca jar.
    Vreo minte luminata a forumului ar avea vreo idee despre ce poate fi vorba?
    Multumesc!

  • #2
    E suficient sa intrebi intr-un singur loc
    M-am intalnit cu situatia asta la un sprinter care mi-a mancat zilele pana sa ajunga cineva la o supapa de aluminu care nu mai inchidea cateodata si atunci pe acolo tragea aer fals in instalatie.
    Daca atunci cand nu trage scoate si fum alb,cam asta ar putea fi.
    Nu imi amintesc exact de unde era piesa cu pricina,daca se dovedeste a fi asa voi intreba mecanicul si iti spun,pana atunci mai asteptam alte idei de la colegi.
    2007 MB W211-220cdi

    Comment


    • #3
      Originally posted by b61sop View Post
      E suficient sa intrebi intr-un singur loc
      M-am intalnit cu situatia asta la un sprinter care mi-a mancat zilele pana sa ajunga cineva la o supapa de aluminu care nu mai inchidea cateodata si atunci pe acolo tragea aer fals in instalatie.
      Daca atunci cand nu trage scoate si fum alb,cam asta ar putea fi.
      Nu imi amintesc exact de unde era piesa cu pricina,daca se dovedeste a fi asa voi intreba mecanicul si iti spun,pana atunci mai asteptam alte idei de la colegi.
      La asta nu am fost atent,dar stiu ca atunci cand merge bine se tureaza la 4500 rpm maxim nebagata in viteza,cand nu merge nu trece de 3500,dar in practica diferenta este ca si aceea dintre o caruta si o racheta,nu subtilitati pt mecanici
      Multumesc mult ptr raspuns.

      Comment


      • #4
        Daca nu se aprinde martorul de motor si este limitata atunci poate fi valva EGR daca martorul este aprins atunci ceva la turbine sau debimetre de aer pune un tester pe ea si vezi ce greseli MEMORATE are atentie la interpretarea codurilor pot fi efecte ale altor probleme
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #5
          Originally posted by BACANUTINU View Post
          La asta nu am fost atent,dar stiu ca atunci cand merge bine se tureaza la 4500 rpm maxim nebagata in viteza,cand nu merge nu trece de 3500,dar in practica diferenta este ca si aceea dintre o caruta si o racheta,nu subtilitati pt mecanici
          Multumesc mult ptr raspuns.
          Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui,uite-te daca scoate fum alb atunci cand moare,caci simptomele ar fi aceleasi..
          abia urcam podul cu ea cand o apuca
          eu am curatat,rezervor.egr de m-am saturat pana a gasit unul supapa aia.
          2007 MB W211-220cdi

          Comment


          • #6
            Originally posted by automaticul View Post
            Daca nu se aprinde martorul de motor si este limitata atunci poate fi valva EGR daca martorul este aprins atunci ceva la turbine sau debimetre de aer pune un tester pe ea si vezi ce greseli MEMORATE are atentie la interpretarea codurilor pot fi efecte ale altor probleme
            Sta martorul de motor aprins.Aseara a mers bine cateva minute dupa care iar nu mai tragea bine.Am mai avut fix aceeasi problema de mai multe ori dar si-a revenit dupa o perioada.E o treaba veche de 2 ani aproape,de atunci am facut 40.000 km.Multumesc

            Comment


            • #7
              Salut, eu cred ca e vorba de debitmetru, cand nu trage scoate mufa si vezi cum se comporta. Bafta!
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • #8
                Mai mult ca sigur e din debitmetru de aer,dar mai sunt si alte ventile care deschid si inchid pana la debitmetru foarte des intalnite la e class,sau clapetele acelea ce inchid si deschid de la galerie se ingradesc de la atata funingina,un tester ar fi foarte eficient si ai afla mult mai rapid defectiunea.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by BACANUTINU View Post
                  ...nu e prima oara cand se intampla sa nu traga pur si simplu.inca de acum 2 ani avea momente cand nu tragea,reporneam si tragea bine.odata aveam de gand sa vad ce are(nu tragea de 2 zile) si in drum spre service manca jar.
                  Vreo minte luminata a forumului ar avea vreo idee despre ce poate fi vorba?
                  Multumesc!
                  Dar tu parca ai zis ca ti-ai pus motor nou???

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by al3x82 View Post
                    Dar tu parca ai zis ca ti-ai pus motor nou???
                    DA,dar motorul in cauza este undeva unde face problema asta.pe un ml 400cdi.n-am mai istorisit ca nu era necesar.oricum problema e legata de motor.ps:n-ai mai dat niciun semn de viata cu plasticul ala.

                    Comment


                    • #11
                      Masina a ajuns azi la tester la Casa Auto si a facut testul cu debitmetrele,inclusiv le-a schimbat intre ele(sunt 2,motorul e v8) si sunt in regula.Ramane eroare MEMORATA la Egr,cel din dreapta cum te uiti la motor,si tot in partea dreapta,cu filtrele scoase dar debitmetrele puse,iese ceva fum pe debitmetru.Repet,tot acolo unde da eroarea la Egr.Acum intrebare:1)e logic sa scoata fum pe acolo daca partea aceea de Egr nu functioneaza?2)e logic sa nu traga din cauza EGRului.
                      Multumesc mult celor care mi-au raspuns pana acum si celor care-mi vor mai raspunde.

                      Comment


                      • #12
                        Nu vreau sa-ti tai elanul,dar de pe la w210 incoace raspunsurile pe forum privind diagnoza sunt aiureli,masina ce ai e plina de electronica.....altfel spus daca vrei masina asa recenta pregateste-te cu bani de diagnoze si cheltuieli ulterior DOAR la reprezentanta sau similare....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Nu vreau sa-ti tai elanul,dar de pe la w210 incoace raspunsurile pe forum privind diagnoza sunt aiureli,masina ce ai e plina de electronica.....altfel spus daca vrei masina asa recenta pregateste-te cu bani de diagnoze si cheltuieli ulterior DOAR la reprezentanta sau similare....
                          Domnu' chiar am scris mai sus ca am fost la reprezentanta.Am vazut ca unii oameni de aici chiar se pricep,si de multe ori consultand forumul,am gasit rezolvari reale la simptome asemantoare unor probleme relatate/rezolvate de colegi forumisti.Reparatia se va face unde si cum trebuie,asta nu ma opreste sa ma informez cat pot de mult si sa nu casc gura la ce spune orice Gica,lucrator la reprezentanta.Ba dimpotriva a fost o situatie in care cei de acolo mi-au spus ceva,am google-it pe forumuri si pana la urma a fost cum am citit prin terte locuri!

                          Comment


                          • #14
                            Egr

                            Originally posted by BACANUTINU View Post
                            Masina a ajuns azi la tester la Casa Auto si a facut testul cu debitmetrele,inclusiv le-a schimbat intre ele(sunt 2,motorul e v8) si sunt in regula.Ramane eroare MEMORATA la Egr,cel din dreapta cum te uiti la motor,si tot in partea dreapta,cu filtrele scoase dar debitmetrele puse,iese ceva fum pe debitmetru.Repet,tot acolo unde da eroarea la Egr.Acum intrebare:1)e logic sa scoata fum pe acolo daca partea aceea de Egr nu functioneaza?2)e logic sa nu traga din cauza EGRului.
                            Multumesc mult celor care mi-au raspuns pana acum si celor care-mi vor mai raspunde.
                            Ai acel EGR blocat.
                            Poti incerca sa il cureti.
                            Din cauza EGR, iti ramane eroare permanenta, care duce la intrarea motorului in stare de avarie si astfel nu mai trage.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Vezi ca sunt 2 egr-uri, curatale pe amandoua daca vrei sa mai scapi de o varianta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF