Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibreaza la rece in drive cu frana calcata..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibreaza la rece in drive cu frana calcata..

    Salutare,
    Am si eu o problema care nici autoklass-ul nu a descoperit-o, cand este rece motorul si pun cutia pe drive vibreaza tare, in mers nu face absolut nimic, cand se incazeste (dupa 20 min de mers) numai vibreaza, in R, N, P, nu vibreaza, decat in D (drive), a mai patit cineva asa ceva?
    Masina este MB 270 CDI din 2004 (w211)
    Multumesc celor care imi veti raspunde !

  • #2
    Roaga-te sa fie dus un tampon de la motor sau cutie (sigur la cutie nu stiu daca are ) este cat de cat normal sa tremure la rece pentru ca uleiul din cutie se ingroasa (acum nu stiu cat de tare tremura ) , daca nu e asta inseamna inceputul sfarsitului pentru cutie.Nu vreau sa te sperii dar la mercedesul meu V220 cdi asa s-a intamplat intr-o iarna iar pana vara s-a dus cutia . Dar daca zici ca ai fost la Autoklass si ai pus-o pe tester si nu apare nici o eroare poate e doar un tampon dus sau slabit .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Problema e cum sa vad eu daca e vreun tampon....ideea e ca este normal sa aiba o mica vibratie la rece si in drive, dar la mine nu e chiar mica...(adica nu normala)
      la reprezentanta a pus testerul pe cutie, a schimbat uleiul si filtrul la ea si a zis ca nu are absolut nimic cutia...

      Comment


      • #4
        Se pare ca nu are nimic cutia. Fara probleme.
        Originally posted by dragoserv View Post
        Problema e cum sa vad eu daca e vreun tampon....ideea e ca este normal sa aiba o mica vibratie la rece si in drive, dar la mine nu e chiar mica...(adica nu normala)
        la reprezentanta a pus testerul pe cutie, a schimbat uleiul si filtrul la ea si a zis ca nu are absolut nimic cutia...

        Comment


        • #5
          Pai si ce are atunci ?

          Comment


          • #6
            Un vecin de al meu la un w210 a patit exact buba asta pe care o ai tu.Nu a stiut la inceput ce are si a mers mult timp cu ea asa pana a fost prea tarziu,nu vreau sa te sperii dar a avut ceva probleme mari prin ea,la semafor daca stationa trebuia sa o scoata in N ca daca nu tremura toata.A fost la o firma in Arad si a desfacut-o,tremuratul in D era din cauza asa zisului ''ambreiaj''care nu mai decupla in timpul stationarii si era in viteza tot timpu de aici si tremuratu,nu stiu daca zic exact in termenii mecanicosi,zic si eu ce mi-a zis vecinul,adica ce-si mai amintea si el de la mecanici, pe trenul fix din cutie,cel cu pinioanle, ca sunt o sumedenie de chestii prin ea de ramai tablou cand o vezi desfacuta,zice ca sunt ca un fel de saibe de alama si ar fi fost uzate de nu mai dadea camanda la niste arcuri si ramanea blocata tot timpu,asta a fost hiba la el poate la tine nu e asa grav,spune-mi daca ai schimbat uleiul cum iti schimba acum vitezele?

            Comment


            • #7
              Tocmai asta e ideea, ca daca ar fi ceva uzat, stricat nu ar face numai LA RECE, cand se incalzeste nu face deloc, merge impecabil, de schimbat si la cald si la rece schimba perfect, fara nicio problema...
              Vibratiile sunt doar la rece, 15 min de mers...

              Comment


              • #8
                Nu stiu ce sa mai zic,noi oricum ne uitam ca ''bou la poarta aia noua''la o asemenea cutie ca si multi mecanici de altfel,nu oricine stie sa umble in asa ceva,eu zic asa,cu putina rabdare o sa gasesti pe cineva dibaci sa o rezolve,nu te grabi sa o dai pe mana la oricine se numeste mecanic ca ti-o pune pe chituci.Daca vrei iti dau un nr.de mobil de la cineva care lucreaza zilnic in asa ceva,dar sunt cam departe de tine,alegerea e a ta,pentru inceput poti macar sa le explici la telefon cum sta treaba,dupa care te decizi.

                Comment


                • #9
                  Sefu, masina ta nu are nimic.

                  La cald, daca scoti mufa la senzorul apa de la motor si senzorul aer de pe galeria aspiratie ai sa vezi ca face la fel.

                  La rece, uleiul ATF din cutie este ceva mai viscos si frictiunea intre anumite piese din cutie inclusiv convertor, este ceva o idee mai mare sa zicem.
                  La care motorul si el fiind rece are timpii de preinjectie ceva mai marii de unde rezulta ca motorul intra intr-o usoara detonatie, unde duce la vibratiile pe care le simntiti in transmisie.

                  Dar, urechea dumneavoastra este mai fina ca cea de pisica si vi se par aceste vibratii un defect.

                  Ei bine masina dumneavoastra nu are nimic (daca in cutie se gaseste ulei) nu are rost sa va faceti probleme.
                  Originally posted by dragoserv View Post
                  Tocmai asta e ideea, ca daca ar fi ceva uzat, stricat nu ar face numai LA RECE, cand se incalzeste nu face deloc, merge impecabil, de schimbat si la cald si la rece schimba perfect, fara nicio problema...
                  Vibratiile sunt doar la rece, 15 min de mers...

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa zic
                    O alta cauza / dar foarte putin probabila, ar putea fi tampoanele la motor.

                    Originally posted by dragoserv View Post
                    Tocmai asta e ideea, ca daca ar fi ceva uzat, stricat nu ar face numai LA RECE, cand se incalzeste nu face deloc, merge impecabil, de schimbat si la cald si la rece schimba perfect, fara nicio problema...
                    Vibratiile sunt doar la rece, 15 min de mers...

                    Comment


                    • #11
                      Adaptare

                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Sefu, masina ta nu are nimic.

                      La cald, daca scoti mufa la senzorul apa de la motor si senzorul aer de pe galeria aspiratie ai sa vezi ca face la fel.

                      La rece, uleiul ATF din cutie este ceva mai viscos si frictiunea intre anumite piese din cutie inclusiv convertor, este ceva o idee mai mare sa zicem.
                      La care motorul si el fiind rece are timpii de preinjectie ceva mai marii de unde rezulta ca motorul intra intr-o usoara detonatie, unde duce la vibratiile pe care le simntiti in transmisie.

                      Dar, urechea dumneavoastra este mai fina ca cea de pisica si vi se par aceste vibratii un defect.

                      Ei bine masina dumneavoastra nu are nimic (daca in cutie se gaseste ulei) nu are rost sa va faceti probleme.
                      Motorul stie ca la rece, cutia are uleiul mai gros si ii da informatiile pt cuplu in stransa legatura cu temperatura lichidului de racire.
                      Nu este normal nici un rateu, in nici o circumstanta!
                      Daca nu sunt probleme de functionabilitate, cel mai probabil este un tampon pe duca.
                      Asta se poate verifica daca si in R, atunci cand e rece, face la fel sau nu.
                      Daca face la fel, atunci poate trebuie investigate valorile de adaptare.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Inainte sa iei vreo decizie asupra cutiei, sfatul meu este sa ceri si parerea oamenilor astia:
                        http://www.servicefaur.ro/ sau sa-ti faci o programare in Ungaria la Szeged ( mai ieftin si mult mai bine pregatiti decat in Romania - din pacate) . Succes.

                        Comment


                        • #13
                          Am rezolvat-o, tamponul pe dreapta de la motor a fost, l-am schimbat si acum este totul ok, acel tampon era rupt undeva sus (crapat) si se vedea si curs uleiul din el.
                          Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

                          Comment


                          • #14
                            Bingo!!!!!!!!!!!!!!!!!
                            Originally posted by dragoserv View Post
                            am rezolvat-o, tamponul pe dreapta de la motor a fost, l-am schimbat si acum este totul ok, acel tampon era rupt undeva sus (crapat) si se vedea si curs uleiul din el.
                            Multumesc tuturor pentru raspunsuri !

                            Comment


                            • #15
                              Am zis detonatie, nu rateu.
                              Detonatie este (explosion BTDC)
                              iar rateu este (explosion ATDC)
                              Mai exact rateul este o explozie necontrolata, la MAS provocata involuntar intre camera de ardere si galeria de aspiratie dar si evacuare.
                              La MAC rateul este doar pe evacuare. Dar fenomenul este extrem de rar, trebuie sa fi prea norocos sa vezi un rateu la MAC.
                              Are loc atunci cind injectia diesel este dereglata cu multe grade ATDC la unul sau doi cilindrii, cel putin.
                              Din experienta propie pot spune ca am intilnit rateuri la motoare de camioane.
                              Insa la Automobile cu motore MAC nu am intilnit inca.

                              La MAS rateul il intilnesti mai repede.
                              De exemplu: porneste la rece un motor de Renault 11(sa nu zic dacie) fara filtru de aer si fara soclu si vei observa deasupra carburatorului cite un rateu, la fiecare aceleratie brusca timp de 2-3 minute. Provoci rateu chiar la comanda.

                              Dar important este ca sa reparat masina colegului nostru.
                              Deci nici unul din noi nu a gicit, cu toate ca ma batea gindul tampoanelor de la motor. Deci in final nu poti sa-ti dai seama daca nu ai masina in fata, oricit de pregatit ai fi. Cinstit vorbind.
                              Sa auzim de bine.
                              Originally posted by cl600 View Post
                              Motorul stie ca la rece, cutia are uleiul mai gros si ii da informatiile pt cuplu in stransa legatura cu temperatura lichidului de racire.
                              Nu este normal nici un rateu, in nici o circumstanta!
                              Daca nu sunt probleme de functionabilitate, cel mai probabil este un tampon pe duca.
                              Asta se poate verifica daca si in R, atunci cand e rece, face la fel sau nu.
                              Daca face la fel, atunci poate trebuie investigate valorile de adaptare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF