Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei de motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Motor plus filtru 5.5l.
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #32
      merci mult!!! , dar totusi e ok uleiul acesta ? 0w-40 ?si daca tot veni vorba de filtru .. l-am cumparat si pe el dar faza e ca nu am schimbat niciodata filtrul de ulei la un mercedes .. doar desfiletez capacul si scot filtrul,inlocuiesc garnitura de la capac pun saiba aia de cupru pe tija si montez filtrul...sper sa fie asa nu ? multumesc!!!
      Last edited by mihai_urotiorc; 12-08-2009, 14:09 PM.
      Allways on the move...
      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

      Comment


      • #33
        Asa e . Uleiul e bun .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #34
          Originally posted by mihai_urotiorc View Post
          dar totusi e ok uleiul acesta ? 0w-40 ? multumesc!!!
          Cred ca in cartea masinii ai si Cu "0W" dar si cu "5W".

          Se spune ca daca motorul are multi Km este bine sa nu mai folosesti cu 0 si sa treci la cel cu 5 care ar fi un pic mai vascos si care ar putea sa ajute un pic motorul la presiune, avand in vedere ca acei multi Km ar presupune si un pic de uzura.
          Daca il ai luat, merge pus... ai grija la urmatorul schimb ce decizie iei.

          Repet, asta e valabil in cazul in care ai in carte si cu "0W" dar si cu "5W". In cazul meu asa este, dar la mine este vorba de un motorinar de 2.2.

          Bafta
          W203 - 2001

          Comment


          • #35
            Astazi ma suna sasu sa ma intrebe ce cifre de vascozitate am la ulei ca era in fata standului cu uleiuri si imi spune ca are pe raft Shell,Castrol,Mobil si de care vreau sa-mi aduca?acum eu stiu ca nu sunt facute toate acolo cu exceptia Shell,dar cel putin nu e lungit pe la noi prin RO niciunul din ele.Ma gandesc sa-i spun de care sa-mi aduca,voi ce ziceti?

            Comment


            • #36
              Uleiul nu se ia dupa culoare si doar dupa cifra SAE,ci si dupa norma MB,de exemplu la cutia 722.608 se pune 236.10............cit tot despre automate,nimeni nu face spalarea de cutie,in convertizor ramine ulei vechi,de unde si belele...

              Comment


              • #37
                Salut! Si eu tot cu Mobil 1 5w30 Esp formula merg si sunt foarte multumit. Dar uleiul se schimba la 8-10000 la porniri dese, daca faceti multi km fara sa opriti motorul(sa nu aiba timp sa se raceasca), atunci se schimba la 15000. Drumuri bune si fara incidente va doresc!
                Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

                Comment


                • #38
                  bine .. tu zici ca la 8-10..mii km ..dar depinde ce fel de ulei e.Eu am full sintetic Aral 0w-40 si pe cel vechi l-am schimbat dupa vreo 15mii km dar la proba cu degetul era totusi destul de bun la vascozitate si culoare era putin galbui,in plus conduc cam rar(cam 15km zii) in perioada asta a anului dar pana in vara lui 2010 am vreo 15 mii km cu el .... si tot atunci il schimb..bafta !
                  Allways on the move...
                  http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                  Comment


                  • #39
                    Eu am folosit si recomand in continuare Liqui Moly. Este mai rar pe la noi si de acea nu este contrafacut. Uleiul are tratament in el si nu necesita aditivi. De asemenea, un alt ulei bun aparut pe piata la noi este Petro Canada, care este la acelasi nivel cu Castrolul.

                    Comment


                    • #40
                      Care credeti ca e mai bun ulei !...CASTROL EDGE 0W-40 sau ARAL SUPER TRONIC 0W-40 ??? Ca dupa reclama se stie...dar dupa calitate?!? 5litri de Castrol EDGE costa 105 euro , iar ARAL 5litri costa 80 euro....multumesc!!!
                      Allways on the move...
                      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                      Comment


                      • #41
                        nimik nou in viata voastra vorbe. baieti destepti si terminati de cap cu forumul vostru barfa ca la romanii nimik interesant din partea unora .saracu om intreaba ce ulei sa bage n masina lui si multi terminati povestesc de germani bla bla bla .salut cu respect din partea celor care merita sa stea pe forum si intradevar ajuta cu ceva cu respect dar nu ptr toii

                        Comment


                        • #42
                          Nu ti-e rusine mai papagalule sa vii aici pe forum si sa imprastii cu jigniri in dreapta si in stanga. In primul rand ai un limbaj suburban si apoi esti si agramat...
                          Daca ar fi dupa mine, ai zbura definitiv.
                          1994...Mercedes Benz...w202, c180
                          Dragoste la prima vedere...

                          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                          Comment


                          • #43
                            Consider ca trebuie folosit tipul de ulei dat de fabricant in cartea tehnica. Daca aceasta nu exista,atunci se merge la un magazin de profil si se va consulta catalogul de uleiuri. Eu am documentatie service atat pentru motoare diesel, cat si pentru motoare pe benzina, unde scrie ca se va folosi 10W40 sau 10W50 iarna+ vara.
                            Din 1996 folosesc uleiuri Moll la motor+cv+grup. Acum sigur ca fiecare are propiile optiuni in viata.

                            Comment


                            • #44
                              salut, eu la w211 din 2005 am pus liqui molly 4100 made in germania ce indeplineste normele recomandate de mercedes.Pe site-ul www.liquimolly.de se poate face simulare ,respectiv cod motor , serie sasiu si marca ,dupa care iti recomanda ce ulei se potriveste la motor , cutie viteza, grup si servo.Numai bine!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Demiurgos View Post
                                Eterna problema sofista! Este o ratiune de economie pe care noi nu o intelegem. In mare poti gandi astfel: productia unui litru ulei x in Germania costa 7 euro. Costurile de distributie interna, taxe, salarii sau alte costuri pentru desfacere ajung la 3 euro, iar profitul este de 5 euro fiindca neamtul isi permite sa plateasca mult pe litrul de ulei asa cum isi permite sa puna o plomba cu 100 de euro pe cand la noi costa 20. Acelasi ulei distribuit in Romania la care se adauga costurile mai sus mentionate va ajunge la 9 euro 7 euro productia + 2 euro restul costurilor fiindca se desface in Romania nu la Berlin. Pt Ro profitul este de 1 euro ca sa se vanda, fiindca noi nu avem aceeasi putere de cumpare. Compania il face ci nu il da. Probabil aceeasi munca dar pe bani mai putini. Revoltati ar trebui sa fie nemtii care platesc mai mult pt. simplul motiv ca au mai mult.
                                Te-ai intrebat vreodata de ce aceeasi lentila pt. ochelari costa 100 de euro la Berlin iar la Focsani doar 10? Sau de ce un dinte in Ro costa 100 euro iar la Barcelona 300? Cred ca e curat murdara treaba asta.

                                Inca una: In 75 cand au iesit cobrele pe piata nu existau uleiuri multigrade, dar masinile totusi duceau multi multi km... Ce faceti voi aici e ca si cum i-ai pregati unui porc mancarea intr-un restaurant. Consider ca un ulei 15w-40/15w50/ 20w-40/ 20w-50 este foarte bun, daca nu este de la un producator de renume. De regula incaltamintea Nike sau Adidas este contrafacuta ci nu cea de la Clujeana.
                                In continuare va urez spor la shopping de uleiuri cu ambalaje diferite!

                                Eu totusi cred ca diferenta vine de la faptul ca in germania uleiul este facut ambalat Germania iar la noi este made in Turcia sub licenta Germania (ex:bosch,castrol,mobil,etc)
                                E 200 CDI, W210,116 CP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF